![]() |
Quote:
|
Quote:
|
Jezelf registreren is toch enkel email en gebruikersnaam invullen?
|
Quote:
|
Vul die link is in in WMP of iets dergelijk.
|
Quote:
|
Is ondertussen opgelost, de mensen van HIBN hebben mijn login aangepast, moest iets fout mee geweest zijn...
Toch bedankt! |
Was er een verslag op Canvas?
|
Quote:
Het enigste wat ik in de media terug vond was een piepklein artikeltje in Het Laatste Nieuws. Artikel over Vanina Ickx was bv 6 x zo groot met 2 foto's tegenover het artiker over Belcar... Belcar promoten kennen ze daar nog niet denk ik, ............. gaat hier wel om ons eigen Belgisch GT evenement :fight: |
Vond ik ook grappig gisteren op het circuit: ze zeiden dat Ickx 15e was geworden. Wel vergeten bij te zeggen dat er maar 15 aangekomen zijn...
|
op teletext pagina 446 van één en Canvas (Sporza) staat een klein stukje over de Belcar
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
In het belang van Limburg stond er ca. 2/3 pagina geschreven over de belcar met een reuze grote foto aan het einde van het rechte stuk na kemmel in de eerste ronde:worship: :worship: :worship: . De andere kranten kunnen hiervan leren...
Greets, Dr. Jozz |
Quote:
|
Over de televisierechten van de FIA-GT: heb gelezen op de officiële webstek van de FIA-GT dat Kanaal 2 een samenvatting van elke race zal uitzenden in Pitstoptv. Proficiat Peter:applaus: :worship: :applaus: :worship: :applaus: :worship:
Greets, Dr. Jozz |
Quote:
Artikel + foto over de Belcar (Kermit zegt over zijn overwinning : " Rest heeft liggen slapen") zowat 1/2 bladzijde en ook nog stukjes over DTM, RAC Rally Tielt,1000Km Istanbul en VLN. Waar vind je nog meer info in de geschreven pers:+ |
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 07:40. |