De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Autosport algemeen (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=6)
-   -   Mini Challenge 2005 (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=9628)

Mr.Dallara 15-01-2005 17:18

Op racecarsdirect.com staan er 3 G&A Mini's tekoop van de Challenge van 2004!!!

M.a.w. zal g&a dus met drie auto's minder aantreden in de cup in 2005. :mad:
Hoeveel blijven er dan nog over? 2? :confused:

Raceboy 15-01-2005 18:53

IS dat nu erg dat G&a 3 wagens verkoopt? G&a zet er 3 minder in maar je krijgt dan wel 3 andere teams.

Mr.Dallara 15-01-2005 18:59

Quote:

Originally posted by raceboy
IS dat nu erg dat G&a 3 wagens verkoopt? G&a zet er 3 minder in maar je krijgt dan wel 3 andere teams.
tja, ...

... ALS ze verkocht geraken
en
... ALS ze dan ook nog eens door een belg gekocht worden of in de Belgische cup ingezet worden. ;)

Niet te optimische denken hé! ;)

Raceboy 15-01-2005 19:03

Belgische mini's kan je in geen andere cup inzetten. Ze kunnen ze ook in de garage laten staan stof verzamelen en ze niet verkopen.

Scapa 15-01-2005 19:56

Wim Lumbeeck en Robin Haschke rijden dit jaar geen Mini meer dus dat zijn al twee wagens die wegvallen. In de Belcar hebben we dit jaar een wagen meer dus dat compenseert al eh ;)

Maarten 15-01-2005 21:24

al een idee wie er op die 1 gaat rijden?
De V8 is voor Patrick en Michael, en is er dan nog een wagen?
precies wel off topic, maar soit, misschien gaat wim lumbeeck belcar rijden want die heeft al geklaagd over het budget van de mini cup waarmee hij belcar had kunnen rijden :D

Belle 15-01-2005 21:51

Ging Bouvy niet verder rijden op de 1 dan? Ik herinner mij wel nog dat hij zei dat hij niet meer met guests wil rijden, dus weet ik niet 100 % zeker ofdat hij met dat nummer verdergaat...en dit jaar was het ws ook omdat hij kampioen was in 2003...

R@ce@holiC 15-01-2005 21:55

Quote:

Originally posted by Belle
Ging Bouvy niet verder rijden op de 1 dan? Ik herinner mij wel nog dat hij zei dat hij niet meer met guests wil rijden, dus weet ik niet 100 % zeker ofdat hij met dat nummer verdergaat...
:confused: Maarten heeft het over de BMW 1 reeks van G&A Racing, niet het nummer 1 bij de mini's.

Belle 15-01-2005 22:19

Aaaaahhh...dacht al! :D

Ja, omdat de titel Mini Challenge was! ;)

Wel, ik wil toch ook eigenlijk weten wat er met de BMW van G & A gaat gebeuren... Vond het al raar dat hij zei dat het off topic was! :)

Scapa 16-01-2005 01:25

Quote:

Originally posted by Maarten
al een idee wie er op die 1 gaat rijden?
De V8 is voor Patrick en Michael, en is er dan nog een wagen?
precies wel off topic, maar soit, misschien gaat wim lumbeeck belcar rijden want die heeft al geklaagd over het budget van de mini cup waarmee hij belcar had kunnen rijden :D

Met de zwarte M3 van de 24u Belcar dit jaar, is al een tijdje geweten.

Raceboy 05-02-2005 22:04

de kalender van 2005

Quote:

27 maart
New Race Festival
Zolder
10 april
Francorchampagne
Spa
22 mei
MINI Day*
Zolder
17 juni
12 uren Spa
Spa
27 augustus
24 uren Zolder
Zolder
11 september
Formule 1
Spa
18 september
Belgian Race
Val de Vienne
16 oktober
Belcar Masters
Zolder
* mini-endurance over 2 uur, facultatief


bron: pitstoptv.be
een endurance? met wie gaan ze die dan rijden?

Bugalfa 06-02-2005 23:05

Op Pitstop vind je nu ook dat ze met Slicks (DunFlop) gaan rijden, etc. volgens Duitse Cup Spec. . Langs 1 kant wel mooi voor grote startvelden . Anderzijds gaat de initiele opzet van "Clubracer" wel compleet verloren . Het had wel iets vond ik met je race-auto 's morgens eerst langs de bakker voor pistolets en 's namiddags efkes "koers" rijden . Nu de Clio-cup verdwijnt gaan de Mini's meer en meer echte racers worden .
Volgens mij is er dan weer ruimte voor een slimme importeur om een soort Clubracer formule in mekaar te boksen . Onder het motto met de gezinsauto in't weekend eens racen "clubmates" .

Raceboy 06-02-2005 23:53

Dat langs de bakker mocht niet hoor. Je mocht van en anar het circuit. En oom agent kan lastig doen over ene omweggetje hoor. Wat niet nalaat dat er in Antwerpen een cupmini van de eerste generatie rondtoert? :rolleyes:

Bugalfa 07-02-2005 14:34

Ik kom nogal voorbij wat bakkers op weg naar Zolder (en Spa), ik kan't dan ook ni laten als er boules de berlin in de vitrine liggen . Zo hebt ge dan ineens wat extra downforce...

pascual 13-02-2005 12:58

Van Hover Jürgen:

De Mini Challenge ligt sowieso vast. Er zal zelf in professionele omstandigheden kunnen gewerkt worden, ondermeer dankzij de nieuwe budgetverhoging doorgevoerd door BMW MINI Romein te Aalst.

Jaja en wij zijn er al aan bezig! Zoveel werk! Onze mini krijgt ook een ander kleurtje en ..... Jürgen zal de challenge volledig alleen kunnen rijden! En ook dat is een voordeel, met 2 piloten is het bijna niet te doen.
Er zal ook een 2e mini rijden, maar later meer hier over (en het is ook een snelle piloot!).

Wij zoeken nog velgen voor de challenge je kan me altijd mailen op:

vanbuynderpascal@hotmail.com


All times are GMT +2. The time now is 13:25.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.