De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Endurance (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=33)
-   -   Spa 24 uur 2006, de race. (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=13595)

Viper GTS-R*** 12-08-2006 14:25

Quote:

Originally Posted by JorritVD
Ik bedoelde eigenlijks te zeggen dat misschien GLPK van chassis is gewisseld.
een 2006 C6-R inplaats van de 2005 C6-R.

Dat denk ik niet, dan hadden ze dat wel vermeld.
En is daar wel budget voor om midden in een seizoen even 2de wagen te kopen? En zomaar wisselen van chassis zullen ze wel niet doen bij P&M.

Quote:

Ook een gerucht dat ik van de RSC forum heb is dat Cirtek misschien een C6-R wou kopen.
Cirtek en C6-R.. Oké Cirtek zit wel zonder wagen op het moment maar denk wel dat het nog om een licht geruchtje gaat.

Quote:

een mogelijkheid:
Misschien dat SRT een C5-R verkoopt of misschien wel beide en dan:
-een C6-R koopt.
-voor de laatste type C5-R kiest, die van bijv GLPK of LA Adventures, en dat GLPK of LAA een nieuwe C6-R koopt.
Speculeren is enigste wat we voor het moment kunnen doen.
Maar volgens mij word het 1 voor Luc Alphand en 1 voor GLPK.

Bramzel 12-08-2006 14:33

Ik zie niet in hoe GLPK opeens aan het budget moest komen om er nog een C6R te kopen. Ik denk dat er 1 naar Luc Alphand gaat, en 1 naar PSI.

Brecht 12-08-2006 14:34

Quote:

Ik bedoelde eigenlijks te zeggen dat misschien GLPK van chassis is gewisseld.
een 2006 C6-R inplaats van de 2005 C6-R.

Ook een gerucht dat ik van de RSC forum heb is dat Cirtek misschien een C6-R wou kopen.

een mogelijkheid:
Misschien dat SRT een C5-R verkoopt of misschien wel beide en dan:
-een C6-R koopt.
-voor de laatste type C5-R kiest, die van bijv GLPK of LA Adventures, en dat GLPK of LAA een nieuwe C6-R koopt

even een opsomming van alle C5-R en C6-R chassis waar die zich nu bevinden

C5-R #001 -> In 2002 aangekocht door Harry Yeaghy (privé verzamelaar)

C5-R #002 -> Geen idee waar deze is

C5-R #003 -> Geen idee waar deze is

C5-R #004 -> In 2003 aangekocht door Chip Miller (privé verzamelaar)

C5-R #005 -> Eind 2005 aangekocht door SRT

C5-R #006 -> Eind 2005 aangekocht door PSI

C5-R # 007 -> Begin 2003 aangekocht door SRT

C5-R #008 -> aangekocht door Robert Patrella (privé verzamelaar)

C5-R #009 -> aangekocht door Robert Patrella (privé verzamelaar)

C5-R #010 -> Eind 2005 aangekocht door Luc Alphand Adventures

C5-R #011 -> Begin 2005 aangekocht door GLPK/Carsport

C5-R #012 -> In handen van P&M, werd omgebouwd tot C6-R showcar

C6-R #001 -> Eind 2005 aangekocht door GLPK/Carsport

C6-R #002 -> Eind 2005 aangekocht door PSI

C6-R #003 -> Nog altijd in handen van Corvette Racing, maar zou na Le- Mans verkocht kunnen zijn

C6-R #004 -> Nog altijd in handen van Corvette Racing, maar zou na Le- Mans verkocht kunnen zijn

Grig-O 12-08-2006 14:51

Ik heb eens gevraagd aan Anthony Kumpen: "Momenteel gaan we nog geen 2e C6 kopen. Ook voor volgend jaar hebben we nog geen beslissing genomen, dus we zullen moeten afwachten. Dit hangt af van de sponsorbudgetten etc."

Grig-O 12-08-2006 14:52

Ook bij SRT wordt er nog niets vrij gegeven: "Onze plannen voor in de toekomst zijn nog niet bekend, maar er wordt hard aan gewerkt."

JorritVD 12-08-2006 16:39

Quote:

Originally Posted by Grig-O
Ik heb eens gevraagd aan Anthony Kumpen: "Momenteel gaan we nog geen 2e C6 kopen. Ook voor volgend jaar hebben we nog geen beslissing genomen, dus we zullen moeten afwachten. Dit hangt af van de sponsorbudgetten etc."

Opzich kan een 2de C6-R makelijk komen bij GLPK-Carsport. C5-R of de Porsche misschien verkopen, een klijn beetje extra geld bij de firma Kumpen weg, een goede coureur met wat geld zoals misschien iemand als ........... of de piloot in opleiding Koen Deberdt.
Ging het maar zo makelijk, maar het kan denk ik wel.

1ste C6-R:
B. Longin & A. Kumpen
2de C6-R:
M. Hezemans & ???? K. Mollekens, M. Goossens, J. Bleekemolen, K. Derbert F. Bouvy of J. Menten bij PSI wegkapen ????

Fonne 12-08-2006 16:40

Quote:

Originally Posted by corvetteboy
C5-R #002 -> Geen idee waar deze is

C5-R #003 -> Geen idee waar deze is

In een museum mss

Bramzel 12-08-2006 16:57

Quote:

Opzich kan een 2de C6-R makelijk komen bij GLPK-Carsport. C5-R of de Porsche misschien verkopen, een klijn beetje extra geld bij de firma Kumpen weg, een goede coureur met wat geld zoals misschien iemand als ........... of de piloot in opleiding Koen Deberdt.

Als het had gekunt hadden ze het al lang gedaan. Dan hadden ze dit seizoen met zowel de C6 als de C5 in 't FIAGT gereden. Dit bleek echter financieel niet haalbaar, dus het kan blijkbaar niet.

Mark 12-08-2006 17:01

Quote:

1ste C6-R:
B. Longin & A. Kumpen
2de C6-R:
M. Hezemans & ???? K. Mollekens, M. Goossens, J. Bleekemolen, K. Derbert F. Bouvy of J. Menten bij PSI wegkapen ????

Begin een beetje speculeer en fantaseer moe te worden van dergelijke berichten met als bron de dikke duim. Het gaat hier niet meer over de 24 uur. Slotje!

All times are GMT +2. The time now is 02:34.