![]() |
Quote:
|
Na een weekendje Zolder zal ik ook maar eens beginnen posten.
O.a. een zwarte Hummer H2, twee Porsche Carrera GTs, de PinkPanter Lambo, Ferrari 550, Mercedes sl 500 als ik me niet vergis en de andere ben ik allemaal vergeten. |
Quote:
|
Nonkel van vriendin heeft Carrera GT gekocht :-)
binnekort is fotokes van maken |
Met alle respekt voor eenieders enthousiasme en goede bedoelingen, maar we zijn hier stilaan op 't verkeerde spoor aan 't geraken (zitten er dan zoveel rittensporters bij De Paddock? :D ). De opzet van deze thread was en is nog steeds te melden welk lekkers je op straat tegen komt tijdens het woon-werk- of café-schoolverkeer. Al wat je op de parkings van Zolder, Francorchamps enz. tegenkomt hoort daar niet in thuis, dat zijn sowieso al aantrekkingspolen voor exotica. Dus paddockers, probeer jullie zoveel mogelijk aan het roadbook te houden, zo blijft het lezen van de nieuwe posts aangenaam ;)
jan ps Quote:
|
de Gt offcourse, misschien met vriendin erin, erop, eronder
|
Laurent beloof me 1 iets laat haar geen foto's nemen...
...want dan sta jij op die foto's :D |
misschien nog leuke beelden, de eerste GT in de prak of zo :p
|
Quote:
|
Andy, ge zijt ne :+
jan |
Na een dagje rond touren door Limburg en Antwerpen een paar mooie wagens gezien, o.a. een groot aantal Porsches, 5 Aston Martins, een Toyota Tundra V8 4wd en om af te sluiten een BMW1
Mvg |
5 Aston Martins :confused:
Ik was al wreed content toen ik vorige zondag in Aalst een (1) Aston Martin DB7 Vantage zag :D De een heeft al wat meer geluk dan de ander ;) |
Zeg dat wel ik verschoot er zelf van en moest zelfs meer dan 1maal kijken voor dat ik het echt kon geloven, maar het is waar. Ze waren alle vijf wel samen hé, misschien een club ofzo? Mijn moeder is getuigen :D allé wat zij van auto's kent weet ze toch dat het Astons waren zenne, ik heb het gezegt :D
Mvg |
Gisteren thuis kort bij een witte Humer H2 gezien. Wist niet dat er zoiets rondrijdt in Koersel.
Mvg |
Net terug van een weekend family time in Vaals en omstreken. Op de autosnelweg een groepje Mitsubishi Lancers gezien, erg indrukwekkend. Ik was te verbaasd om ze te tellen :) En tijdens een stadswandeling in Valkenburg een Renault Rambler gezien. Ik had er nog nooit van gehoord, vond ook dat ie er Amerikaans uitzag. Dus even wat meer opgezocht: http://home.uni-one.nl/rambler/ Blijkt dus een zeldzame wagen te zijn, gebouwd in Renault Vilvoorde.
|
Woest masjien die Rambler!
|
Elke vrijdag, in de buurt van de ossemarkt staat er een Humme. Vrij imposant als je ernaast staat...
|
Besten,
kijk eens wat een kennis van mij vorige week tegen het lijf liep ... hij studeert autotechniek in the UK en is daar voor het eerst over de 300 gegaan met de porsche GT2. Neem er maar een bavetje bij ;) Race-groeten, Jo Smets |
|
Gisteren de nieuwe Benz CLS tegen gekomen en een lelijk uitgebouwde Lotus Elise :-s
|
Did see a chevrolet AVALANCHE
Nice... |
Eindelijk nog eens iets om over "naar huis" te schrijven: een Bentley Continental GT met Spaanse nummerplaat belette mij een kwartier geleden om het "erf" van mijn werkgever op te rijden, maar ik had echt wel alle geduld om hem te laten passeren ;)
http://www.rrab.com/bentley/bcontgt5.jpg jan |
zaterdag een 360 door de overpoort in gent :eek:
|
Ik heb gisteren een Corvette C5, Porsche Carrera 4S, Porsche 911 GT3 en een Maserati gezien, eerste drie in Sint-Niklaas, Maserati was aan't station in Leuven.
