![]() |
Aderlating:
Luc Alphand komt niet naar de 24 uur met zijn 2 corvettes, hij wil zich concentreren op de LMS. Bron www.pitstop.tv :fight: |
Quote:
|
Ook IMSA is nog niet zeker van deelname. Die hebben wat LMS wagens betreft hetzelfde probleem als Luc Alphand.
Voordeel van IMSA..die hebben nog 2 Porsches model 2007 die enkel FFSA GT rijden ;) |
Quote:
Hij wil zich concentreren op een kampioenschap waar hij de helft van de auto's inzet? Ik heb nog nooit een team zwartgemaakt, maar nu kan ik niet anders: één woord: losers.. of mietjes.. Kies zelf maar. :mad: |
Quote:
|
Ze zijn zo goed als zeker van de titel in LMS, dus wie een beetje nadenkt weet dat hier meer achter zit.
|
Jammer inderdaad dat LAA niet komt. Volgens mij speelt de schrik om klop te krijgen van de FIA GT teams toch serieus mee.
|
Quote:
|
Quote:
In verband met dat 'schrik' hebben. Ik vond Beretta-Gavin allesbehalve overtuigend vorig jaar. ;) |
Magnussen/Gavin/Beretta?
Dit zijn allemaal klasbakken daar twijfel ik niet aan maar LAA is niet Corvette USA. En zelfs een toppiloot kan veel doen maar niet alles. Er moet nog dat extra stukje komen van LAA en als LAA dat niet kan brengen dat heeft het een probleem. Overigens, waarom LAA niet in FIA GT actief is blijft mij een raadsel. Als je als team echt ambitieus bent dan kies je toch altijd voor FIA GT want LMES GT1 is een lachertje. |
Quote:
|
Quote:
|
Weten jullie wellicht hoe het zit met het programma voor de woensdag (30 july)? Afgelopen jaren ben ik vaak op donderdag of vrijdag aangekomen, maar miste dus steeds de parade. Vorige jaren werd het volgens mij nog aangegeven op het totaalprogramma, maar kan het dit jaar nergens vinden.
Weten jullie misschien meer? Betreft de deelnemers; het zal mij benieuwen hoe de Saleens het gaan doen. Vorig jaar miste ik ze, in 2006 ging het tot op zekere hoogte redelijk goed met de Zakspeed Saleen. Ik hoop dat er in het G2 veld nog wat bijzondere wagens bij komen. In afgelopen edities vond ik het toch wel een leuke verrijking, maserati trofeo (gt light), Viper GTS-R (die op gegeven moment naar het motorgeluid te horen, niet meer op 10 cylinders reed) en BMW M3'tje. |
De Viper GTS-R reed inderdaad na een tijd op 8 ipv 10 cilinders. :D
In verband met de parade, als ik het mij min of meer herinner, vertrekken de auto's vanop het circuit richting Spa centrum rond 1 u ? |
Om dan in de vooravond terug naar het circuit te rijden
|
All times are GMT +2. The time now is 10:51. |