De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Startlijst Belcar 2007, de overige berichten...... (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=14384)

Mark 30-01-2007 21:08

Quote:

Originally Posted by M_K (Post 201073)
De Belcar coverage op de Nederlandstalige versie daar lijkt wel verdacht sterk op die van een Belgische website... zelfs dezelfde citaten en foutjes. Vreemd...

Zijn er weer cowboys in de polder gesignaleerd?

GT2-R 30-01-2007 21:23

Quote:

Originally Posted by Mark
division 3 Belcar specials
Gabriel Racing / Porsche 996 Biturbo / Menno Kuus/ ??
Gabriel Racing / Porsche 996 Biturbo / Gabriel Luc / ??

De vraagtekens? Die moeten nog ingevuld worden. Wil jij een van de vraagtekens invullen, stuur dan je kandidatuur naar dit mailadres

Bron: mijn mailbox

Het maar een speculatie maar kan het dat één van die Porsches, of beide miss vroegere AD Sport-Porsches zijn want bij mijn weten hadden ze slechts één Porsche Biturbo vorig seizoen.

Stranger 30-01-2007 21:35

Hebben die jongens al een kans gehad?

Het Belcar seizoen is nog niet eens begonnen. De engelstalige site is in principe ook een portal voor persberichten (zoals Motorsport.com) met daarnaast zoveel mogelijk eigen foto's, editorials etc...dus zie niet in waarom de Nederlandstalige versie dat niet is.

Wees blij dat er in Nederland eindelijk eens aandacht voor Belcar en de Belgisch/Nederlandse sportscar coureurs komt, ze hadden ook voor de standaard top series en Dutch Supercar Challenge kunnen kiezen...

Maar goed we gaan geheel :Offtopic: hier door een stel forumposters die zelf waarschijnlijk lekker achter hun computer vastzitten en hun tijd uitzitten met het afkraken van andermans initiatieven.

(overigens Mark... er mag dan .nl staan, er zit ook Belgische inbreng in die site)

Scapa 30-01-2007 21:40

Vanop de site van G&A Racing:

Start bouw Z4 MCoupe GT4 begonnen.Verder info volgt op later tijdstip.

Voor Belcar of iets anders?

M_K 30-01-2007 21:54

Quote:

Originally Posted by Mark (Post 201094)
Zijn er weer cowboys in de polder gesignaleerd?

http://www.planetlemans.nl/cmsv2/ind...=2225&Itemid=2

is blijkbaar geen officieel communiqué van één of ander autosportorgaan dat betrokken is bij de belcar 2007, maar op een andere site staat net dezelfde tekst. :+

Mark 30-01-2007 22:02

Quote:

Originally Posted by Stranger (Post 201099)
Hebben die jongens al een kans gehad?

Iedereen zijn kans uiteraard, maar als je begint met het "bietsen" van andermans werk sta je natuurlijk met je rug tegen de muur ;) Dat heeft niets te maken met negatief zijn of iemand afkraken. Of keur jij "diefstal" goed?

:Offtopic: planetlemans, de uk versie? Nooit commentaar op gehad, zag er altijd goed uit. Wellicht de nieuwe medewerkers ietwat beter instrueren over de do's en dont's?:Offtopic:

Stranger 30-01-2007 22:54

Na bevestiging dat het niet om officiële persberichten ging (merci Mark voor de links naar de originele teksten) de betreffende berichten offline gehaald en de Nederlandse 'verantwoordelijken' geinformeerd.

Het overnemen van andermans artikelen, niet zijnde persberichten, is vanzelfsprekend niet de bedoeling ook niet door de jongens die onze Nederlandstalige site beheren.

Ennuh M_K mocht je in de toekomst nog ergens aan twijfelen (deelnemerslijst, berichten). Stuur mij maar een e-mail, kan ik je misschien wat sneller beantwoorden en hoeven we geen forum te bevuilen.

