![]() |
Quote:
Jawadde!!! :D Daarnet onderweg tussen Antwerpen en Geel nog door een X5 4.8 voorbij gegaan. |
Deze morgen rond 1 uur een Aston Martin DB5
|
in denemarken een DB9, in duitsland de nodige merc, audi's en golfkes R32, VR6 etc
1 Golf1 Pirelli Edition en een sub impreza WRX in holland |
kijk iedere dag tegen mijn kart aan telt dat ook ??:P
|
Quote:
Alfa Romeo 147 1.9jtd 3-deurs Fantastische wagen! Er is maar 1 ding mis mee: 't is geen GTA! :p En dan heb ik mijn Integra ook natuurlijk! Nee, effe serieus: Dit weekend heb ik nog eens één van mijn favoriete Alfa's ooit mogen aanschouwen: de SZ! Ieder zijn mening, maar ik vind deze brok agressie een prachtig ontwerp (van Alfa zelf trouwens!). http://www.carsfromitaly.com/alfarom...s/sz_1_800.jpg Hij was natuurlijk in het traditionele Alfa-rood, maar ik geloof dat Zagato er zelf ééntje heeft (gehad) in zwart. Voor mij die graag! :cool: De SZ haalt trouwens meer G's in de bochten dan een Ferrari 360! :eek: |
de neus heefd iets weg van een bmw 1 serie!
vind hem echter niet zo mooi :$ ieder zijn smaak ?? |
Zo'n Alfa stond dit weekend in de Paddock vanhet Circuit van Zolder.
Mvg |
Quote:
En de neus is toch heel verschillend van een BMW 1. http://home.wxs.nl/~evdbeek/sz066.jpg En natuurlijk ben ik als alfisti een grote fan van dit model meer pictures op deze site: http://home.wxs.nl/~evdbeek/szowner1.html |
ik zie het jaah is idd andersom :P
|
Gisterennamiddag op de E40 (Aalst) een Paarse :confused: BMW M6.
Deze morgen op de Brusselse Ring een Audi S4 Avant |
Quote:
|
Quote:
heb ik nog NOOIT van gehoord |
Quote:
http://www.autokiste.de/psg/0412/grossbild/3794_1.jpg http://www.autokiste.de/psg/0412/grossbild/3794_6.jpg Bron: www.autokiste.de |
wist niet eens als die bestond :$:P
is wel een mooie wagen ! |
Deze wagen stond volgens mij tijdens de Spa Euro Race voor de cateringtent van GLPK Racing. Knappe wagen hoor!
Mvg |
Rond 22u30 een 360 modena langs zien vliegen in de gietende regen
|
Quote:
|
Quote:
C U |
ah, dacht al dat er iets ni klopte :D
|
Op de baan van Beverlo naar Leopoldsburg
|
Speciaal voor Raceboy :rolleyes: Verre van exotisch, maar stilaan bijzonder zeldzaam: een zilvergrijze Jetta MkI voorzien van exclusieve VW lichtmetalen velgen (merk Votex???), leeftijd 22 à 25 jaar en nog zonder rimpels :D
|
just wondering, wa is raceboy zijn band met mk1 jetta's?
|
Zo ne nieuwe zwarte Civic Type R :cool:
Das echt een ferm bakske, en hij was nog standaard. Maar standaard zijn die al àf .. en 200 PK :D |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
eentje met smaak dus :D |
Quote:
Als (licht jaloerse ;) ) Type-R rijder kan ik u alleen maar gelijk geven Andy! Niet dat die Hondakes slakken zijn, maar er is nog steeds zoiets als "baas boven baas". Voor mij maakt het niet zoveel uit, ik zit met mijn Integra nog bijlange niet aan de grens van zijn kunnen. :o Die ligt een stuk verder dan die van mezelf! De Civic is naar mijn mening trouwens een beetje soft. Ik ben daar ook eens voor gaan kijken, maar als je die wagen voornamelijk voor circuitgebruik zou kopen (zoals bij mij het geval was), dan is de Integra volgens mij een betere keuze. |
Quote:
|
Dit weekend een tripje naar Mainz (D) gedaan en onderweg ook veel leuks tegen gekomen. Een ferrari 355, 360 spider en een 348, de nieuwe M6, opel zafira opc, am db9, porsche 911 gt2, cayenne turbo, 5 limousines, een ford mondeo st220 en de fiesta st150 en de nieuwe toyota aygo (niet echt een exotica maar nog niet in belgië te zien).
|
Superbolides
Ik kan er uuuuren over praten...
maar je kunt ook gewoon naar mijn site gaan en genieten. Voor ieder wat wils...www.autofoto.be Laat eens weten wat jullie ervan vonden! |
Dit weekend stond er zo'n M6 aan de toiletten achter de boxen in Zolder. Verder een donkere Ferrari F430 (?), een heel legioen Porsches (krijg de indruk dat de ZTC niet alleen op het circuit een Porsche-challenge aan het worden is...).
