![]() |
Quote:
|
Quote:
|
Hebben die jongens al een kans gehad?
Het Belcar seizoen is nog niet eens begonnen. De engelstalige site is in principe ook een portal voor persberichten (zoals Motorsport.com) met daarnaast zoveel mogelijk eigen foto's, editorials etc...dus zie niet in waarom de Nederlandstalige versie dat niet is. Wees blij dat er in Nederland eindelijk eens aandacht voor Belcar en de Belgisch/Nederlandse sportscar coureurs komt, ze hadden ook voor de standaard top series en Dutch Supercar Challenge kunnen kiezen... Maar goed we gaan geheel :Offtopic: hier door een stel forumposters die zelf waarschijnlijk lekker achter hun computer vastzitten en hun tijd uitzitten met het afkraken van andermans initiatieven. (overigens Mark... er mag dan .nl staan, er zit ook Belgische inbreng in die site) |
Vanop de site van G&A Racing:
Start bouw Z4 MCoupe GT4 begonnen.Verder info volgt op later tijdstip. Voor Belcar of iets anders? |
Quote:
is blijkbaar geen officieel communiqué van één of ander autosportorgaan dat betrokken is bij de belcar 2007, maar op een andere site staat net dezelfde tekst. :+ |
Quote:
:Offtopic: planetlemans, de uk versie? Nooit commentaar op gehad, zag er altijd goed uit. Wellicht de nieuwe medewerkers ietwat beter instrueren over de do's en dont's?:Offtopic: |
Na bevestiging dat het niet om officiële persberichten ging (merci Mark voor de links naar de originele teksten) de betreffende berichten offline gehaald en de Nederlandse 'verantwoordelijken' geinformeerd.
Het overnemen van andermans artikelen, niet zijnde persberichten, is vanzelfsprekend niet de bedoeling ook niet door de jongens die onze Nederlandstalige site beheren. Ennuh M_K mocht je in de toekomst nog ergens aan twijfelen (deelnemerslijst, berichten). Stuur mij maar een e-mail, kan ik je misschien wat sneller beantwoorden en hoeven we geen forum te bevuilen. |
Quote:
Pascal Witmeur is wel zéér positief over het komende belcarseizoen :rolleyes: ... |
Quote:
|
In een interview in het Belang van Limburg met de directeur a.i. van Circuit Zolder staat dat er ook een Ferrari op de lyst zou staan voor de Belcar 2007. Benieuwd welk team hiermee zal uitkomen.
|
De piloten zijn ook al gekend voor die Ferari,indien het dezelfde is die ik voor ogen heb.
Wachten op een persmededeling. Bron: piloot zelf |
Quote:
Qua ethiek volg ik planetlemans.nl niet helemaal in deze gedachtengang. De site heeft een dergelijke lijst helemaal niet nodig. Daarnaast bevat de genoemde lijst op 04-02 een aantal grote fouten.......maar ik maak mijn pm's of emails niet openbaar ;) Die eer geven we aan de persdiensten van de desbetreffende teams. |
Planetlemans heeft een lijst doorgekregen met teams waarvan wagens zich in ateliers bevonden en waarvan is gezegd dat men de bedoeling had deze in te zetten. Bij enkele van deze teams is gezegd deze niet te publiceren alvorens het team met de bevestiging kwam. Die staan er derhalve niet op.
De lijst is door twee mensen, mede-forummers, bekeken en aan de hand daarvan is een selectie online gezet. Dat daar dingen in veranderen, dat kan. Als teams via PM/mail aan 1 persoon het ene doorgeven en aan de volgende persoon iets anders...dat mag, maar dan moeten er niet achteraf niet over geklaagd worden. Overigens staan er ook contact buttons op de site, dus als iets niet juist is of van de site af moet dan is dat zo gemeld...en dat is ook al gebeurd. En wellicht staan er nu entries op die pas later in het seizoen gaan deelnemen, die verdwijnen vanzelf wel. |
Quote:
|
De nieuwe look van GS-racing Porsches en Vipers...
http://www.racecarsdirect.com/photos/1p_1.jpg http://www.racecarsdirect.com/photos/1_11.jpg |
All times are GMT +2. The time now is 21:44. |