![]() |
RPM Ford GT (Michael Bentwood/Philip Walker) uit het Brits GT heeft zich reeds teruggetrokken - reden onbekend. :(
Edit: Quote:
|
Wat me nog meer opvalt is die Ginetta G50Z van Barwell!
10de tijd in 2de vrije training voor Bryant Olivier met zo'n lichte wagen in een tijd van 2.30.275, lijkt me toch wel een zeer scherpe tijd en is daarbij zelfs de 2de snelste bij de Britse GT's. Verder lijkt de Ferrari van Rosso Verde geen problemen te hebben met de Advan's, 2de plaats achter KRK's Viper. |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Als lezer van de www.belgiangt.com mag ik er toch vanuit gaan dat de verstrekte informatie correct is? Wie de flater heeft begaan zal me een worst wezen. De persdienst van de Belgian GT hoeft amper 14 wagens te volgen en dat lukt nog niet zoals te constateren valt in de laatste persbabbel. |
Heb de ganse race gevolgd via internet RIS en aan de hand van de tijden leek het mij niet echt een spannende wedstrijd.
Hemroulle liet Van Hooydonck wel nog even wat dichter komen maar alles was onder controle. 1 Phoenix Racing HEMROULLE Jean-Franco Audi R8 GT3 2 KRK Racing WAUTERS Koen/VAN HOOYDONK Jeffrey Dodge Viper Competition 3 First Motorsport VERBIST Francois/LONGIN Bert Porsche 911 GT3 Cup S 4 JD by KS Motorsport A. VAN DER ZWAAN Lamborghini Gallardo 5 KRK Racing VANTHOOR Rafael/WAUTERS Kris Dodge Viper Competition 8 Kuismanen Competition HUISMAN Duncan/KUISMANEN Pertti Ford GT3 13 Westend Racing VANHANEN Jorma/NURMINEN Niko Porsche 997 GT3 Cup 14 JD by KS Motorsport MARCHAL Ron/LUMBEEK Wim Lamborghini Gallardo 19 Delahaye Francorchamps BOUVY Frederic/COENS Damien Ferrari F430 GT3 6 verschillende merken aan de finish. De Aston, Mustang en de familie Thiers haalden de finish niet. Wat mij wel opviel is dat er toch wel behoorlijke verschillen zitten tussen de wagen. 2 a 3 seconden was geen eenmalig feit. Bouvy kreeg op sommige momenten zelfs 5 seconden per ronde aan zijn broek. De 2de stop van 30 seconden voor Van Hooydonk, wat was daar gaanden? Hadden de race met de 2 vingers in de neus kunnen winnen. |
Quote:
|
Quote:
|
Dat zijn al 2 verloren overwinningen voor KRK bij fouten tijdens de pitstops dit seizoen als ik me niet vergis?
|
Het probleem bij de Mustang ligt idd in het concept, er kan niet zomaar gewicht uit genomen worden. De oplossing ligt in een andere achterbrug uit een composietmateriaal, waarbij 70 kg zou gewonnen worden. Uiteraard zijn hier kosten aan verbonden. Voilą, een antwoord.
En voor de mensen die niet liever doen dan (bepaalde en andere dan weer niet) mensen bekritiseren en viseren, probeer eens een zoontje van 8 maanden uit, of een gelukkig gezinsleven, dat laat je veel relativeren, haal je veel levensvreugde uit :champagne: J |
:champagne::champagne::champagne:
Wat een goaaaaaaaaaaal! |
Quote:
|
denk motor, weet nie zeker
|
Quote:
Mvg |
All times are GMT +2. The time now is 12:59. |