![]() |
Quote:
Dat Alphand de C5-R en C6.R bijhad is niet zo onlogisch. Ze kwamen ook rechtstreeks van de Nürburgring, dus beide wagens waren ingeladen. Ik ben ook geen fan van de nieuwe busstop. En ja, die pit entry, daar zie ik nog brokken van komen in de F1. :d Vandaag ook weer het typische Spa-weer gehad, in tegenstelling tot de voorgaande jaren. Veel regen en dat maakte het ook niet makkelijk voor de 3de en 4de rijders om de wagens in te rijden. |
Was die pit-entrance niet afgekeurd door de FIA. Dus die zullen ze nog wel moeten aanpassen. Dat is serieus smal daar. Maar die exit is niet veel beter....
Het was inderdaad weer typisch Spa-weer, maar toch weer mooie auto's gezien. Op een moment werden trouwens alle toeschouwers uit de pits verdreven. En er was ook niet echt een mogelijkheid om boven op het pitsgebouw te komen, want alle deuren die ik probeerde waren gesloten. Was verbaasd dat de pagani er was. Stond hier nog op het forum dat daar niks meer mee gebeurde. De c6 van carsport holland heb ik niet zo veel zien rijden, vond ik wel jammer. |
Quote:
Dat is nu net de charme van de testdag, rustig een wandelingetje maken in de pitlane en terwijl de auto's in de boxen bezien. |
Quote:
well sterk van LAA (en ook van Imsa Racing): gisteren nog de 1000km van de Nurburgring gereden, vandaag in Spa gaan testen :applaus: Quote:
trouwens, de pitlane is al verbreed, zie het "Werken" topic op algemeen ;) |
Quote:
|
Ik was gisteren ook geweest,ben rond half drie aangekomen
en mocht toch nog overal door.Heb wel gelachen aan post zeven, heb er een uurtje vertoeft.daar zatte twee schoon modellen in dat brakje,boekje vast nog niet door dat er iets gebeurde.alleen als ze volk naar de draad zagen lopen kwamen ze is kijken,ma dan was het al te laat. Goed gelache,schoon auto's,wat minder weer maar da maakt het weer wat intressanter. Ps: kan iemand uitlegge hoe ik foto's kan posten? Dank bij voorbaat |
Quote:
|
Quote:
|
Ben gisteren toegekomen om 08h45 en vertrokken om 15h30 zonder uit de pitlane te komen, heb niks gezien dat men mensen vroeg om achter de garages te gaan. Heb zelfs gedurende de tests tegen de pitmuur gestaan om
foto's te nemen...heb daar ook geen officials gezien enkel R. Bruynseraede heeft daar in de morgen wat rondgelopen maar weet niet of hij in functie van de FIA daar was...voor de rest een fijne dag beleefd... |
Heb zelfs gedurende de tests tegen de pitmuur gestaan om
foto's te nemen... dan heb jij geluk gehad want ik mocht er geen foto's maken ik werd er na enkele foto's te hebben gemaakt al weggestuurd |
http://www.racing-pictures.be/Px07_t...images/012.jpg
Copyright www.racing-pictures.be Ai - niet zo'n goed nieuws voor BMS. |
Dat ongeval van de BMS Aston was vroeg in de ochtend. Babini zat aan het stuur. Wagen was snel gemaakt en terug op de piste :)
|
Quote:
Waarom was Spyker er niet? En gaan ze nu in Spa rijden? |
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 10:23. |