GT2-R 31-01-2007 19:01

Quote:

"Ik ben stomverbaasd dat er zoveel teams werken aan een geloofwaardig GT3-project.", aldus een gelukkige Pascal Witmeur. "Toen SRO België het kampioenschap overnam, hoopte ik stilletjes op een tiental GT3's. Maar uiteindelijk zullen wellicht zowat 15 of 16 echte GT3's aan het kampioenschap deelnemen, terwijl mijn doel blijft om in totaal een veertigtal wagens te kunnen aantrekken."
BRON: TURBOMAGAZINE, nr 154.

Pascal Witmeur is wel zéér positief over het komende belcarseizoen :rolleyes: ...

JorritVD 31-01-2007 19:55

Quote:

Originally Posted by GT2-R (Post 201150)
BRON: TURBOMAGAZINE, nr 154.

Pascal Witmeur is wel zéér positief over het komende belcarseizoen :rolleyes: ...

Hopelijk heeft hij gelijk. Maar het is altijd nog eerst zien dan geloven.

ICEMAN 03-02-2007 02:12

In een interview in het Belang van Limburg met de directeur a.i. van Circuit Zolder staat dat er ook een Ferrari op de lyst zou staan voor de Belcar 2007. Benieuwd welk team hiermee zal uitkomen.

Nonkel Vroem 04-02-2007 14:20

De piloten zijn ook al gekend voor die Ferari,indien het dezelfde is die ik voor ogen heb.
Wachten op een persmededeling.

Bron: piloot zelf

Mark 05-02-2007 02:14

Quote:

Originally Posted by Range Rover (Post 200624)
Op dit adres staat ook een lijst van mogelijke deelnemers voor de Belcar 2007 inclusief geruchten... http://www.planetlemans.nl/cmsv2/ind...pper&Itemid=74

Toch vind ik een dergelijke lijst niet kosjer. Laat ik het anders zeggen, nieuwtjes die via PM's en emails circuleren lijken me niet geschikt om op een geruchtenlijstje te verschijnen. Iemand die dat wel doet? Geen probleem, hou er dan wel rekening dat bepaalde teams, coureurs, lezers en informanten een andere houding aannemen nemen jegens het genoemde medium ;)

Qua ethiek volg ik planetlemans.nl niet helemaal in deze gedachtengang. De site heeft een dergelijke lijst helemaal niet nodig. Daarnaast bevat de genoemde lijst op 04-02 een aantal grote fouten.......maar ik maak mijn pm's of emails niet openbaar ;) Die eer geven we aan de persdiensten van de desbetreffende teams.

Stranger 06-02-2007 03:30

Planetlemans heeft een lijst doorgekregen met teams waarvan wagens zich in ateliers bevonden en waarvan is gezegd dat men de bedoeling had deze in te zetten. Bij enkele van deze teams is gezegd deze niet te publiceren alvorens het team met de bevestiging kwam. Die staan er derhalve niet op.

De lijst is door twee mensen, mede-forummers, bekeken en aan de hand daarvan is een selectie online gezet. Dat daar dingen in veranderen, dat kan.

Als teams via PM/mail aan 1 persoon het ene doorgeven en aan de volgende persoon iets anders...dat mag, maar dan moeten er niet achteraf niet over geklaagd worden.

Overigens staan er ook contact buttons op de site, dus als iets niet juist is of van de site af moet dan is dat zo gemeld...en dat is ook al gebeurd.

En wellicht staan er nu entries op die pas later in het seizoen gaan deelnemen, die verdwijnen vanzelf wel.

GT2-R 06-02-2007 18:51

Quote:

Bert Longin en Anthony Kumpen zijn druk doende het seizoen 2007 voor te bereiden. Anthony en Bert verdedigen volgend jaar hun titel in de Belcar en werken vanaf 2007 samen met CPL Trans.

BRON: PITSTOP.TV

Bart.Vandecavey 09-02-2007 15:27

De nieuwe look van GS-racing Porsches en Vipers...

http://www.racecarsdirect.com/photos/1p_1.jpg
http://www.racecarsdirect.com/photos/1_11.jpg

All times are GMT +2. The time now is 21:44.