De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   BSOT/ Belcar Sprint & Belcar Sprint Historic (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=38)
-   -   Belcar Endurance Cup : 't is 2 voor 12 (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=11817)

A uit PDGRacing 06-02-2006 17:59

Welkom van nooit weggeweest Luc

Hoe gaat het in La Douce France??? Beter dan dit Belgenlandje?? Ga je stap maken van een Vas-licentie naar een internationale?? Begin van een FIA GT-carriere? :D

Luc VDC 06-02-2006 18:07

@pdg

Hey,
't is hier ook koud 's nachts -3 à 4 graden en verleden week 25 cm sneeuw, dit hadden ze nog in jaren niet meegemaakt....totdat ik kwam.
Ga wel m'n licentie upgraten maar da wil nog niet zeggen dat ik m'n bolideke ga upgraten... het wordt Megane tot die uit elkaar rammelt en daarna is't afgelopen met het racen.
Doei
Luc
Panic Racing (bibberig uitgesproken...):bye:

Bugalfa 06-02-2006 20:06

Tof om u weer te horen Monsieur "Duchateau" !
Als ge uw mailadres doorstuurt naar peter.bens@buga.be bezorg ik updates van kalender e.d. .

Mark 06-02-2006 20:53

Quote:

Originally Posted by panic racing
Hey,
't is hier ook koud 's nachts -3 à 4 graden en verleden week 25 cm sneeuw, dit hadden ze nog in jaren niet meegemaakt....totdat ik kwam

:applaus:

Dus vanaf dit jaar een met de kleuren blauw, wit, rood achter de naam op de Megane?

Luc VDC 07-02-2006 11:20

@ mark

Hey, hoe is't ?
Yep "of course" de Franse vlag na de naam, zo kunnen we ook spreken van een internationaal gezelschap in ons bescheiden kampioenschapke,hé ? (alhoewel we reeds in het verleden een regelrechte "Noor" hadden in ons team)
Groeten
Luc
Panic racing

Pat 07-02-2006 20:30

Die zou zich nu dus heeel goed kunnen vinden bij jullie ... als hij zijn
skies bijheeft !

Selespeed 10-02-2006 09:53

Hallo Luc,

Welkom terug! Eindelijk een internetaansluiting versierd :)

Nu kunnen we de geboorte van Panic Racing weer op de voet volgen.

Krijgen we nu een Megane te zien zonder sponsors? Totale vrijheid in de layout :) Of nen auto in de Franse kleuren :)

Baron 10-02-2006 10:51

Quote:

Originally Posted by stefco
Tanken aan de pomp (leid ik hieruit af dat we het inderdaad zonder box moeten stellen?)

Yep, goed tussen de regels door gelezen.
Wees er maar zeker van dat de boxen voorbehouden zijn voor de grote jongens uit de Belcar Original. En er zal daar niet veel bereidwilligheid zijn om op zaterdag een box te delen met een BEC-team. :(

El Torro 13-02-2006 01:11

Alé....bereidwillend wel, maar geen plaats en zeker niet voor allen, wie mag dan wel en wie mag dan niet ?
De meesten van ons komen toch uit de Touring Cup daarom moeten we broederlijk met elkaar omgaan ze ! :)
en niet te zeer :fight:

Clubman 13-02-2006 14:02

Quote:

Originally Posted by El Torro
Alé....bereidwillend wel, maar geen plaats en zeker niet voor allen, wie mag dan wel en wie mag dan niet ?
De meesten van ons komen toch uit de Touring Cup daarom moeten we broederlijk met elkaar omgaan ze ! :)
en niet te zeer :fight:

Het zal een drukte van jewelste worden in de paddock.
Ik hoop maar dat ze een aantal regels vastleggen voor parkeer - en tent - plaatsen.
Ik bedoel maar : Belcar -jongens met grote trucks, 2 bestelwagens, 10 personenwagens.....
De kleintjes moeten hun plan maar trekken. ( terwijl die nou net niet over 10 brommertjes en quads beschikken om heinde en ver rond te bollen )
Ik hoop dat dàt ook een beetje georganiseerd wordt, ipv de gebruikelijke wet van de snelste, vroegste , grootste, sterkste ........

serge 13-02-2006 14:12

Als je ziet hoe de paddock vroeger al volstond van de Belcar, dan vrees ik dat wij op Paddock 6 zullen staan (tussen Rea en Jacky Ickx).
Dat zal dan wel werk aan de winkel zijn om alles voor zowel de trainingen als voor de wedstrijd over en weer te zeulen.
Volgens mij kan nu iemand die wat handig is en deftige karren kan maken een mooie cent verdienen... :)
We zullen eerst maar de reglementen afwachten zeker, en dan maar hopen dat we op dat moment ook weten hoe alles gaat geregeld worden.

Thomaske 13-02-2006 20:14

Quote:

Originally Posted by serge
Als je ziet hoe de paddock vroeger al volstond van de Belcar, dan vrees ik dat wij op Paddock 6 zullen staan (tussen Rea en Jacky Ickx).
Dat zal dan wel werk aan de winkel zijn om alles voor zowel de trainingen als voor de wedstrijd over en weer te zeulen.
Volgens mij kan nu iemand die wat handig is en deftige karren kan maken een mooie cent verdienen... :)
We zullen eerst maar de reglementen afwachten zeker, en dan maar hopen dat we op dat moment ook weten hoe alles gaat geregeld worden.

Ze kunnen beter Paddock 0 nemen. Alle Belcar Endurance tot Belcar Historics daar samen. Ze moeten dan vooral niet ver lopen voor de banden want die jongens staan daar ook. En de goede sfeer moet dan worden opgesnoven in Paddock 0.

De catering tenten die er normaal staan moeten dan maar naar Paddock 1-4 gaan. Iedereen blij denk ik dan?

Mvg...

Bart.Vandecavey 13-02-2006 20:59

Quote:

Originally Posted by Thomaske_GLPK
Ze kunnen beter Paddock 0 nemen. Alle Belcar Endurance tot Belcar Historics daar samen. Ze moeten dan vooral niet ver lopen voor de banden want die jongens staan daar ook. En de goede sfeer moet dan worden opgesnoven in Paddock 0.

De catering tenten die er normaal staan moeten dan maar naar Paddock 1-4 gaan. Iedereen blij denk ik dan?

Mvg...

Het lijkt me idd ook dat de verste paddock niet veel gebruikt wordt en deze best wel gezellig kan worden. Misschien van daar een ingang naar het circuit open maken zodat de wagens niet door de volledige paddock moeten rijden.

Mark 13-02-2006 21:16

Paddock 4 zal toch een flink stuk kleiner worden met de verbouwing van de eerste chicane.

Bij Paddock 0 is inderdaad een poort om het circuit op te gaan. Die is afgelopen jaar vaker gebruikt. O.a. bij de World Series voor de Meganes en de FRenault 2.0 Bij Paddock 6 is ook een poort om het circuit in de Rindt-chicane op te gaan.

Paddock 5 is niet altijd beschikbaar vanwege de broodnodige randanimatie, ook van toepassing voor Paddock 3&4.

Trouwens tijdens de Belcar Home Race gaat de Paddock goed gevuld zijn. Behalve de hele Belcarfamilie komt het DSC ook nog eens langs met 40 tot 50 wagens ;)

serge 13-02-2006 21:54

Lijkt me ook niet slecht om in Paddock 0 te staan, maar staan bij een gewone Belcar wedstrijd daar ook niet een aantal Belcar teams?

All times are GMT +2. The time now is 10:29.