De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Quiz 2003 (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=42)
-   -   Vraag 11 en 12 (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=4922)

schumivill 05-05-2003 20:36

Vraag 11 had ik meteen,maar ik ben al een heel eind mijn hoofd aan het breken op die 12 :frusty: ,het jaar weet ik denk ik,maar de rest :frusty:

sledge 05-05-2003 21:00

Quote:

Originally posted by schumivill
Vraag 11 had ik meteen,maar ik ben al een heel eind mijn hoofd aan het breken op die 12 :frusty: ,het jaar weet ik denk ik,maar de rest :frusty:
Dan weet je meer dan mij, ik weet bij vraag 12 alleen welke wagen dat is :D

Obi-Jan 05-05-2003 21:39

Quote:

Originally posted by Marshal
Nogmaals, haal het rode potlood maar uit de kast om de vakjes te kleuren :D
Inderdaad, ik heb mijn antwoorden ingestuurd, maar aangezien vraag 12 grotendeels een gok is houd ik rekening met verscheidene rode vakjes. En dan hoop ik maar dat hetgeen ik ter aanvulling van vraag 11 opgezocht hebt correct op het web stond. :D

Jan.
=---

Sennake 05-05-2003 21:42

Jawadde mannekes, wat is dat zeg? Ik kan zo rap geen vragen verzinnen als jullie antwoorden binnensturen! We gaan nog moeten een "snelheidsbonus" uitvinden zeker?

FleaBite 05-05-2003 21:44

hola hola, niet doen aub, da's de mensen opjagen he

Oneliner 05-05-2003 21:50

Ik zoek nog altijd ahcter 9 en 10 ;)
Neenee, ik blijf proberen :p

Megane 05-05-2003 21:55

Quote:

Originally posted by Sennake
Jawadde mannekes, wat is dat zeg? Ik kan zo rap geen vragen verzinnen als jullie antwoorden binnensturen! We gaan nog moeten een "snelheidsbonus" uitvinden zeker?
Nee nee wij sturen de antwoorden dan kan jij de vragen stellen. :D :D :D
Misschien wel leuk bonus punten.
Bij de moeilijke vragen kan je misschien na de eerste week een tip geven en dan de punten ver minderen na deze tip. :p

Sennake 05-05-2003 21:59

Quote:

Originally posted by Oneliner
Ik zoek nog altijd ahcter 9 en 10 ;)

Doet me denken aan een kameraad van mij in onze studententijd, die altijd zijn leerstof begon te studeren nà zijn examen om te zien waar hij in de fout gegaan was... om natuurlijk het volgende examen niet genoeg gestudeerd te hebben en weer in hetzelfde schuitje terecht te komen...

Sennake 05-05-2003 22:01

Quote:

Originally posted by Megane
Nee nee wij sturen de antwoorden dan kan jij de vragen stellen. :D :D :D
Misschien wel leuk bonus punten.
Bij de moeilijke vragen kan je misschien na de eerste week een tip geven en dan de punten ver minderen na deze tip. :p

Ik ben wel van plan om in de laatste moeilijkheidsgraden een bonussysteem toe te kennen aan snelle antwoorders... maar enkel in geval van ex-aequo... En zeker en vast zeer duidelijk en ruimschoots op tijd aangekondigd.

sledge 05-05-2003 22:09

Kunnen de mensen die er minder van afweten dan geen hulplijn vragen ofzo? 't Is maar een suggestie hé :D

Sennake 05-05-2003 22:10

Quote:

Originally posted by sledge
Kunnen de mensen die er minder van afweten dan geen hulplijn vragen ofzo? 't Is maar een suggestie hé :D
Uiteraard! Je mag ALLE hulplijnen gebruiken die je maar wil, er zijn in het ganse universum maar 2 hulplijnen die zwijgplicht hebben, en dat zijn Werner en mezelf...

Megane 05-05-2003 22:18

Quote:

Originally posted by sledge
" Walter, ik koop een klinker" :D :D :D :D :D

sledge 05-05-2003 22:26

Quote:

Uiteraard! Je mag ALLE hulplijnen gebruiken die je maar wil, er zijn in het ganse universum maar 2 hulplijnen die zwijgplicht hebben, en dat zijn Werner en mezelf...
Toch maar niet. Ik heb tot nu toe aan alle vragen meegedaan, en nog niets aan iemand anders gevraagd. Ook al heb ik dan "maar" 145/200, de voldoening is veel groter :)

Obi-Jan 05-05-2003 23:56

Ik heb aan de deelnemers van mijn online GPL league gevraagd uit welke rally dat zij dachten dat foto 12 kwam. Genen enen die iets durfde suggeren. Aan zo'n mannen hebt ge iets... :rolleyes:

Jan.
=---

A.J. 06-05-2003 00:09

Quote:

Ik ben wel van plan om in de laatste moeilijkheidsgraden een bonussysteem toe te kennen aan snelle antwoorders... maar enkel in geval van ex-aequo... En zeker en vast zeer duidelijk en ruimschoots op tijd aangekondigd.
Ik zou zeggen : een finale voor live publiek zonder hulplijnen zoals internet :D :D :D :D

All times are GMT +2. The time now is 09:28.