![]() |
Grappig om te zien op de onboard camera hoe Simonsen in de Gigawave Aston de grindbak induikt in de laatste bocht, dom foutje volgens mij.
|
De snelste rondes van de Saleen zitten op ongeveer anderhalve seconde van de snelste auto's. Als je rekening houd met het feit dat ze geen supertopsnelheid hebben, en dat ze hun auto's nog moeten leren kennen, zit een overwinning er zeker in dit jaar! :)
P.S. 't Is weer een onmogelijk scenario daar in Monza :D |
Na de laatste Pitstops SRT met Bouchut 22 seconden voor op Ramos.
|
SRT wins at Monza :champagne:
Hopefully the first of many :applaus: |
Mooi resultaat voor SRT! Ik keek met een bizar gevoel toe hoe ze de Belcar eind 2006 verlieten, maar je mag toch stellen dat ze een aardig stapje voorwaarts hebben gemaakt.:champagne:
|
Super voor SRT! :applaus:
Ze doen dat daar niet slecht jong... ;) |
Vanwege tijdverschil en brak internet kon ik het vandaag niet zo goed volgen, maar fijn om te lezen dat SRT heeft gewonnen. Na de LMS nu ook in de FIA GT een Corvette bovenaan! :applaus: Op naar Le Mans!:champagne:
|
Prospeed excluded staat er te lezen op Fiagt.com, wegens een refeuling fout tijdens een pitstop. Spijtig wel drie Belgische teams op nummer 1 had zeer mooi geweest
|
Quote:
Bij Larbre is de afstelling in orde, maar zijn de piloten minder. Bij PK wordt er gezocht naar de afstelling, maar voldoen de piloten om een overwinning te pakken. |
Vosse en Franchi mindere piloten? Hoe bekijk je het dan???
Mvg |
Quote:
|
Quote:
Zeker geen trage mannen, dat zeg ik niet. |
Quote:
Quote:
|
Quote:
-Pirelli was toen een stuk sterker. -Overstap van Viper naar Vette is minder groot dan Vette naar Saleen vanwege de motorpositie. -Minder concurrentie (maar 3 echte sterke MC12's, 1 sterke F550 en de Corvette) die voor de overwinningen gingen. |
Als je de antwoorden zelf weet waarom vraag je het dan :p
|
All times are GMT +2. The time now is 21:41. |