![]() |
Quote:
|
Ben benieuwd onder welke vlag de wagen gaat rijden..
Mvg |
Quote:
|
Quote:
Mvg |
Tijdens een video-interview op pitstop.tv antwoordt een van de MeXT-piloten op de vraag of er meer wagens in klasse 1 gaan rijden dit jaar, dat er sprake is van 2 vipers en een biturbo. En ook nog de Aston Martin tijdens race1.
|
De auto van First voor de DSMEC
http://www.belgiangt.com/gallery/pic...23/900/987.jpg Let vooral op de verbreding rond de voorwielen. |
Quote:
|
oeps je hebt gelijk, ik dacht dat een cup s smaller was vooraan net zoals de cup...
|
en ik denk zelf Verbist achter het stuur
|
Quote:
Mvg |
Brother Racing met twee clio's in de DSMEC.
Quote:
|
Nog enkele wagens toegevoegd :)
Met een beetje geluk 50 wagens aan de start. We missen nog wel enkele vaste klanten van 2008 ;) |
Chris Mattheus gaat samen met Gunther Raus op een Speedlover Porsche 997 rijden.
bron: site van chris mattheus Enig idee wat er dan met de startnummer 210 gaat gebeuren, de ex prospeed porsche die Mattheus ging inzetten...? |
Leuk wagentje toegevoegd in klasse 1.
Voor de liefhebbers die nog eens de echte sound wilden horen :) |
Zojuist reed de AD-sport viper terug rond op zolder, piloten: Ron Marichal en wim lumbeeck . Ron bevestigde zelf dat ze DSMEC zouden rijden. Moest nog iest met sponsors in orde komen.
|
Quote:
|
Zalig gewoon :)
De wagen waarmee ik begonnen bij bij GLPK indertijd :) Extra foto's maken in Spa :p |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Was tof om de wagen nog eens te zien (en horen) bollen!
|
Nu nog 4 piloten en 2 wagens vinden voor Klasse 1 en ik denk dat we klaar zijn. Zou het zo tof vinden voor die mannen van Mext die uitkomen in klasse 1 het ganse seizoen dat ze met 5 zijn zodat er een klassement is.
Nog iemand enig idee? Auto´s zijn er overal beschikbaar. Bouillon - Tavernier - Gevers - Mollekens - Kuus - Jos Menten - Severich - Thierssen - Redant - Haane - Van Delm - Dumarey - Steegmans - Schreurs - Van Roi, Vanthoor - Vetters - Van Uytsel - Nelissen Grade - Kelders - Lambert - Lefort - Couwberghs - Bonnaerens - Goossens!! - Van Sande - Cloet - Sluzny - Van Rossem - Kersten - Leest - Verheyen - Daelemans - Schuybroeck - Van Mol - Dierick - De Doncker - Ickx - Van de Velde - Ceusters - Kenis & De Keersmaecker samen :) - Van der Straten - Cracco - Vanierschot - Dujardin - Leest - Langeberg - Van Hover - Redant - Moonens - Smets. Heeft iemand van bovenstaande heren tijd en een beetje spaarcenten voor 3 uur vertier? :) |
Ge vergeet Lumbeeck ;)
|
Quote:
|
Ok, dan heb ik nix gezegd. ;)
|
Quote:
Je hebt wel gelijk, er staan veel wagens te wachten op piloten... het zijn die spaarcenten die hen tegenhouden denk ik :cool: |
Stefaan Tavernier zal met een Porsche 996 uit de stal van Speedlover deelnemen komend week-end samen met Tom Langeberg (daarna met Jean-Pierre Decoster):applaus:
|
Quote:
|
Wim Lumbeeck en Ron Marchal bemannen de Chrysler Viper van AD sport zeker al tijdens het eerste weekend
Bron : pitstop.tv |
Quote:
(ken de reglementen niet helemaal) |
Quote:
|
Ah ok... Hopen dat er dan nog wat extra volk afkomt :)
't Is trouwens nog serieus stressen, de Mosler staat nu nog binnen voor de belettering. Zal maar net op tijd klaar zijn voor Francorchamps. Nuja, ik kijk er erg naar uit :applaus: |
De AD-sport Biturbo zou ik ook nog wel willen zien rijden, die stond vorig jaar even opde inschrijvingslijst dacht ik, maar is toen vervangen door de cup.
Iemand enig idee welke oude belcarwagens nog in een garage staan te wachten op nieuwe kansen...? |
stealth b6 misschien nog.
|
Quote:
|
Quote:
|
Gaat dit de reden zijn waarom de BGTC GT3-4's niet meer toegelaten zijn in de DSMEC ;)
En? het antwoord? :) |
antwoord op autosport.be
Quote:
|
Quote:
Och, hier was je het nog wel met me eens ;) |
Voorlopige inschrijvingslijst X-Day aangepast op pagina 1 van deze thread.
|
All times are GMT +2. The time now is 18:25. |