![]() |
Firstmotorsport staat ook nog niet op de lijst. Staat al even op hun website 997 cup (stielstra, Wolbers). En naar wat ik gehoord heb 996 cup voor (Verbiest, ...)
|
Raf Vanthoor naast Kris Wauters, bronnetje is AD-Sport site.
|
Quote:
|
Ik heb Stefaan (Tavernier) zelf gesproken en die zei me dat ze een nieuwe Porsche 997 Cup gekocht hebben (bijnoot: ze waren ook geïnteresseerd in een AM maar vonden helaas niet het nodige geld)
|
De drie Porsches voor First:
Divisie 1: Porsche 997 GT3 Cup - Stielstra/Wolbers (Haane in de eerste twee races, Wolbers afwezig) Divisie 2: Porsche 996 GT3 Cup: Vetters/Jeuris (laten dus blijkbaar hun 996 HM op stal?) Porsche 996 GT3 Cup: Nelissen-Grade/Van Uytsel http://www.racexpress.com/index.php?...tikel&nid=6253 oftewel, First Motorsport Press |
Quote:
In mijn pm-box wel een berichtje dat er een tweede (of is het nog steeds de eerste) 997 voor Speedlover aan de start staat met o.a. Van Hover. |
update m.b.t. AD line-up:
AD Sport Viper SR10: Kris Wauters/ Raf Vanthoor AD Porsche Porsche 997: Albert Vanierschot / Patrick Schreurs (tot op heden alleen de First Race) / Koen Wauters ( Belcar Midsummer Race ) Tijdens de 24 uur hebben we een specialleke :) AD Sport Viper SR10: Kris Wauters/ Raf Vanthoor / Koen Wauters / Jan Heylen bron: http://www.ad-sport.be/ |
Quote:
Bron: pitstop.tv Mvg... |
Round-up na de testdag (zeer zeer grote dank u aan Pitstop)
ProSpeed - Porsche 997 GT3 Cup, Bouvy/Loix (De Radigues/Saelens tijdens First Race) GPR - Porsche 997 GT3 Cup, Dumarey/Soulet (First Race althans) GPR - Porsche 997 GT3 Cup, Dierick/D'Ambrosio (Weisenburger out) Speedlover - Porsche 997 GT3 Cup, Van Hover/Van Loo |
Haal Tavernier maar van die lijst, die gaat richting BEC. De Cup waar hij het over had was dus idd die van Van Hover/Van Loo. Er zit wel een kans in dat ze de 24U gaan doen. bron: Tavernier
En pilotenduo voor Chad Racing is Ian Dockerill/Nigel Greensall Bron: kennis die gisteren in Zolder was EDIT: Staat nu ook in de round up van racingworld/autosport.be |
Quote:
|
NGT -Porsche 996 Cup - ??/ ?? , via pm ;)
|
Quote:
Volgens videoverslag pitstop. Ik ben trouwens benieuwd of we dit seizoen wel een Lamborghini/Ferrari zullen gaan zien bij CEO nu dat Bouvy naar ProSpeed verhuist... |
|
Bron: Dailysportscar
With thanks to Reiter engineering the 11 cars so far delivered in 2007 are: 3 for S.Berg Racing (Austria) for FIA-GT3 3 for First Racing (France) for FIA-GT3 and FFSA GT 1 for Marius Ritskes 1 for ARGO Racing (Belgium) 1 for ADRAD (Australia) / Australian GT with Bryce Washington 1 for Ian Palmer (Australia) / Australian GT 1 for Mega Drive (Italy) / car will be run by Racing Box Weet iemand hier meer over? nog een GT3 in Division 1? Weet iemand hier meer over? Extra GT3 in België? |
Zou leuk zijn.
Mijn droomauto. |
En wie of wat mag ARGO Racing dan wel zijn?
Het spijt me verschrikkelijk, maar ikzelf heb nog nooit van dit team gehoord. Mvg... |
Team uit malmedy denk ik met als activiteit: "import-export, achat et vente de voiures de compétition"
excuseer in 2006 verhuist naar trois-ponts |
Die uitleg vond ik ook via Google. Verder heb ik horen vallen dat ze actief zouden zijn in de rally... maar veel is er over het team niet te vinden.
|
Nu ben ik echt beniewd of we een gallarrdo gaan zien.
Nu heb ik gehoord dat er nog andere GT3s komen zoals een ascari ,ferrari. Weet alleen niet of ik het ergens op video heb gezien of gelezen op pitstop.tv. |
Heylen en Goossens in een Corvette GT3??
Zie -> pitstoptv |
Quote:
Die zin begrijp je gewoon verkeerd. Heylen en Goossens waren inderdaad in Zolder maar er is geen link naar die GT3 Corvette. |
Quote:
Bedankt voor de opmerking/rechtzetting. |
Ik heb iets uit goede bron gehoord: Belgiumracing stop en misschien mee als ze de 24 uren van zolder dit jaar niet kunnen uitrijden.:( :( Dit zou natuurlijk zeer jammer zijn.
|
Vreemd, ze hebben de 24u van Zolder in 2004 en 2005 toch al uitgereden. Enkel vorig jaar slaagde de Ultima er niet in om de 24u rond te maken. In 2005 is de BR-Ultima zelfs nog als 4e over de meet gegaan! Stel dat ze dit jaar het einde van de 24u niet halen: dan zijn ze 2 van 4 deelnames (met de Ultima) uitgevallen. Normaal gezien mag men toch niet meer verwachten bij de 24u van Zolder. Gemiddeld valt er elk jaar ongeveer 40% van de deelnemers uit....
|
De Corvette Z06 van Snel zal deelnemen aan twee Belcar manches.
Mvg... |
Quote:
|
Ik heb nochtans andere dingen gehoord van een teamlid van Belgium Racing.
Dingen die de GT3 klasse alleen maar ten goede kunnen komen. Maar meer zeg ik niet :) |
Quote:
|
Quote:
Als je met een speciaal project voor de dag wilt komen heb je steeds zo'n kans. Belgium Racing mag helemaal niet klagen over hun prestaties. Dat ze met GT3 plannen in het achterhoofd zitten is al langer geweten. Met welke wagen het is, dat is ook al eens ter sprake gekomen in de paddock maar wordt nog nergens bevestigd. Mvg... |
Ik ben benieuwd welke auto. Het is ook maar een soort roddel, ik weet oko niet of het van gaat komen.
|
Nieuwe (ale, extra) deelnemers voor Donington
Quote:
Allemaal gehaald van sro-belgium.be |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Bron : xero competion Deze zal waarschijnlijk wel in divisie 4 vallen, de zogenaamde guest klasse |
Kijk eens naar de inschrijvingen op waegn nr 29...
:D |
Jantje;)
|
Quote:
Hij gaat dan op Snetterton rijden met een 997. (heb het hem zelf gevraagd) |
Ondertussen ook aangepast op de site, vervangen door Phil Quaife
|
All times are GMT +2. The time now is 10:53. |