De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Startlijst Belcar 2007, de overige berichten...... (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=14384)

Jawaddeman 20-01-2007 00:33

Quote:

Originally Posted by Eygmar (Post 200234)
en met wat komen jullie ,of nog groot geheim ;)

bah groot geheim... nee,
maar ja als ze dat reglement nu eens wouden vrijgeven bij de RACB ( volgens circuit Zolder zou het daar nu zijn blijven hangen ); het zou allemaal veel gemakkelijker zijn...

Mark 21-01-2007 13:34

Quote:

Originally Posted by Jawaddeman (Post 200226)
25 GT3's :eek: :eek: :eek:

Mark doe daar eens een Poll over, kunnen we 31maart eens werkelijk vergelijken...

Gaan we doen :) Het artikel op projectlemans.de is gebaseerd op een SRO Newsletter ;)

Quote:

EXPECTED GRID

According to the information given by teams, around twenty projects of Division 1 cars are in the pipeline, meaning around 25 cars. Added to the rest of the field, this should result in a grid of around 40 cars.

SRO NEWSLETTER NR 1 - 19th JANUARY 2007

Range Rover 24-01-2007 05:41

Op dit adres staat ook een lijst van mogelijke deelnemers voor de Belcar 2007 inclusief geruchten... http://www.planetlemans.nl/cmsv2/ind...pper&Itemid=74

Jakke.be 24-01-2007 22:06

Lees net op pitstop.tv dat SRO ervoor opteert geen enkele touring noch silhouette toe te laten tijdens de 24h van Zolder. Heb ik iets gemist of is dat echt weer een nieuwe bekendmaking van het fabuleuze duo? Vind dit eigenlijk een spijtige zaak...Persoonlijke mening hé.

Thomaske 24-01-2007 23:16

Quote:

Originally Posted by Jakke.be (Post 200661)
Lees net op pitstop.tv dat SRO ervoor opteert geen enkele touring noch silhouette toe te laten tijdens de 24h van Zolder. Heb ik iets gemist of is dat echt weer een nieuwe bekendmaking van het fabuleuze duo? Vind dit eigenlijk een spijtige zaak...Persoonlijke mening hé.

Volgens mij een nieuwe uitspraak.

In het begin was al geweten dat Belcar enkel voor GT's was. Met uitzondering van de 24Uren van Zolder waar Tourisme en Silhouettes konden deelnemen in de Guest Class. Dit lijkt me nu helemaal van de baan gedaan.

Mvg...

Baron 26-01-2007 02:10

Quote:

Originally Posted by Range Rover (Post 200624)
Op dit adres staat ook een lijst van mogelijke deelnemers voor de Belcar 2007 inclusief geruchten... http://www.planetlemans.nl/cmsv2/ind...pper&Itemid=74

Mooi lijstje, maar wel met een heel hoog speculoos-gehalte! ;)
Met de nodige korrels zout nemen dus.

Stranger 26-01-2007 02:17

Staat niet voor niets inclusief geruchten hè? :no:

Mocht je overigens iets vinden dat absoluut niet klopt (met bronvermelding) horen we het allemaal graag.

jeep 26-01-2007 11:14

Quote:

Originally Posted by Baron (Post 200743)

Buiten AD sport weet ik wel dat deze wagens in de andere ateliers staan. Deze lijst klopt volgens mij vrij goed spijtig dat er nog een piloten bij staan.

Mr.Dallara 26-01-2007 17:08

Quote:

Originally Posted by Stranger (Post 200744)
Staat niet voor niets inclusief geruchten hè? :no:

Mocht je overigens iets vinden dat absoluut niet klopt (met bronvermelding) horen we het allemaal graag.

Ik heb me laten vertellen dat de duo's Vosse-Bouvy en Mollekens-Defourny tijdens de 4 "super meetings" (Belcar en BTCS samen in één weekend) niet aan een ander kampioenschap mogen deelnemen tijdens die weekends...

Dus de roddel dat Vosse-Bouvy bij GS zouden rijden in een Dodge GT3 is al een heel oude roddel...

Yvonne 26-01-2007 18:30

Quote:

Originally Posted by Mr.Dallara (Post 200759)
Ik heb me laten vertellen dat de duo's Vosse-Bouvy en Mollekens-Defourny tijdens de 4 "super meetings" (Belcar en BTCS samen in één weekend) niet aan een ander kampioenschap mogen deelnemen tijdens die weekends...

Staat dit niet in de reglementen van de BTCS??? Ik heb pas heel wat reglementen gelezen/gezien...en meen me dit daarin gelezen te hebben.

Wel jammer, zeker voor Bouvy. Ik meen me te herinneren (in 2004?) dat hij in alle race klasses meereed en soms moest rennen om op tijd te zijn...zeker als hij het podium haalde.

joost 26-01-2007 23:08

Ik denk dat het om een wagen en niet om een rijder gaat.
"Un véhicule engagé pour le BTCS 2007 ne peut pas participer à d’autres essais ou courses pendant le même meeting, sauf après demande introduite par écrit et approbation par le Directeur de Course. Cette demande doit être adressée au promoteur avant la fin des vérifications administratives du meeting en question."

Mark 26-01-2007 23:17

Niks nieuws zo'n regel, zie Belcar sportief reglement 2006:

Quote:

ART. 11: ALGEMENE VOORWAARDEN

11.6 Een wagen die in Mediagroep Van Dyck Belcar 2006 is ingeschreven, mag gedurende eenzelfde meeting niet deelnemen aan andere trainingen, warm-ups of wedstrijden, tenzij na schriftelijke aanvraag en goedkeuring door de Koersdirecteur. Deze aanvraag moet minstens 10 dagen voor de betreffende meeting aan de promotor gericht worden.

http://www.belcar.com/mgvd/nl/Belcar...%2002%2020.pdf

Yvonne 27-01-2007 09:54

Quote:

Originally Posted by Mark (Post 200798)
Niks nieuws zo'n regel, zie Belcar sportief reglement 2006:

Ah, het stond dus in het reglement van de Belcar :frusty: :rolleyes:

Stranger 30-01-2007 14:44

Quote:

Originally Posted by Baron (Post 200743)

Kijk met het AD bericht van gisteren/vandaag en de berichten op dit forum na deze mededeling nog eens naar de (ongewijzigde) lijst. Nog steeds hoog 'speculoos-gehalte'?

Ok...de 2e Dodge Viper voor AD is misschien 1 teveel :)

M_K 30-01-2007 16:10

Quote:

Originally Posted by Stranger (Post 201069)
Kijk met het AD bericht van gisteren/vandaag en de berichten op dit forum na deze mededeling nog eens naar de (ongewijzigde) lijst. Nog steeds hoog 'speculoos-gehalte'?

Ok...de 2e Dodge Viper voor AD is misschien 1 teveel :)

De Belcar coverage op de Nederlandstalige versie daar lijkt wel verdacht sterk op die van een Belgische website... zelfs dezelfde citaten en foutjes. Vreemd...

All times are GMT +2. The time now is 21:48.