Quote:
Originally Posted by tony s
(Post 191248)
|
Beetje lullige opmerking, maar de snelste ticketverkoop op een na is ook niet moeilijk als je pas in je tweede seizoen zit. Zeer zeker gezien enkele zeer slechte bezochte events in 2005/2006.
Men spreekt over Honderden autosportliefhebbers , dat zijn er dan nog niet veel................
Wedstrijd in NZ kan overigens wel een doorslaand succes worden, het is de eerste internationale wedstrijd sinds jaren in dat land. Laten we hopen op bomvolle tribunes.
Toch nog een tegenvaller te melden:
Of dit de werkelijke reden is of niet.............jammer dat we een dergelijke naam niet meer terugzien.
Dan nog een opmerkelijke constatering. In de zomer konden we vol trots lezen dat Team Holland een sponsor aan de haak had geslagen. Het ging om CV-ketel fabrikant Remeha:
Quote:
Jan Lammers: “We zijn verheugd over dit eerste sponsorship met Remeha. Een krachtig en innovatief 100% Nederlands bedrijf met activiteiten in heel Europa. A1 Team Nederland ondervindt een sterk toenemende belangstelling van het Nederlandse en buitenlandse bedrijfsleven. Wij gaan er vanuit dat we tijdens de komende 18 maanden de eerste overeenkomsten met de grote Nederlandse multinationals gaan afsluiten en tot dat moment zijn we uiterst conservatief in ons sponsorbeleid en willen we het klimaat beschermen".
http://www.autosport.nl/actueel/inte...8&bericht=3266
|
Mooie woorden, maar heeft iemand Remeha op de wagen zien staan? Ik wel, maar wel met een loep moeten zoeken ;) Een heel klein stickertje op de camera die bovenop de roll-bar staat.
A1GP super succesvol in Ollanda, 100.000 man in de duinen, goede kijkcijfers........en dan 1 lullig stickertje? Dan moet er ergens toch iets niet kloppen. Of zie ik weer spoken die er niet zijn?
Nogmaals, ik blijf hopen dat A1GP een echt (meetbaar) succes zal worden ;)
|