De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Endurance (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=33)
-   -   Total 24 uren van Spa 2007 - Warm Up en Race (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=15963)

S. Claeys 31-07-2007 18:04

ik heb zondag maar 8€ voor de parking betaalt zenne.

Raceboy 01-08-2007 00:29

Quote:

Originally Posted by S. Claeys (Post 216346)
ik heb zondag maar 8€ voor de parking betaalt zenne.

Dat is de dagprijs, 15€ is voor een weekend

Integra 01-08-2007 00:51

€ 10 voor weekend. (hebben wij betaald)

Raceboy 01-08-2007 01:04

Quote:

Originally Posted by Integra (Post 216394)
€ 10 voor weekend. (hebben wij betaald)

En waar stond je dan? Was dat op vrijdag of zaterdag?

Integra 01-08-2007 09:02

Quote:

Originally Posted by raceboy (Post 216395)
En waar stond je dan? Was dat op vrijdag of zaterdag?

Op de parking als je aan de rotonde afslaat naar links. (10 euro voor heel weekend)

Corvette Racing 01-08-2007 09:55

Wij hebben het hele weekend geen cent uitgegeven aan parking, gewoon langs de weg gezet bij de ingang van stavelot. 100m lopen langs de file voor de vip parking en je was binnen! :bye:

Maarten 01-08-2007 10:52

ik heb 15 euro parking en 25 euro voor een tentje betaald!

Is dat even belachelijk veel!

Integra 01-08-2007 17:47

Ik zit al een tijdje met een vraag.

Hoe gaat het met Walter Lechner Jr? Is die jongen nu eindelijk aan beterschap toe of hoe zit het? Ik hoop hem ooit terug in een Saleen te zien rijden. :(

Grig-O 02-08-2007 00:33

De website van Walter Lechner is offline... voorspelt niet veel goeds. :(

Mario 02-08-2007 09:29

Ik heb toch een aantal uur via RTL kunnen bekijken (helaas zeker ook een half uur bijna uitsluitend pace car situatie).
Reed daar een Porsche mee met reclame op voor De Paddock ? Ik heb precies zoiets gezien op de onderste deurstijl.

Voor de rest een boeiende wedstrijd en ik begrijp evenmin dat er zo weinig ruchtbaarheid aan werd gegeven.

Jammer dat Maserati niet heeft gewonnen.

Bart.Vandecavey 02-08-2007 09:35

Quote:

Originally Posted by Mario (Post 216478)
Reed daar een Porsche mee met reclame op voor De Paddock ? Ik heb precies zoiets gezien op de onderste deurstijl.

http://www.racexpress.nl/imgitems/ar...20DSC_1277.jpg

The-paddock.net

trouwens best dat de Maseratie niet gewonnen heeft! Is volgens mij nog altijd een proto en geen GT.

Thomaske 02-08-2007 10:22

Quote:

Originally Posted by Bart.Vandecavey (Post 216480)
trouwens best dat de Maseratie niet gewonnen heeft! Is volgens mij nog altijd een proto en geen GT.

Daar is al genoeg over gesproken. Ik ben ook altijd van die mening geweest maar na deze 24Uren ben ik het toch anders gaan bekijken hoor.

Ik heb gezien dat ze in de eerste zes uren niet echt mee konden met de koplopers. Dit hebben ze (eigenlijk Lamy) weeral goedgemaakt.

Mvg...

Belle 02-08-2007 12:13

Quote:

Originally Posted by Thomaske (Post 216484)

Ik heb gezien dat ze in de eerste zes uren niet echt mee konden met de koplopers. Dit hebben ze (eigenlijk Lamy) weeral goedgemaakt.

Zo zag ik het toch niet. Volgens mij hebben ze bij Maserati gewoon een andere strategie uitgekiend dan de koplopers. Namelijk rustig opbouwen, materiaal sparen en dan aanvallen. Wat hen ook gelukt is...

Jan 02-08-2007 12:18

Quote:

Originally Posted by Mario (Post 216478)
Jammer dat Maserati niet heeft gewonnen.

Dat ben ik dan niet met je eens :D
Het had er alle schijn van dat dankzij het veelvuldig inzetten van de pace-car (al dan niet terecht, maar dat hebben we dit jaar in Le Mans ook al eens meegemaakt ;) ) de organisatie Maserati en vooral Van de Poele aan de volgende overwinning wou helpen. Zelfs na de schuiver van VdP heeft men nog getracht het koersverloop bij te sturen door de leidende Vette binnen te roepen wegens defekte verlichting. Op dat ogenblik konden ze dan meteen driekwart van het resterende deelnemerveld naar de pits halen om lampjes te vervangen.

Versta mij niet verkeerd, ik ben geen tegenstander van Maserati, Van de Poele of fan van Carsport Holland of Corvette, maar een endurancewedstrijd moet op de baan beslist worden, en regen is nu eenmaal een natuurelement dat bij dergelijke wedstrijden kan voorkomen, net zoals uitschuivers van enkele tenoren. Dit is de tweede 24uurs wedstrijd dit jaar waar ik een licht wrang gevoel aan overhou wat betreft de beslissingen van de koersdirektie.

joost 02-08-2007 16:52

Quote:

Originally Posted by Belle (Post 216490)
Zo zag ik het toch niet. Volgens mij hebben ze bij Maserati gewoon een andere strategie uitgekiend dan de koplopers. Namelijk rustig opbouwen, materiaal sparen en dan aanvallen. Wat hen ook gelukt is...

Maserati had wel degelijk een probleem met de set-up in droge, warme omstandigheden. Ik heb met zowel Vdp als Lamy gesproken, waarin ze mij hetzelfde verhaal deden.

bij deze

J

All times are GMT +2. The time now is 00:34.