![]() |
Ik ben een profeet :D Rickard Rydell... had dat hier ergens voorspeld/aangebracht :)
|
We doen een poging hé Stijn, als ZIJN financiële eisen niet te hoog zijn zit de kans er zeker in. De budgetten die nodig zijn om hem te laten rijden zijn niet zo een probleem. Man, man,man, waar zijn we mee bezig :):)
|
Laat ons hopen dat het lukt. Een échte topper, zeker in "zijn" Volvo.
Mijn post van 14-01-2003: Quote:
|
Die gedachte speelde nooit mee ! Sommige dromen komen toch nooit uit, maar ik moet zeggen dat de kans wel bestaat ja. Laat ons zeggen dat de contacten er zijn en dat we al aan 10% zitten. Als ik morgen 50% heb gaan we door. Alles zal afhangen hoe groot Rickard zijn liefde is voor de wagen, en Olle vertelde me dat die zeer groot is, voor hem is alles begonnen net in die wagen.
|
Driesco,
hier kan ik maar één ding op zeggen : veel succes ik duim mee dat het lukt wow |
Ik denk dat z'n eisen wel zullen meevallen. Hij heeft nog geen stuur voor dit jaar en de meeste zitjes zijn al bezet. Ik vermoed dat hij liever met een S40 gaat racen dan thuis mee in de bloemenwinkel (het is eigenlijk een grote bloemenkwekerij: www.rydells.se) te moeten helpen :D Bovendien heeft hij een hoop persoonlijke sponsors en kan Belcar (gedeeltelijk) gecombineerd worden met bvb een ALMS programma bij Veloqx. Wie weet wordt de Belcar volgend jaar naast in Finland ook in Zweden uitgezonden: dat kunnen niet veel kampioenschappen voorleggen :)
|
Net Rickard aan de lijn gehad, we zitten op 40%. Ga straks naar het salon praten met de mensen van Volvo.
40.000 euro op 48 uur vinden bij Volvo en enkele partners, zal niet simpel worden, maar allé, we doen een poging om hem naar hier te brengen. Zelf wil hij wel meehelpen. You never take the first corn without assistence !! waren zijn woorden. Very fast car, but so difficult to set up, I will help you and Volvo, also when i'm not driving the complete championship |
Ikea, Ericcson en Nokia België wachten op u :D
|
Quote:
|
maar toen wel geen resultaten hé !
We gaan door ! |
Quote:
Coninx & Reijnders bvba, Belcar-consultancy en Modellenburo :D |
Mwah, geen resultaten zou ik toch niet zeggen :)
1994: 13de Rickard Rydell 1ste jaar Volvo 850 SE/GLT 1995: 3de Rickard Rydell 4 wins, 13 poles Volvo 850 20v 1996: 3de Rickard Rydell 4 wins, 5 poles Volvo 850 1997: 4de Rickard Rydell 1 win Volvo S40 1998: 1ste Rickard Rydell 5 wins, 8 poles Volvo S40 1999: 3de Rickard Rydell 4 wins, 4 poles Volvo S40 |
Quote:
Zijn de auto's nu eigenlijk al aangekomen en voor wanneer is de eerste test in Zolder? |
Wagens komen toe op 30 jan. eerst test zo snel mogelijk daarna.
Eerste officiële test, eerste donderdag van maart met Rickard |
Ahzo, nog even wachten en uw vervroegd verjaardagscadeautje komt eraan dus :) Met welke banden gaan jullie rijden? Dunlops of Pirelli's (die een heel nieuw gamma gaan ontwikkelen voor dat nieuw Supertoerisme kampioenschap)?
|
All times are GMT +2. The time now is 00:03. |