![]() |
Ik vind het spijtig dat de reglementen niet gesynchroniseerd worden. Vooral een ontgoocheling voor mij dat de AM geen 60kg minder moet meezeulen. Maar ik vind anderzijds ook niet dat PK Carsport moet vertraagd worden. Ze zijn snel op de baan maar maken bijna altijd het verschil in de pits. Bovendien hebben ze een uitstekend pilotenduo. Voeg daarbij een snelle wagen als de ZO6 GT3 en je hebt een bijna onklopbaar team op nationaal niveau. De resultaten van PK Carsport in de FIA GT vertellen genoeg over de organisatie van PK Carsport.
|
de reglementen gaan niet de goede kant uit.
ik denk dat de vipers wat benadeeld worden en die moslers krijgen alleen maar ballast.pk krijgt geen problemen maar die corvette is volgens mij ook niet te vergelijken met de andere,gwn klasse apart denk ik. wel spijtig dus ik vind het reglement fout :no: |
Quote:
|
Quote:
|
K hoop dat dat iets aan het verbruik ga doen. want dees is niet meer normaal. :confused:
|
Quote:
De enige wagen die je zo kan inzetten in een Endurance kampioenschap, ik spreek niet over twee uren want dat is eigenlijk niet zo lang, is de Porsche 997 GT3. Elk team met een GT3 wagen in de Belcar, kunnen al genoeg reserve remmen bestellen voor de 24U van Zolder. Dit omdat er overal remmen opstaan voor een sprintrace. Bij Porsche hebben ze vanaf de doop van het FIA GT3 kampioenschap al endurance remmen geplaatst omdat ze die toch hadden liggen. Mvg... |
De moslers rijden al jaren, en zijn gedownsized voor GT3 (komen regelrecht uit G2, dacht ik), dus ja die kunnen wel wat extra beknelling gebruiken als ze nog sneller zijn.
Weet zelf niet veel van Belcar (als 'hoge noorder' bewoner: Amsterdam) :no: :+ Maar GT3 is net van de grond, respectievelijk t.o.v. andere classes. Echter gek dat ze zo weinig aan de regels doen. De Vipers waren vanaf meet af aan langzaam.. Doen de rest het dan goed.. Dat kan je natuurlijk ook afvragen. Ze zijn allemaal gehomoligeerd en conform de GT3 regelement. Dus heb je mazzel met auto keuze en zoals PK een respectievelijker professioneler team (FiaGT GT1 Corvette o.a. in beheer, dus staan ze voor hetere/meerdere vuren). |
Nu veranderen ze vanalles in het regelment maar gaat dit eigenlijk veel effect hebben want de corvette mag ook dingen veranderen. Blijven ze dan zowiezo niet sneller.
Quote:
Quote:
Bron: http://www.pitstoptv.be |
Vandaag zijn er enkele nieuwe reglementswijzigingen voor de BELCAR bekend gemaakt:
Quote:
Met een ongewijzigd reglement had ik niet al te veel problemen maar met deze wijzigingen anders wel. De Porsches hebben niet echt een kans in Spa vanwege hun mindere vermogen, dus rekende ik op de Moslers en de Vipers om PK Carsport partij te geven. Maar nu de Moslers nog meer gerestricteerd worden en de Vipers geen grotere tank of dergelijke mogen monteren denk ik dat de PK Corvette met de vingers in de neus naar de overwinning zal rijden. Quote:
|
Wat ik niet goed begrijp is dat men al volop aan het sleutelen is aan de technische regelementen alvorens men eigenlijk de verhoudingen weet...
We hebben nog maar 2 wedstrijden achter de rug... Is het niet een beetje kort door de bocht van de RACB om nu al zo'n ingewikkelde wijzigigen door te voeren. In mijn ogen moeten ze maar eerst is Francorchamps afwachten. Een circuit als Francorchamps dat zo gevarieerd is zal de echte waarde van de GT3's tegenover elkaar aan het licht brengen. Zolder was de eerste wedstrijd, Donington was een uitstapje en Franco lijkt me de eerste wedstrijd waar we de echte waarden kunnen gaan zien....... |
je hebt wel maar een stuk of 7 wedstrijden he, waarvan er al 2 gereden zijn.
als je Spa afwacht, heb je al bijna de helft van het seizoen gereden... |
IK zat juist op racingwold de niewe regelmenten te lezen en het lijk allemaal een beetje anders dan op pitstoptv.
Of zit ik hier fout? |
Heb wel het gevoel dat alles in het voordeel is van PK Carsport :confused: :frusty:
|
Nu kan je het letterlijk nemen. PK wint op drie wielen het BELCAR seizoen:frusty: :( .
|
Quote:
Ze hebben toch ook restricties gekregen. vb: maximum 1 78 mm restrictor Lijkt precies wel of dat het anders wordt verteld bij pitstop.tv dan bij racingworld. |
All times are GMT +2. The time now is 19:10. |