De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   De Paddock - Meetings (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Nabeschouwingen over het De Paddock Evenement (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=6484)

schumivill 16-11-2003 15:19

Proficiat hé gasten :applaus: ,jammer dat ik er niet bij kon zijn!

ralff1 16-11-2003 15:29

proficiat aan de organisatie :applaus:

Driesco 16-11-2003 15:35

Knap gedaan, was best te pruimen, proficiat aan de ganse organisatie !

En inderdaad, Speedlovers.com zal volgend jaar zwaar moeten uitpakken om de heren van Misteryracing naar de 2 de plaats te verdrijven. :)
Voor de rest hadden wij een prima team waar de sfeer op de eerste plaats stond en waar iedereen zich weer eens flink kunnen uitleven heeft.

Mistery 16-11-2003 16:22

Quote:

Originally posted by Gikke
Dikke proficiat an iedereen van MRT !!!!!

:D :D :D

Merci Gikke !

JV1 16-11-2003 17:59

Hierbij wil ik DePaddock En Extreme kart ook nog even hartelijk bedanken voor het goed doorstaan van de middag/avond, ik heb onwijs genoten de 2,5 uur durende reis is het zeker waard geweest, volgend jaar ben ik zeker weer van de partij!

het enige min puntje aan mijn kant is dat de karts heel erg verschillend afgesteld zijn, helaas hadden wij niet zo'n beste kart daardoor hadden wij een moeilijke race met z'n allen, maar goed that's racing zeggen ze altijd dus volgend jaar betere kansen!

Bedankt DePaddock! :D

flugel 16-11-2003 18:02

Quote:

Originally posted by Driesco
Knap gedaan, was best te pruimen, proficiat aan de ganse organisatie !

En inderdaad, Speedlovers.com zal volgend jaar zwaar moeten uitpakken om de heren van Misteryracing naar de 2 de plaats te verdrijven. :)
Voor de rest hadden wij een prima team waar de sfeer op de eerste plaats stond en waar iedereen zich weer eens flink kunnen uitleven heeft.

Plaats 2? Die hadden we dit jaar ook al eh :D

JFL 16-11-2003 18:46

't Is al gezegd, maar ook van mijn kant nog eens:

Dikke proficiat aan de organisatie! De schitterende opkomst en knappe omkadering waren van dien aard dat ikzelf en mijn team er voor 100% in opgingen. Zelfs al ging het niet om een "gouw koei"... ;)

Bovendien kon ik alleen maar heeeel erg happy zijn met het resultaat: als iemand me voor de wedstrijd had verteld dat we voor het podium gingen, had ik die 100% zot verklaard. Onze derde plaats was dan ook een ongelooflijke collectieve prestatie: uiteraard van Nikki, die in onnavolgbare stijl een gat van meer dan een ronde wist te trekken, maar ook van alle andere folks. Niet in het minst van Monique, die totaal onvoorzien op het einde nog terug de baan op moest. Geen foutjes en nog net 4s overschot... Proficiat! :cool:

Zodus, leuk om iedereen eens in het echt te zien. En absoluut voor herhaling!! Boek al maar een datum, beste admins...

@Anneke: foeifoei! ;)

FastFons 16-11-2003 18:55

Quote:

Originally posted by Anneke
Ik drink nooooooit Thee !!!!! ik vind mijn lieve Fonsje!!! De kindjes van mijn klas leren dat ook :) lesje nodig???? :p
snorry ;) hihi

Het zijt wel gij die de fout maakt, ik wijs er u enkel op. Wat houdt zo'n lesje in? :D

FF

JFL 16-11-2003 18:56

Zeg fordje,

Na uw stint waren we nog altijd tweede! En na de mijne ook... ;)

Mistery 16-11-2003 21:49

Quote:

Originally posted by flugel
Wedstrijdverslag van Mistery Racing is al te vinden op onze site... de foto's zullen misschien vandaag nog volgen...
En Flugel is weer snel geweest, want deze foto's staan nu al online, te bereiken via de bovenstaande link! Merçi Flugel !

ralff1 16-11-2003 22:12

Quote:

[B]Dikke proficiat an iedereen van MRT !!!!!

Merci ;)

Guido 16-11-2003 22:18

Bon, Huudo is net terug van de Condroz en vindt nu pas de tijd om zijn eerste indrukken neer te tikken.

