Quote:
Originally Posted by HF_INTEGRALE
Wanneer ik deze thread zo van voor naar achter lees, heb ik toch dat :crazy: - gevoel. Eerst wil iemand van een 'recente' 911 een 'oude' 911 rally versie maken ? Daarna komen ze met Circuitversies af, en uiteindelijke wordt het hele project afgeblazen.
Het verwondert mij dat er hier nog niets verteld werd over de schitterende Porsche 911 Carrera RS '73 van Fujimi.
Da's pas een mooie rally-uitvoering (lekker hoog op haar poten, fraaie décals, mooie detaillering, ...)
Regards,
555
|
Haha, misschien dat jij wat last hebt van dat :crazy: :crazy: :crazy: gevoel... Maar volgens mij sprak niemand in het begin over een Historic uitvoering hoor... :+ De enige die hierover wat zei, was ik, en dan nog om oude Porsches into historics te maken, dus zoals het hoort natuurlijk.
Toevallig ken ik die kit wel. Ik had hem ooit in HongKong gekocht, maar die kerel is er met mijn centen vandoor (de enige keer uiteindelijk dat ik geduveld werd, maar ja naïef zijn he...) Er bestaan ook wel meerdere goeie Porsche-uitvoeringen om er een historic van te maken. Maar die die jij zegt is zeker super... Maar de Porsches koop ik pas aan rond de herfstvakantie. Of later, eerst wat stock opwerken en die wagens zijn niet zo dringend...
Toch bedankt om me aan die kit te herinneren, was dat effe vergeten...
|