De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   belcar race 3: euro race (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=10634)

Mr.Dallara 26-05-2005 18:56

De vorige twee racen (zonder pitstop, behalve dan de piloot) in Spa heeft Kuismanen gewonnen, met overmacht zelfs.

Geen toeval denk ik, de wagen was supper, de pilot(en) ook. Waarom zijn ze dan in andere racen niet zo goed, of kunnen ze daar dan niet het verschil maken om te winnen? denk ik dan...
het antwoord is dan: dat er in de twee uurs koersen ook moet getankt worden en banden gewisselt worden... Kuismanen staat lang niet bekend voor de snelste pitstops... integendeel zelfs :(

Maar let op ;) tijdens de Spa euro race zal het veranderen (in de pitlane) ...

Wait and see! ;)

Thomaske 26-05-2005 19:03

Mr. Dallara je zegt dat de pilot(en) super zijn. Dat spreek ik helemaal niet tegen, integendeel zelfs, ik vind 't knap wat Kuismanen op zijn leeftijd nog allemaal kan. Maar als je bekijkt wie in Spa het meeste heeft gereden dan moet ik wel de naam van Vincent Vosse noemen. Hij reedt 't maximum van wat je mag rijden en kwam dan binnen om Kuismanen zijn rondjes te laten malen.

Je haalt ook aan dat de pitstops niet van de snelste zijn maar dat het tijdens de Spa Euro race zal veranderen. Weet jij meer?

De Gillet Vertigo zou terug raceklaar zijn maar ze zoeken nog een piloot met budget. Ik hoop dat ze snel iemand vinden want ik vind het wel een prachtige wagen en zo'n wagens maken het veld steeds mooier en mooier.

Mvg

Mr.Dallara 26-05-2005 19:22

Quote:

Originally Posted by Thomaske_GLPK
Mr. Dallara je zegt dat de pilot(en) super zijn. Dat spreek ik helemaal niet tegen, integendeel zelfs, ik vind 't knap wat Kuismanen op zijn leeftijd nog allemaal kan. Maar als je bekijkt wie in Spa het meeste heeft gereden dan moet ik wel de naam van Vincent Vosse noemen. Hij reedt 't maximum van wat je mag rijden en kwam dan binnen om Kuismanen zijn rondjes te laten malen.

Tja, Vosse reed idd het merendeel van de wedstrijd (en daardoor zijn ze ongetwijfeld gewonnen) maar dat is en zal nu eenmaal Belcar blijven... (de ééne voor de centen, de andere voor de snelheid... ;) )

Quote:

Originally Posted by Thomaske_GLPK
Je haalt ook aan dat de pitstops niet van de snelste zijn maar dat het tijdens de Spa Euro race zal veranderen. Weet jij meer?

Zoals ik al zij: "Wait and see!" ;)
Nog 16 keer slapen, en dan zal je het wel zien ;)

Zal de viper in Spa rijden met Kuismanen en Vosse alleen? of zal ook Huisman er al bij zijn tijdens de zes uren???

Thomaske 26-05-2005 19:24

Nog zo lang :D

Mvg

Autofan 26-05-2005 21:38

Quote:

Originally Posted by Mr.Dallara
Zal de viper in Spa rijden met Kuismanen en Vosse alleen? of zal ook Huisman er al bij zijn tijdens de zes uren???

Het is de bedoeling dat Huisman ook zal rijden, dit is nog voor het seizoen begon bekend gemaakt.

ICEMAN 27-05-2005 10:17

Quote:

Pino Sperlinga bevestigde gisteren aan onze redactie dat ook zijn GPR team een extra wagen zal inzetten. Naast de vertrouwde Porsche 996 GT3-RS voor het duo De Bock-De Gastines, zet Sperlinga in Spa ook nog een Porsche 996 Supercup op de startgrid. Een zeer speciale onderneming, want de wagen zal bestuurd worden door twee broers, wiens leeftijden samen toch wel al het getal van... 34 lentes bereiken! Maxime Dumarey (16j) en zijn broer Guillaume (18j) worden de piloten van de 996 Supercup.
Bron: Racingworld

