De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   belcar race 3: euro race (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=10634)

teun{crg} 12-06-2005 18:37

Quote:

Originally Posted by teun{crg}
heb je de wagens al na de wedstrijd gezien ?? ik wel !! ze zien der allebij slecht uit bij moore is de rolkooi krom en bij de mini zoiets alles wat los en vast hangt !!

sorry ik lig achter ofjeh mijn internet :o

tarzancorner 12-06-2005 21:02

Het aantal toeschouwers vond ik zwaar tegen vallen daarbij ook nog eens
het feit dat het gratis was
over de race die vind ik te lang duren 4 uur is net mooi
er waren ook niet zo veel autos ongeveer 44 tel daar bij nog
wat uitvallers .ik denk dat een hoop hun wagen spaarden om in engeland te rijden.

ICEMAN 13-06-2005 00:43

Quote:

heb je de wagens al na de wedstrijd gezien ?? ik wel !! ze zien der allebij slecht uit bij moore is de rolkooi krom en bij de mini zoiets alles wat los en vast hangt !!

Niet overdrijven. Het ziet er erger uit omwille van het vele polyester dat los hangt, rolkooi & kas zyn niet geraakt. Toch een sterk autootje. Onze deelname aan de volgende race komt wel in het gedrang. Men probeert alles in het werk te stellen om toch te kunnen deelnemen aan deze race. Meer nieuws volgt in de loop van de week.

moore 13-06-2005 13:02

Quote:

idd de bmw is dood gelijk willie moore het me vertelde
zullen dus ook niet op hun thuis circuit in engeland kunnen rijden
wat ze heel jammer vinden
maar het goede nieuws is er dat ze terug zullen zijn
bij de 24 uren van zolder met de nieuwe bmw die normaal
voorzien was voor volgend seizoen

ICEMAN 13-06-2005 13:13

Echt zeer jammer dat jullie niet kunnen meedoen. Het kampioenschap is voor beide om zeep. :confused:

moore 13-06-2005 13:49

Quote:

Originally Posted by ICEMAN
Echt zeer jammer dat jullie niet kunnen meedoen. Het kampioenschap is voor beide om zeep. :confused:

inderdaad :(

Raceboy 13-06-2005 14:22

Quote:

Originally Posted by fordje
BTW, die journalist die beweert een "saaie race" te hebben gezien... die was waarschijnlijk (zoals het merendeel van de pers) al om 19.00 naar huis voor de "patatjes...".

diegene die beweert dat die journalist zei dat de race saai was die heeft niet goed geluisterd. Er is alleen gevraagd of het niet saai was te weten dat je toch de beste wagen had en zonder pech zowiezo won.

teun{crg} 13-06-2005 17:08

maar de mini word dus wel nog opgelapt voor engeland ??
en hoeveel pk's heefd de mini eigelijk ??
en was der nu eigenlijk gebeurd ? de ronde gaat dat willie moore verhaal was gaan halen bij vanina ickx en zij zei : je moet maar doorrijden met je bmw . klopt dit verhaal ??
iceman, moore ??

ICEMAN 13-06-2005 17:26

Quote:

maar de mini word dus wel nog opgelapt voor engeland ??
en hoeveel pk's heefd de mini eigelijk ??

We gaan in ieder geval "proberen" om hem te maken voor Engeland. De motor die erin zat had 400 pk.

Quote:

en was der nu eigenlijk gebeurd ?

kijk zaterdag maar naar pitstop.

Quote:

de ronde gaat dat willie moore verhaal was gaan halen bij vanina ickx en zij zei : je moet maar doorrijden met je bmw . klopt dit verhaal ??

Geen commentaar.

teun{crg} 13-06-2005 17:52

bedankt iceman

Mark 17-06-2005 22:25

Is dit de reden dat we die TVR niet hebben gezien tijdens de Eurorace?

http://www.spa-francorchamps.be/gfx/...s/GX6J8566.jpg

Foto: www.spa-francorchamps.be , Porsche Europa Challenge

Autofan 17-06-2005 22:49

Quote:

de ronde gaat dat willie moore verhaal was gaan halen bij vanina ickx en zij zei : je moet maar doorrijden met je bmw . klopt dit verhaal ??
iceman, moore ??

Dat klopt, ja. Waarschijnlijk gaat Vanina Ickx zelfs nog een sanctie krijgen.

ICEMAN 18-06-2005 00:01

Quote:

Originally Posted by Autofan
Dat klopt, ja. Waarschijnlijk gaat Vanina Ickx zelfs nog een sanctie krijgen.

Wat zit gy allemaal uit uwe duim te zuigen! Gy waart niet eens daar dus hoe kunt ge zoiets weten?

Scapa 18-06-2005 12:52

Het lijkt mij alvast een serieuze blunder van Tanghe om met die Porsche nog door te rijden...

Bramzel 18-06-2005 13:19

Quote:

Originally Posted by ICEMAN
Wat zit gy allemaal uit uwe duim te zuigen! Gy waart niet eens daar dus hoe kunt ge zoiets weten?

LOL, kan of mag je alleen maar dingen weten/zeggen als je ergens bij was? Zullen we de media maar opdoeken dan? :p Doe eens even rustig zeg.

All times are GMT +2. The time now is 20:38.