Dries DS |
26-04-2007 17:48 |
Quote:
Originally Posted by ikin
(Post 208803)
ja, je hebt een bepaalde tijd dat de klachtentermijn loopt. Eens de sportcommissie getekend heeft is en blijft de uitslag officieel, kan er niets meer aan veranderen.
|
En de RACB Commissie der Sportcommissarissen heeft, bij het uitblijven van enige klacht, de uitslag ondertekend, dus de uitslag is officieel, zoals IKIN zei... Aan de deelnemende teams en rijders de opdracht om in het vervolg misschien eens de reglementen te lezen (en ze te onthouden :D ) met betrekking tot een/de kampioenschap(pen) waaraan ze deelnemen ... ;) Misschien moet er naast de theoretische en praktische licentieproef ook een 'bekwaamheidsproef' per kampioenschap ingeschakeld worden, waar de kennis der reglementen eventjes wordt getoetst... Liefst niet morgen, wat betreft die extra proef, zoniet sneuvelt zowat 90% van onze 'nationale rijders'.
Ik herinner me nog een vraag/terechte opmerking van een koersdirecteur tijdens een briefing m.b.t. de Zolderse etmaalrace, een jaartje of drie geleden... Het ging over de brandblussers die overal langs de omloop staan, en die duidelijk aangeduid staan via signalisatie. Niettegenstaande het in dit geval ging om de veiligheid van de rijders zelf, wist bijna niemand waarover die aanduiding ging... Enige 'les' naar bepaalde amateurs (en die mogen van mij gerust Belcar rijden) is wel vereist, in het kader van hun eigen veiligheid en ook in het kader van de veiligheid van hun 'concurrenten'. Maar laat die 'onwetenden' dan niet komen klagen hé...
'Lezen' is niet enkel 'lettertjes zien passeren', die lettertjes moeten ook nog opgeslagen worden en verwerkt worden in het menselijke brein. Blijkt voor sommigen (velen) vrij moeilijk te zijn... Destijds had je in school nog het vak 'begrijpend lezen'. Blijkbaar is dit sinds vele jaren afgeschaft...
|