Mark 29-05-2005 19:39

Geen tweede C5-R P&M tijdens de Euro Race:

Quote:

Kumpen: "We hebben een aanvraag ingediend om met Corvette te kunnen rijden, maar dan wel in FIA GT-configuratie, anders hadden we onze keramische remmen moeten vervangen. We zouden wel met kleinere restrictoren en een kleinere vleugel hebben gereden, want op dat vlak laat de Belcar meer toe. Maar onze aanvraag werd afgewezen."
http://www.pitstoptv.be
Dan kijken we maar de Corvette van Xero Competition, die is ook geel ;)

ICEMAN 29-05-2005 21:17

Quote:

Originally Posted by Mark
Geen tweede C5-R P&M tijdens de Euro Race:

Dan kijken we maar de Corvette van Xero Competition, die is ook geel ;)

Maar die gaat wel niet zo snel als die van GLPK. ;)

Belle 29-05-2005 23:00

Damn das jammer. Ik had graag eens Marc en Kumpen in duel gezien met hun C5-R'kes... ;)

teun{crg} 01-06-2005 19:52

ik had zo ook graag tegen elkaar zien rijden alleen vrees ik dan toch dat de glpk corvette sneller is want die is in een top conditie !!

Brecht 01-06-2005 20:00

Quote:

Originally Posted by teun{crg}
ik had zo ook graag tegen elkaar zien rijden alleen vrees ik dan toch dat de glpk corvette sneller is want die is in een top conditie !!

Wat denk je dan ? Dat die van SRT niet in conditie is :no:. De GLPK/Carsport Corvette is natuurlijk wel sneller, want dat is een C5-R 2004 Spec. met de laatse nieuwe evoluties erop. Die Van SRT daarintegen is een 2002 spec.

Greetzz.. Corvetteboy

ICEMAN 01-06-2005 20:08

En het feit dat Marc meer ervaring heeft me de Chevy dan die van GLPK. :gas:

Mark 01-06-2005 20:18

Quote:

Originally Posted by corvetteboy
Die Van SRT daarintegen is een 2002 spec.

Het chassis is van 2002, voorzien van de (zo goed als alle) 2004 specs ;)

Quote:

SRT ging afgelopen winter shoppen bij Pratt & Miller, wat doet vermoeden dat de Corvette nog sneller uit de hoek zal komen. Het Amerikaanse monster werd ondermeer voorzien van een sequentiële schakelbak.

www.belcar.com, preview NRF

TT Racing 01-06-2005 23:14

Quote:

Originally Posted by Mark
Het chassis is van 2002, voorzien van de (zo goed als alle) 2004 specs ;)

Onmogelijk, want het chassis van 2002 is te ver verschillend van de 2004 versie om die evoluties te gebruiken, bijv, de GLPK heeft een bak van X-track en die van SRT van Hewland, bijde zijn niet omwisselbaar. Maar, het is inderdaad zo dat de SRT corvette wel belangrijke update's heeft gehad. Verder is de vergelijking moeilijk te doen, vermits er nogal veel verschillen zijn tussen de Belcar en FIA reglementen. Niet zo eenvoudig om eventjes te veranderen.

ICEMAN 02-06-2005 11:33

Vosse's deelname dan toch in het gedrang?

Quote:

Maar de meest recente berichten wijzen erop dat Vosse heeft gekozen voor de Courage C65 van Belmondo Racing. Vosse, die momenteel nog in het gips zit na een ongeval in een kart cross, verklaarde enkele dagen geleden in het maandblad Turbo Magazine: "Ik mag zowat die dag zelf uit het gips! Maar normaal gezien verandert dat niets aan mijn programma. Ik zal er staan in Le Mans met Belmondo Racing om de Courage C65 LM P2 te besturen."
Hier zegt Vosse dat hij diezelfde dag als de start van de 24 Uur van Le Mans uit het gips mag. Komt de Spa Euro Race dan toch te vroeg voor Vincent?

Bron: RACINGWORLD

All times are GMT +2. The time now is 20:27.