De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   24 uur Zolder, de aanloop. (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=10598)

bluelite 11-05-2005 16:21

Quote:

Originally Posted by Mark
Nou, ik geloof dat dit een forum is............ een plaats waar iedereen zijn mening kwijt kan ;)

Als autosport-liefhebber zie ik natuurlijk het liefste alleen maar echte autosport. Dat gepeupel in de paddock met hun tentjes van dagbladen, brouwerijen, fuiven en andere tentjes met onzin hoeven niet voor mij.............echter zijn dit soort dingetjes wel broodnodig. Vierkante meters grond zijn geld waard, dus een mooie inkomstenbron om het echte evenement (de 24 uur zelf) uberhaupt door te laten gaan ;) Er zit een wereld van verschil tussen de realist en de liefhebber.

Maar als we dan toch bezig zijn ;)
- Een normaal starttijdstip van de 24 uur!! Dus 16.00 of 15.00 .........o wee als ze het weer presteren om te vertrekken om 17.30
- Geen Gumball-standje in de paddock. Een circuit dat een dergelijk standje toelaat moet een ferme tik op de vingers krijgen.
- Geen "Fuck me, I'm Famous"-standje , de verloedering van de maatschappij ten top.
- Graag een (of meerdere) grote schermen, handig voor de toeschouwers i.v.m. tussenstanden e.d. en herhalingen van de highlights. Het beeldmateriaal is vanaf dit jaar super te noemen op Circuit Zolder. Alhoewel mijn privacy daardoor aardig in het gedrang komt ;) Maar veiligheid voor alles dus dat pijn-puntje zullen we maar slikken :D
- Normale prijzen voor een blikje frisdrank of een kleffe hap uit het vet.

Voeg aan de lijst van dingen die NIET hoeven ook maar die beachparty-tent (of wat dat was) aan toe. Ik 's nachts niet slapen van al dat lawaai uit die tent.

Al die pubers die de hele dag rondliepen op het circuit om enkel 's avonds te fuiven. Een fuiftent heeft niets te zoeken in de paddock van een circuit.

bluelite 11-05-2005 16:22

Quote:

Originally Posted by A.J.
ja, met live muziek naderhand (binnen)

Dit jaar eens proberen om er op donderdag WEL bij te zijn.

redje 11-05-2005 18:13

Quote:

Originally Posted by bluelite
Voeg aan de lijst van dingen die NIET hoeven ook maar die beachparty-tent (of wat dat was) aan toe. Ik 's nachts niet slapen van al dat lawaai uit die tent.

Al die pubers die de hele dag rondliepen op het circuit om enkel 's avonds te fuiven. Een fuiftent heeft niets te zoeken in de paddock van een circuit.

Maar ge zijt toch maar naar die fuif gegaan toen ik gaan karten was. :no:

En ja, we zullen proberen om de donderdag naar de BBQ te komen. Vorig jaar was het daar precies wel plezant. :cool:

vince 11-05-2005 21:18

Weet er iemand eigenlijk wat er met Pensis is gebeurd? Is hij gestopt of heeft hij geen geld meer want hij kon heel goed rijden

Bramzel 12-05-2005 00:04

Die fuiftent zou kunnen, maar dan wel buiten de paddock. En met politiecontrole nabij. We stonden er naast met de GTR tent, en dat was geen pretje. Vechtende mensen op afstand houden, in de simulators slapen om te voorkomen dat er dingen gejat/vernield werden, continu om de tent lopen om diefstal te voorkomen (is nog wel een motorstepje gestolen bij ons), met name de stoeltjes waren geliefd. Bijzonder frustrerend, helemaal als dan anderhalf uur nadat het gezeik is afgelopen de Politie nog een keertje met een hele bus vol komt kijken.

