![]() |
Zijn de skinnes van de belcar wagens nog ergens te vinden eigenlijk? ik zoek mij te pletter naar add -on wagens ( als dit zo heet) maar vind er niet veel. Overal moet je geregistreed zijn:(
|
Ik ben bezig aan de First Motorsport-Porsche 997 Cup. Zal binnenkort een screenshot posten..
|
Quote:
Toch niet hoor . tot nu toe zijn er maar twee niet GTR2 modellen. De Marcos en de Ultima. De 997 is een edit van de 996 in GTR2 Ik denk trouwens niet dat EMT zou staan springen om hun Porsche model uit te lenen ;-) De 997 verschijnd in hun 24h of Spa mod |
Quote:
|
heeft er eigenlijk nog iemand stand alone belcar wagens beschikbaar?
|
Quote:
|
Quote:
|
ik bedoel eigenlijk gewoon de skins, wagens mogen ook. maakt niet uit van welk jaar. kan iemand die uploaden?
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
@ gt2-r: heb je de files van de nr 2 en 8 bingoal porsche en de 38 red bull porsche of was dat een andere...? |
De G&A Mosler skin zit in de Belcar 2006 mod die binnenkort verschijnt. Zonder toelating van Wix ga ik die dus niet zelf verdelen...
|
Quote:
|
Heeft iemand per toeval een map met allemaal sponsor logo's in die hij /zij gebruikt heeft bij het skinnen? Ik weet echt niet welke sponsors ik moet gebruiken met het skinnen. Ik doe nu nog maar alleen fatasie skins omdat ik nog aan het leren ben, maar met zo een map vol sponsors krijg ik misschien daarna zelf ook wat inspiratie.
|
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 22:39. |