![]() |
Absoluut, hoewel ik denk dat er in het hele startveld wel enorm veel Porsches gaan aanwezig zijn. Een Ferrari en/of Lamborghini erbij zou leuk zijn;)
|
Goh, er is weer eens een Belcar testdagje geweest..........waarom is het hier dan vanavond loeidruk? :)
|
SRO mag de Belgische teams op hun twee knietjes bedanken dat ze alles nog zo snel voor elkaar hebben gekregen. Nooit gedacht dat er de eerste race al zo'n stratveld zou staan. Bij ORECA, Mosler en in mindere mate Porsche (altijd druk daar ;-)) hebben ze hun handen meer dan vol gehad (niet dat ze dit erg hebben gevonden maar dat is een andere zaak).
Enig probleemgeval lijkt de G&A Mosler te worden, toch de klasse waarin deze al dan niet mag aantreden. Als ze in deze configuratie wordt toegelaten in GT1 is het hek van de dam en komen we weer in de Belgische compromissen terecht... In GT3 config zetten en hopla voor een paar jaar zijn ze in orde. Ook op Europees niveau zullen ze in meer kampioenschappen welkom zijn. Nu lijkt alleen DSC een uitweg. Iets meer afwisseling had gemogen maar voor een eerste jaar zit dit toch wel goed. Hiervoor kan je nog altijd terecht in de BTCS. |
Toch Silhouettes in de 24 uur?
Quote:
|
Quote:
|
Ze zullen wel in de Guest classe rijde jammer dat ze dit jaar geen Silhouettes
mogen inzetten ik ga echt het geschreeuw van de bmw's missen. |
Quote:
|
Vind het eigenlijk vreemd dat er maar weinig gesproken wordt over die Chad Racing Porsche, naar mijn bescheiden mening is dat toch een auto die we goed in de gaten gaan mogen houden. Dockerill en Greensall zijn toch zeker geen zwakke rijders die nog nooit de gas hebben ingetrapt (remember Greensall tijdens eerste race in het LMS weekend anno 2005, wat een prachtige rondes van die man in de regen met de Stealth)
|
|
Quote:
|
Bling,
als ik me niet vergis was het Philip Keen die met de Stealth in Francorchamps zo snel was in de regen. |
Quote:
|
Greensall rijdt/reed ook op de Engelse Mini Cooper. Heb hem toen in Brands Hatch aan het werk gezien & ging best wel snel.
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
GT4 zijn ook knappe wagens, maar ik associeer ze niet meteen met echte racewagens, daarvoor leunen ze wat mij betreft te dicht aan tegen de seriemodellen.
|
Zojuist eens "ons Paddock lijstje" vergeleken met die van sro-belgium.be ............zo heel veel verschil zit er niet tussen. Nog een weekje wachten en dan kunnen we de eindbalans opmaken :)
|
Quote:
Wel tof dat we de RX7 terugzien, pracht van een wagen. Héél benieuwd naar zijn (nieuwe?) livery voor dit jaar, en of er update's/wijzegingen zouden aangebracht zijn tegenover vorig jaar. |
Alleen geen voll seizoen voor de rx7, dat is wel jammer.
|
Lijstje klopt inderdaad goed. Ik moest wel 'ns lachen bij de teamnaam "La Fleur du Pain" De bloem van het brood? :+
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
http://www.trendstop.be/detailbedrij...or&sid=PAN&l=N |
G&A in klasse 3 !
Quote:
Quote:
Quote:
|