Zijn Bryner en Calderari dan ook niet in oschersleben aan de slag?
|
Quote:
@Peter: http://www.sport25.be/images/smiles/lachplat2.gif sorry JP kon het niet laten |
bryner en calderari nooit van ze leven
of ze moeten dik betaald worden dan misschien |
Idd, vind Bryner en Calderari wel een héél sterk verhaal. Een vrouw in de TT-Racing wagen, dan denk ik eerder aan Fanny Duchateau of zo.
|
Quote:
Iemand een idee van het tijdstip van de persvoorstelling? Mvg... |
Quote:
|
Quote:
|
jongens denkt toch is na
Bryner en calderari in den TT een wagen die nog niks bewezen heeft en waar volgens mij weinigen vertrouwen in. Bryner en Calderari gaan geen zotte werk doen hoor door met een vliegtuig of heli over en weer te vliegen. Of ik zeg het dik betaald worden maar dan dik he. |
is dit eigenlijk een forum van autosportliefhebbers of één van laten we die TT is uitlachen?
|
Die TT is één van de mooiste projecten in de Belcar. De wagen heeft onder leiding van Luc Goris een SERIEUZE metamorfose ondergaan. Dat de 996 van Penders het zo goed doet is geen verrassing. De banden die op beide auto's liggen wil ook iedereen hoor ;)
BTW, mijn gok blijkt niet te kloppen. Doch, de namen die ik heb opgevangen moeten zeker NIET onderdoen! |
Quote:
|
Team is ook nog niet zo lang bezig in z'n huidige gedaante. Daar gaan we zeker nog meer van horen ;-)
|
Ik ken bijna iedereen bij TT-racing het is niet mijn bedoeling ze uit te lachen.
De Porsche van Rudi Penders word niet onderhouden door TT-racing. zij verzorgen alleen de race-bijstand dwz banden wisselen en tanken. Rudi Penders heeft zijn eigen mekaniekers bij tijdens de raceweekends en trainingen. De banden dat zijn testbanden van Michelin, Maar ik moet wel zeggen bijna alle teams die op michelin rijden hebben deze banden. dus daar zit het verschil niet. en over de TT zelf, denk nu toch eens na welke uitdaging licht er voor Bryner en Calderari in Zolder te rapen. Ik hoop zelf dat den TT zal uitrijden maar heb er mijn twijfels over. |
Quote:
|
Quote:
Het kan zijn dat ik blind ben, maar volgens mij staan ze 2de algemeen, staan ze in de drivers Challenge 4 en 5, maar voor de rest hebben ze niks bewezen. Wat moet je doen om volgens jou iets te bewijzen? |
All times are GMT +2. The time now is 18:33. |