De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Community-forum (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Groetjes vanuit ... het ziekenhuis :( (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=18112)

BSOT 27-11-2008 01:29

Veel beterschap Guy. Zullen we je wa boekskes sturen om de tijd te vullen :)

Pat 27-11-2008 02:17

Soigneert u maat !

pompierke 27-11-2008 19:03

Veel beterschap, Guy.
Niet te lang daarblijven hé.

Guido 27-11-2008 20:11

Maak maar rap dat ge daar wegkomt. 't is niet precies een plaats waar dat je te lang wil blijven. Allez, hopelijk is het niks ernstigs. ;)

Enneuh, hoe zit dat nu met die verpleegsters? 'k zal me er zelf eens moeten van komen vergewissen. Maar, in het ziekenhuis hebben ze ook veel spullen die bruikbaar zijn om te modelbouwen achteraf, dus... kijk maar eens en keer goed rond om te zien of er zo niks toevallig in hun kallebas kan terecht komen... :D

Allez, laat u maar goed soigneren ginder!

TvD 27-11-2008 20:24

ook beterschap van over de grens! en al heb je nu niets om handen, wel handen thuis he ;)

Sennake 27-11-2008 21:56

Hartelijk dank voor de vele beterschapswensen! Ze hebben blijkbaar nog geholpen ook, want sinds vanavond ben ik terug thuis!

Maar genezen ben ik nog niet. Alleen is de pijn nu voor 90% verminderd en heb ik alle testen ondergaan die ze wilden uitvoeren met als resultaat dat de dokter eigenlijk niets abnormaals kan vinden aan mij (amai, dan kent ze me nog niet goed denk ik). Enfin, ik heb dus ongewild een volledige checkup gehad en het is natuurlijk fijn om te weten dat je eigenlijk niets mankeert. Maar waarvan komt dan die pijn? De arts denkt dat ik ten prooi gevallen ben aan stress en dat dat op mijn maag en darmen geslagen is met als gevolg een gigantische verstopping (of zoals ze op TV in de commercial zeggen: "ik heb last van spijsverteringsprobleempjes"). Ik heb het idd erg druk op het werk, en als ik thuis kom zit ik midden in de verbouwingswerken met een boel problemen (meestal aannemers die beloven van te komen en die hun kat sturen). Maandag had ik dan ook nog een dispuut gehad met mijn baas wat ik me erg aangetrokken heb. Dat is allemaal niet bevorderlijk voor de gezondheid natuurlijk...

Nadat ik vanmorgen voor het eerst weer naar het toilet kon gaan was de pijn al veel minder wat erop wijst dat de theorie kan kloppen. Maar om zeker te zijn moet ik tot woensdag thuis blijven en het kalmaan doen, en woensdag terug op consultatie gaan om te zien of ik weer goed bevonden kan worden voor de dienst. Fingers crossed dus.

En wat die verpleegsters betreft: er waren er best wel een paar knappe tussen, maar vooral die dokter mag er best zijn! Maar ik heb geen foto's durven nemen, dus als je jezelf wil overtuigen moet je je ook maar eens laten opnemen in het AZ Diest...

Dominique 27-11-2008 22:20

allee vooruit, content dat ge uit dat hospitaal zijt, en opnieuw in een vertrouwde omgeving kunt verpozen. Hopelijk klopt de theorie, en kunt ge binnen een paar dagen weer de draad oppikken.
Beterschap, en tot hoors!

BSmodels 27-11-2008 23:06

Quote:

Maar waarvan komt dan die pijn? De arts denkt dat ik ten prooi gevallen ben aan stress en dat dat op mijn maag en darmen geslagen is met als gevolg een gigantische verstopping (of zoals ze op TV in de commercial zeggen: "ik heb last van spijsverteringsprobleempjes"). Ik heb het idd erg druk op het werk, en als ik thuis kom zit ik midden in de verbouwingswerken met een boel problemen (meestal aannemers die beloven van te komen en die hun kat sturen). Maandag had ik dan ook nog een dispuut gehad met mijn baas wat ik me erg aangetrokken heb. Dat is allemaal niet bevorderlijk voor de gezondheid natuurlijk...
awel Guy, madam den doctoor heeft gelijk. Ik heb het dit jaar ook meegemaakt (en maak het bij momenten nog altijd mee ....). Vroeger nooit last gehad van stress maar op een bepaald moment, uit het niets een hamer op uwe kop. Ik had dan ook nog last van hyperventilatie en verschrikkelijke pijn ter hoogte van de zonnevlecht (net onder het borstbeen) wat je dan het gevoel geeft dat er iets aan uwe tikker scheelt enz, enz.....

Ik kan je aanraden om direct serieus gas terug te nemen, wat ook je plannen zijn. Doe bij die verbouwingen een jaartje bij en ga regelmatig terug aan de modelbouwtafel zitten en je te ontspannen.

Ik wil je zeker niet bang maken maar onderschat het zeker niet

allé, ga nu maar voortdoen in de keuken :eek:

veel beterschap

Dominique 27-11-2008 23:57

Quote:

Originally Posted by BSmodels (Post 240390)
... en verschrikkelijke pijn ter hoogte van de zonnevlecht (net onder het borstbeen) wat je dan het gevoel geeft dat er iets aan uwe tikker scheelt enz, enz.....

Oeh verrek, dat ken ik. Ik had het gevoel dat er een touw rond mijn borstkas was geslagen, en dat werd dichtgetrokken. Ik kreeg ook de raad om zo snel mogelijk gas terug te nemen.
Opletten geblazen, dat zijn serieuze verwittigingen!

ICEMAN 28-11-2008 00:31

Hopelijk komt het allemaal snel terug in orde.

Guido 28-11-2008 11:27

gelukkig maar. Siogneert u maar tegoei!

tommeke_B 29-11-2008 19:23

Veel beterschap

Guido 30-11-2008 00:51

Ik ben even op ziekenbezoek geweest, allez, niet in het ziekenhuis natuurlijk, want hij is weeral thuis, en kan in eer en geweten rapporteren dat hij weer kern gezond is. Nog een nachtje of 2 slapen en hij is weer aan't plekken.

Heb ook even naar de plekken op de muren en plafond gekeken... man man man... :D :D :+

Nismo 01-12-2008 15:09

Tja Guy, ik lees nu pas wat voor een week je achter de rug hebt, zeker als je niet weet wat er aan de hand is. Maar een madam den doctoor die wel mag wezen heeft de pijn verlicht, nu maar hopen dat uwe bifidus gauw gaat werken.
Zoals Dominique al aangaf ben ik ook benieuwd naar diene WIP.

Maar zoals sommigen onder ons al aangaven, neem wat gas terug en zorg dat je weer snel "den ouwe" wordt.

Laat u maar eens goe verwennen door 't vrouwke. ;)

All times are GMT +2. The time now is 14:31.