![]() |
Voor die tegenstander alleen al zou ik meedoen... Maar ik kan nog niet bevestigen...
|
Ik ga deze nog even naar boven halen jongens.
Laat ons hier aub weten wie er al of niet meedoet. ;) |
Op onze meeting is gisteren meegedeeld dat het evenement 40 euro per persoon kost en dient betaald te worden op de dag zelf, de rest komt uit onze pot.
Gisterenavond tijdens onze novemberbijeenkomst hebben zich nog een aantal mensen aangemeld om te bowlingen met een steengrill, of zoiets in die aard. Ik verwacht nog een antwoord van nog enkele personen, maar voorlopig zijn we met 11 en 2 onzekerheden. Rocknrolla wordt in die periode voor de 3de keer papa en Wanneke heeft een vervoersprobleem, als hij slaagt voor zijn rijexamen, komt hij. Gisterenavond heeft onze vriend Sennake zich afgemeld voor onze "bonte avond". In de wandelgangen doet het gerucht dat hij zich moet voorbereiden voor zijn deelname aan "Komen Eten" Quote:
Van zodra er meer informatie is, wordt het hier meegedeeld |
Rijbewijs of niet, ik heb het kunnen regelen.
Dus count me in! |
Quote:
|
Morgen ga ik alles vastleggen wat betreft onze eindejaarsactiviteit.
We blijven rekening houden met Rocknrolla, hij blijft onzeker aangezien zijn nakend vaderschap in die periode. |
ik ben met nog iemand mijn vriendin gaat mee ze zal enkel eten ik ga bowlen en eten groetjes Dieter
|
Inschrijvingen moesten op 30 november ten laatste binnen zijn.. ;)
|
Quote:
Het is ook trouwens een all-inn-formule, wat wil zeggen alles of niets. Dat was trouwens duidelijk meegedeeld in het begin van deze thread. Ook het feit dat je, zoals Rocknrolla al aangaf, te laat bent. Je had dat trouwens beter besproken op de vorige vergadering. |
ok ik begrijp het ik ga dan alleen zijn groetjes .
|
Even deze thread nog eens in de schijnwerpers zetten.
Aanstaande zaterdag, 20-12-2014 is het zover Samenkomst: 18u30 Aanvang: 19u00 Kostprijs: €40,00 pp Tot zaterdag hé ;) |
Bij deze deel ik even mee dat ik vannacht om 0u55 de trotse papa ben geworden van Senna.
Aangezien alles perfect verlopen is, en de kleine het heel goed doet bevestig ik mijn deelname voor zaterdag aanstaande. Groeten, Cedric |
Proficiat makker.
|
een dikke proficiat Cedric ,
groetjes Dieter |
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 23:40. |