Zaterdag was busy, busy, busy. Eerst om 06.30 naar de Condroz, rennerskwartier gedaan, foto's getrokken van Loix' blauwe 206 - volgen later nog - en kp 2 en 3 meegepikt. Dan terug richting Sint-Truiden om de modellen op te pikken, mijnen Tiger! mee te nemen en naar Aarschot te vertrekken. Was best wel een beetje spannend, want het was mijn eerste Paddock event. Ginds toegekomen, werd ik warm ontvangen door de admins - de'r zitten enkele gelijkgestemde zielen tussen ;) - dus het zat meteen goed. Daarna de piloten van Calamitas.be opgezocht en ook dat klikte meteen. Ondertussen handjes geschud en kennis gemaakt met veel mensen, van wie ik de meeste namen nu weeral vergeten ben :rolleyes: (Huudo is een vergeetachtige verstrooide professor... ) In ieder geval was het prima om overal gezichten te kunnen op plekken! Dan de koers. We hadden veropgesteld dat we in de eerste helft moesten kunnen eindigen. 2 goede piloten aangevuld met een rookie en eentje met ervaring maar reeds te lang uit circulatie om een echte vuist te kunnen maken. Maar goed, sfeer op overschot en dus zijn we er - net zoals iedereen aan begonnen. Ik zou 2 stints van ong. 22 minuten (of zoiets van die strekking ) doen en mijn eerste was wel ok, maar niet veel bijzonders. Tijden in de 34's met nu en dan eens een 33'er er tussen. We lagen op schema (5de stek denk ik) toen ik aan mijn 2de stint begon en ik dacht verdorie, waar is de Tiger Huudo van vroeger. 'k heb mezelf helemaal opgenaaid in mijn helmpje en beetje bij beetje kwam de aggresiviteit van weleer terug. Gevolg, constant in de 33 en enkele 32,8' en ,9's er tussen in. 'k begon er echt weer goesting in te krijgen, maar mijn armpjes en benen maakten me er attent op dat het weeral veel te lang geleden was dat die spieren nog dat soort werk te verduren kregen. We zaten ondertussen vast op een 4de stek, maar zijn in het laatste stuk dan weer terug gezakt naar de 5de.
Mission accomplished heet zoiets :D Een dikke merci aan Speesman, Fastfons en Drik. Calamitas.be heeft meer dan zijn best gedaan!
De spaghetti was prima, net zoals de cola overigens :+ , en het shirt als beloning voor een seizoen zwoegen en zweten op de kwis was een coole opsteker!

Ik heb een heeel toffe namiddag en avond beleefd. Dank je wel aan 'iedereen' en zeker tot de volgende want Huudo is blij en fier lid te zijn van De Paddock!

ps. Bedankt aan iedereen voor de leuke reakties op de modellen die ik meehad. De collectie van Sennake is er overigens eentje om 'U' tegen te zeggen.

pps. bedankt om tot hier doorgelezen te hebben ;)

Breezz 16-11-2003 22:41

Quote:

Originally posted by JFL
't Is al gezegd, maar ook van mijn kant nog eens:

Dikke proficiat aan de organisatie! De schitterende opkomst en knappe omkadering waren van dien aard dat ikzelf en mijn team er voor 100% in opgingen. Zelfs al ging het niet om een "gouw koei"... ;)

Bovendien kon ik alleen maar heeeel erg happy zijn met het resultaat: als iemand me voor de wedstrijd had verteld dat we voor het podium gingen, had ik die 100% zot verklaard. Onze derde plaats was dan ook een ongelooflijke collectieve prestatie: uiteraard van Nikki, die in onnavolgbare stijl een gat van meer dan een ronde wist te trekken, maar ook van alle andere folks. Niet in het minst van Monique, die totaal onvoorzien op het einde nog terug de baan op moest. Geen foutjes en nog net 4s overschot... Proficiat! :cool:

Zodus, leuk om iedereen eens in het echt te zien. En absoluut voor herhaling!! Boek al maar een datum, beste admins...

@Anneke: foeifoei! ;)

Bangelijke avatar JFL :applaus:
'k Zou toch eens gaan horen voor sponsoring daar
Dan kunt ge zo op uw kart "vroemmmmmm" laten plakken
dan hebt ge ook die "mmm" van "mmm Mora"

flugel 16-11-2003 23:35

Quote:

Originally posted by Breezz
Bangelijke avatar JFL :applaus:
'k Zou toch eens gaan horen voor sponsoring daar
Dan kunt ge zo op uw kart "vroemmmmmm" laten plakken
dan hebt ge ook die "mmm" van "mmm Mora"

ik denk dat er dan ene van ons team gisteren, zou plakken aan jfl zijn kart :D

R@ce@holiC 16-11-2003 23:36

Quote:

Originally posted by flugel
ik denk dat er dan ene van ons team gisteren, zou plakken aan jfl zijn kart :D
:o mmmm :D


All times are GMT +2. The time now is 00:17.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.