![]() |
Zouden zie niet op pistop tv de exG&A mosler bedoelen.
Klasse 1 van de DESMC nu niet bepaald druk bezet. En als je dan tog wilt strijden kan je toch beter tegen wagens die zo goed als gelijk zijn. |
Quote:
|
Weet ik wel dat MeXT de g&a mosler gekocht heeft.Maar omdat ze op pistop duidelijk G&A zeggen en bij mij weten verkocht is aan MeXT.
Veronderstel ik dat er een mogelijkheid is dat Mext ook BGTC doet. En waarom longin misschien voor de ervaring , budget. En G&A heeft duidelijk laten weten dat ze dit jaar geen BGTC gaan doen. |
Vergeet wat ik zei, er is duidelijkheid G&A heeft een niewe mosler gekocht en wil er mee aan de start in de BGTC.
Bron: www.autosport.be |
dus 1ste piste Longin - Kenis op mosler...
2de piste misschien Longin - Verbist op First Porsche. CPL team sponser First en voorziet budget voor Verbist en sponsor van Longin. 3 de piste ... |
Quote:
|
Zou wel een sterk pilotenduo zijn! Maar hoe zit het dan met het pro-am systeem...?
|
Weet iemand wat ngt en gpr van plan zijn?
Blijkbaar heeft sro het eindelijk door dat communicatie een belangrijke troef is. ze doen toch meer newsflashes op hun site dan de vorige jaren. |
Quote:
Mvg |
Pics van de voorstelling van de R8:
http://www.audisport.be/forum/index.php?showtopic=564 Ik mis Total nog. Misschien nog niet volledig rond? ;-) Audi heeft in België nooit gedurfde liveries gehad... |
Quote:
|
Quote:
Neen, had het gewoon niet gezien... |
Rare plakker voor het startnummer. Dacht dat men daar een standaard "sjabloon" voor had. Iedereen hetzelfde soort nummer en plakker, werkt wel net zo makkelijk langs de baan.
|
Quote:
|
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 17:19. |