Tijdens de voorbije week enkele tientallen Ford F150's, enkele honderden Dodge Ram's en nog meer 4x4's gezien, samen met een knalgele Ford Mustang GT, een zwarte Infinity 350Z, ... Had vrijdagmiddag enkele uren tijd tussen 2 vluchten in Atlanta, en wou niet binnen blijven zitten :D |
Quote:
Allez serieus nu; gisteren op de E314 een Porsche Cayenne Turbo en een Maserati Spyder. |
Nog even ter herinnering. De exotica's waar we het hier over hebben, zijn enkel de toevallige encounters op de openbare weg. Wagens op circuit achter boxen en op parkings tellen niet mee. ;) ;)
Anyway, deze ochtend niet ver van kantoor een... een... SLR!!! Mijn eerste op de openbare weg die ik gezien heb en wat een diepe grol toen die rustig wegreed aan het kruispunt. |
Op de baan Hasselt-Eindhoven een Alfa GT, nieuwste model.
Aan mijn werk komt bijna dagelijks een Mercedes AMG voorbij, maar door de haag zie ik de auto niet rijden. Blijft een fantastisch geluid als die optrekt. |
Al bij al een kalm exotica-weekje voor mij. :( Buiten de (al niet echt exotisch meer) tientallen dikke Merc S-en en BMW 7 reeksen niet veel leuks gezien deze week. Een stuk of 2 996 Carrera's, een enkele 997 Carrera S en een (in verschrikkelijk slechte staat bevindende :mad: ) Renault Alpine Turbo.
Vorige week vrijdag stond er 's avonds bij de Q8 (E313 richting A'pen) na de samenkomst tussen richting Hasselt-Luik en Turnhout-Eindhoven een Nederlander met een Ferrari 360 Spider te tanken. Nog snel even een babbeltje mee gedaan, en het was er eentje met een gewone versnellingsbak. :cool: Direct die man daarover een compliment gegeven natuurlijk. Tenminste één 360 die aan een echte autofanaat verkocht is IPV aan patsers! :p Het deed wel even raar om dat ding daar tussen al dat familie-blik te zien staan. Zo stond ik enkele jaren geleden op de terugweg van de Spa Ferrari Days te tanken, en ineens komt daar een McLaren F1 (die toen in Spa in de Paddock stond) aangereden! :eek: (Koop je zo'n duur ding, moet je nog langs de pomp! :D ) Ik heb die wagen vorige maand trouwens weer gezien, in de Paddock van Zandvoort tijdens de Masters. Het is een zwarte met het High-downforce pack en rode striping op de zijkanten. De Engelse nummerplaat is "F1 MAC" als ik me niet vergis. Weet iemand misschien iets meer over die wagen? (bv. wie de eigenaar zou kunnen zijn...) |
Quote:
|
Het was gisteren lachfestival in Houthalen en serieus druk en er stonden leuke exotica's op de parking, langs de baan hasselt-eindhoven stond een Benz CLS V8 Kompressor en zo een gele renault spyder tegengekomen, een paarse AC Cobra met NL platen (heeft ook al in de paddock in zolder gestaan op donderdagen), aan de Mac in houthalen vertrok een zwarte chrysler 300 en in helchteren had kapper luigi zijn auto ook buiten staan, een ferrari 328 gts. Onderweg naar huis dan een M5 tegengekomen die de M-knop had ingedrukt want het klonk leuk.
|
Quote:
Dit gezegd zijnde, heb ik vanmiddag in mijn eigen gemeente verbaasd opgekeken naar een aanstormende rode Lambo Countach, hij was ook zo weer voorbij :D Pittig detail, dit prachtig brullende monster was niet voorzien van nummerplaten :eek: Zo wordt het moeilijk flitsen natuurlijk, en achtervolgen zit er al helemaal niet in :applaus: |
Vanmorgen een Saab 93 gezien. Niet direct exotisch, maar zijn nummerplaat wel: 252 euro :) Kan dit wel een wettelijke plaat zijn?
|
All times are GMT +2. The time now is 07:12. |