Baron 12-05-2005 10:57

In plaats van circustoestanden à la MadUSA en die belachelijke pit-en startline-walk, had ik liever gezien dat er nog een bijkomende race in het voorpogramma zat. Ik denk dan bijvoorbeeld aan iets in de aard van de Sprinters Cup Race tijdens het New Race Festival. Die race was een leuke verrassing voor iedereen.
En uiteraard een fatsoenlijk startuur voor een zichzelf respecterende 24 Uurswedstrijd. Dus 16.00 u of 17.00 u, maar geen 16.30 u of 17.45 of zoiets.

kulgan 12-05-2005 11:03

Quote:

Originally Posted by Baron
En uiteraard een fatsoenlijk startuur voor een zichzelf respecterende 24 Uurswedstrijd. Dus 16.00 u of 17.00 u, maar geen 16.30 u of 17.45 of zoiets.

Maar van het start uur dan maar liever 13:00 of 14:00!!!

Raceboy 12-05-2005 11:31

Quote:

Originally Posted by kulgan
Maar van het start uur dan maar liever 13:00 of 14:00!!!

dan betaal ik geen 20€ meer want dan is er niets te zien.

Mark 12-05-2005 12:48

Quote:

Originally Posted by kulgan
Maar van het start uur dan maar liever 13:00 of 14:00!!!

Kan niet, dan heb je te weinig bruikbare tijd voor je VIPS en gasten op de zondag. Gewoon 16.00 uur.........zoals het altijd is geweest. Hoogstens 1 vol uur later of vroeger.

Jochie 12-05-2005 13:09

Quote:

Originally Posted by Mark
Kan niet, dan heb je te weinig bruikbare tijd voor je VIPS en gasten op de zondag. Gewoon 16.00 uur.........zoals het altijd is geweest. Hoogstens 1 vol uur later of vroeger.

Ik vond de 15u dit weekend in Duitsland wel leuk, volgens mij waren daar toch ook een paar Vips en randanimatie ...

Jochie

ICEMAN 12-05-2005 14:46

Die pitlane & startline walk hoort er gewoon by vind ik.

RWP 12-05-2005 23:05

gridwalk alla 24H nurnburing
grid open voor iedereen om 12h30
start race 15h

en iedereen is op tijd van de grid vandaan.

Raceboy 12-05-2005 23:10

Quote:

Originally Posted by RWP
gridwalk alla 24H nurnburing
grid open voor iedereen om 12h30
start race 15h

en iedereen is op tijd van de grid vandaan.

gridwalk zal op de ring altijd wel kalmer zijn. meeste mensen daar komen niet eens in de buurt van de paddock. In Zolder zou je dan ineens alle toeschouwers op de grid hebben. Dat zou nogal een overrompeling zijn. En als er vanaf 12u30 niets meer rijd ook dan betaal ik mijn 20€ niet hoor want dan is er weer niets te zien.

Mark 12-05-2005 23:38

Quote:

Originally Posted by raceboy
gridwalk zal op de ring altijd wel kalmer zijn. meeste mensen daar komen niet eens in de buurt van de paddock.

Korrekt, de echte bezoekers en liefhebbers blijven inderdaad ver weg van het GP-gedeelte. Op de sites waar ze de 24 uur echt verslaan zul je dus ook nauwelijks foto's aantreffen van het GP-gedeelte behalve de pits uiteraard.

Dat wil niet zeggen dat die Duitsers langs de Nordschleife rustig zijn ;) Tijdens de opwarmronde !! staat de baan bomvol met supporters en de circuit-speaker maar smeken om terug te keren naar de plaatsen achter het hek. Die Duitsers luisteren voor geen meter op dat moment..............totdat de laatste wagen voorbij is, dan sprinten ze terug naar hun bankstel of stellage ;) Een regelrechte traditie op de Nordschleife. Prachtig!

Maar die traditie zullen we op Zolder maar niet invoeren ;)

Pascal 13-05-2005 01:48

De start van de opwarmingronde is dan ook een half uur voor het officiële startuur... In Zolder rijden ze op die tijdspanne een sprintkoers ...

C U


All times are GMT +2. The time now is 18:40.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.