De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   24 uur Zolder, de aanloop. (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=10598)

R@ce@holiC 12-08-2005 19:39

Zijn Bryner en Calderari dan ook niet in oschersleben aan de slag?

Bart.Vandecavey 12-08-2005 20:20

Quote:

Originally Posted by R@ce@holiC
Zijn Bryner en Calderari dan ook niet in oschersleben aan de slag?

Ze kunnen misschien het vliegtuig samen nemen met Longin en Kumpen

@Peter: http://www.sport25.be/images/smiles/lachplat2.gif sorry JP kon het niet laten

strepper 12-08-2005 20:28

bryner en calderari nooit van ze leven
of ze moeten dik betaald worden dan misschien

Bramzel 12-08-2005 20:37

Idd, vind Bryner en Calderari wel een héél sterk verhaal. Een vrouw in de TT-Racing wagen, dan denk ik eerder aan Fanny Duchateau of zo.

Thomaske 12-08-2005 20:47

Quote:

Originally Posted by Bramzel
Idd, vind Bryner en Calderari wel een héél sterk verhaal. Een vrouw in de TT-Racing wagen, dan denk ik eerder aan Fanny Duchateau of zo.

Daar zat ik ook al aan te denken. Ze kan een prima rijden met een GT wagen dus de TT zal niet echt een probleem voor haar moeten zijn.

Iemand een idee van het tijdstip van de persvoorstelling?

Mvg...

Stefan 12-08-2005 22:30

Quote:

Originally Posted by Thomaske_GLPK
Daar zat ik ook al aan te denken. Ze kan een prima rijden met een GT wagen dus de TT zal niet echt een probleem voor haar moeten zijn.

Iemand een idee van het tijdstip van de persvoorstelling?

Mvg...

Vanaf 11.30

Integra 13-08-2005 00:11

Quote:

Originally Posted by Scapa
Lilian Bryner en Enzo Calderari? http://www.rsca.be/chat/emoticons/hmmm.gif

Ik dacht aan juist hetzelfde duo. :D:p

strepper 13-08-2005 09:56

jongens denkt toch is na
Bryner en calderari in den TT
een wagen die nog niks bewezen heeft en waar volgens mij weinigen vertrouwen in.
Bryner en Calderari gaan geen zotte werk doen hoor door met een vliegtuig of heli over en weer te vliegen.
Of ik zeg het dik betaald worden maar dan dik he.

Raceboy 13-08-2005 10:57

is dit eigenlijk een forum van autosportliefhebbers of één van laten we die TT is uitlachen?

Scapa 13-08-2005 11:05

Die TT is één van de mooiste projecten in de Belcar. De wagen heeft onder leiding van Luc Goris een SERIEUZE metamorfose ondergaan. Dat de 996 van Penders het zo goed doet is geen verrassing. De banden die op beide auto's liggen wil ook iedereen hoor ;)

BTW, mijn gok blijkt niet te kloppen. Doch, de namen die ik heb opgevangen moeten zeker NIET onderdoen!

Bramzel 13-08-2005 11:36

Quote:

Originally Posted by raceboy
is dit eigenlijk een forum van autosportliefhebbers of één van laten we die TT is uitlachen?

Overdrijven is ook een vak :rolleyes: Het team heeft toch nog niks bewezen? Potentieel is er ja, maar resultaten nog niet. Het is toch ongelovelijk onwaarschijnlijk dat Bryner en Calderari bij TT Racing in zouden stappen? Niks ten nadele van het team, maar Bryner en Calderari zullen het niet goed genoeg vinden. Of die zouden hun 550 meenemen en inzetten. Volgens mij worden hier gewoon realistische instellingen getoond, niemand lacht de TT uit.

Scapa 13-08-2005 11:59

Team is ook nog niet zo lang bezig in z'n huidige gedaante. Daar gaan we zeker nog meer van horen ;-)

strepper 13-08-2005 15:59

Ik ken bijna iedereen bij TT-racing het is niet mijn bedoeling ze uit te lachen.
De Porsche van Rudi Penders word niet onderhouden door TT-racing.
zij verzorgen alleen de race-bijstand dwz banden wisselen en tanken.
Rudi Penders heeft zijn eigen mekaniekers bij tijdens de raceweekends en trainingen.
De banden dat zijn testbanden van Michelin, Maar ik moet wel zeggen bijna alle teams die op michelin rijden hebben deze banden.
dus daar zit het verschil niet.
en over de TT zelf, denk nu toch eens na welke uitdaging licht er voor Bryner en Calderari in Zolder te rapen.
Ik hoop zelf dat den TT zal uitrijden maar heb er mijn twijfels over.

TT Racing 13-08-2005 18:19

Quote:

Originally Posted by strepper
Ik ken bijna iedereen bij TT-racing het is niet mijn bedoeling ze uit te lachen.
De Porsche van Rudi Penders word niet onderhouden door TT-racing.
zij verzorgen alleen de race-bijstand dwz banden wisselen en tanken.
Rudi Penders heeft zijn eigen mekaniekers bij tijdens de raceweekends en trainingen.
De banden dat zijn testbanden van Michelin, Maar ik moet wel zeggen bijna alle teams die op michelin rijden hebben deze banden.
dus daar zit het verschil niet.
en over de TT zelf, denk nu toch eens na welke uitdaging licht er voor Bryner en Calderari in Zolder te rapen.
Ik hoop zelf dat den TT zal uitrijden maar heb er mijn twijfels over.

Zoals zo dikwijls het geval is, weten anderen het weer veel beter.

Chauffeur 13-08-2005 19:32

Quote:

Originally Posted by Bramzel
Het team heeft toch nog niks bewezen?

Kijk jij soms ook eens naar de uitslagen of enkel naar Star Wars?
Het kan zijn dat ik blind ben, maar volgens mij staan ze 2de algemeen, staan ze in de drivers Challenge 4 en 5, maar voor de rest hebben ze niks bewezen.
Wat moet je doen om volgens jou iets te bewijzen?

All times are GMT +2. The time now is 18:33.