|
ik heb overlaatst nog de nieuwe a4 gezien .. nie echt zo speciaal maja
|
Dit weekend in Antwerpen een witte Ferrari 360modena spider en een grijze, een zwarte Ferrari 550, een stuk of 4 Cayennes en de 911 ben ik de tel in kwijt geraakt. Ook de nieuwe Ford Focus gezien en het is toch wennen.
|
Leuk onderwerp hier :D Van de week op de snelweg een Continental GT met haast. Je kan blijkbaar erg goed bumperkleven met zo'n bak. Zat zo'n opgefokt jong miljonairtje van schat zo'n 23 achter het stuur... Verder nog een Arnage gezien, zelf nog in een Impreza gereden, Evo 8 zien staan bij de dealer, tegenover de 540 Touring van de buurman geparkeerd en Carrera 4S gezien bij de wasstraat :S En ben vast nog wel wat vergeten. O ja, zilvere S2000 op weg naar huis gezien.
|
Deze middag in Leuven een BMW Z3 M Coupé gezien en toen ik daarnet terug naar men kot ging na de les, deed een Chrysler 300 C me even achterom kijken :D Eerste keer dat ik hem daadwerkelijk zag rijden, een zilvergrijze, vond dat precies veel beter meevallen dan de zwarte die ik al in de garage heb zien staan.
|
Bij mij in de gemeente (Koersel) staat al twee maanden de nieuwe Ford Focus voor iemand zijn deur. Allé iemand? Eén van de grote bazen van Ford die meer in Duitsland zit door de dag dan hier in België maar kom.
Mvg |
Dit weekend met een BMW 645 gereden... :D
en ook wel :D :D |
Vanmiddag in Koningshooikt, op zo'n 200 meter van een of ander bedrijf waar ze autobussen maken :rolleyes: een pikzwarte Viper van de nieuwste generatie. De mensen aan boord waren ofwel een wegenkaart aan 't bestuderen of anders hun koffiekoeken aan 't opeten, in ieder geval, de bolide was nogal op zoek naar een stabiel traject ;)
jan |
Gisteren in Knokke winkelkes op den dijk gaan bekijken en plots stond er naast mij een Aston Martin DB9 geparkeerd... Mijn zus en moeder moesten mij verdersleuren of ik zou er uren blijven staan hebben... Wat een prachtig ding... Zij vonden er natuurlijk niks aan! :D
|
Er zijn zo van die exoten die dagelijks gebruikt worden, dus nog maar eens die zwarte Viper, deze keer in Mechelen (zelfde nummerplaat). De koffiekoeken waren reeds op.
jan |
Gisteren in Zaventem op de steenweg nog een Maybach 57 gezien, 2-kleurig: blauw en donkergrijs. Schone slee. :D
http://autokatalog.tiscali.cz/images...h/2003/4SA.JPG foto via http://www.tiscali.cz/auto/auto_center.html |
Quote:
jan |
Onthoud je altijd de nummerplaat? :D
|
Quote:
In dit geval was de lettercombinatie 'SIS', da's niet zo moeilijk om te onthouden hé. jan |
Onlangs wou ik op het gemak een verlaten winterlandschap fotograferen, even knielen, de frisse lucht inademen, rustig aanleggen, springt er plots een brok rauw geweld vanuit het niets naar mijn lens!!!
Ik kon nog net afdrukken voor het wegduiken. http://jvc.pingus.be/fotos/misc/winter.jpg Jochen |
Quote:
|
De laatste weken ook nog een aantal schone bakskes zien passeren:
ne zwarte BMW 645i, twee Z4's, op oudejaarsnacht was ik nog nuchter genoeg om ne Z8 te herkennen :+ Mercedes CLS 500, Ferrari 360 Modena, en toen ik twee weken geleden weer thuis kwam stond hier ne nieuwe auto in de garage te pronken: Mercedes E 500, dringend zelf eens uittesten :) |
All times are GMT +2. The time now is 07:26. |