![]() |
Quote:
|
Als men nix probeert, komt men het ook niet te weten. ;)
|
Ja er was hibn tv maar ook piststop. Trouwens weet iemand waar ik die oude belcar verslagen kan vinden?
|
Quote:
|
Quote:
Mvg |
Quote:
|
En dat ligt ook in 2007! :bye: ;)
|
Quote:
|
Quote:
|
Kan iemand zich verplaatsen in Kumpen? De beste man rijdt al jaren in de Belcar en FIA GT en is daar een bepaald nivo gewend. Door diverse redenen loop de kwaliteit van Belcar (nu SRO geheten) sterk achteruit. FIA GT blijft haar aantrekking behouden.
De vooruitzichten voor BGTC 2009 zijn tot op heden povertjes te noemen..........is het dan gek dat die man geen intresse toont in BGTC? Lijkt me niet meer dan logisch............ Heeft iemand van jullie zin om geld en moeite te steken in een klasse die de uitstraling van een dood paard heeft? Ik niet in ieder geval. |
Quote:
Mss is het wel omdat hij teveel "concurrentie" heeft. |
BGTC wordt dit jaar uitgezonden op exqi en de regionale zenders
bron: autosport.be |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Ik denk dat het normaal is dat we naar een GT3 en GT4 tijdperk zijn gegaan.
Alleen maar om de kosten te drukken en spanning te brengen. Nu vechten er teminste meer dan 2 teams voor de titel. Als gt3 een probleem is voor kumpen gaat die tog pech hebben vroeg of laat gaat het tog die richting uit. En zo dramatisch is het rijderveld nu ook weer niet tegen over andere landen (buiten Frankrijk) In engelland rijden ze ook maar met 20 wagens. |
Quote:
BGTC - GT3 blijft voor mij een non-event waar je nooit de grote massa voor gaat kunnen warmmaken. |
Maar voor de rest trekken ze ook niet naar het circuit. Belgie is gewoon geen motorsport land.
|
Quote:
Als mijn naar de motorcross gaat kijken ziet het er zwart van het volk. Mvg |
Quote:
|
Ik ga hier mee akkoord. We hebben meer merken dan ooit,meer teams die voor de overwinning kunnen gaan. En zo lelijk zijn die wagens niet.
Zoals vroeger zal het nooit zijn, er zijn gewoon menseen dat niet lijken te beseffen. En alleen maar negatief doen over bgtc, terwijl dit toch mooi wedstrijden oplevert. Zelfs desmc kom zelfs nog niet in de buurt van vroeger. Ik begrijp kumpen als die zolang mogelijk gt1 wil rijden, maar ooit zal hij tog moeten overschakelen. |
Ik heb liever een veld van 20 wagens met veel strijd voor de overwinning, dan een veld van pakweg 40 wagens & er maar 1 of 2 wagens strijden voor de overwinning. Nu zit de top 10 op amper 2 seconden van elkaar, terwijl het in het laatste GT1 jaar dat wel ff anders was. Bv de Porsche Bi-Turbo/GT-R 2 die op meer dan 5 seconden van de pole stond.
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
In een interview kortgeleden heeft hij inderdaad vermeld dat hij niet in to GT3 was, maar aanvankelijk heeft hij het wel in gang helpen zetten dacht ik.
|
Ne mens kan precies rap van mening veranderen. :)
|
Een mens mag van mening veranderen. Maar dan komt de vraag waarom zo plots? Zou het echt zijn omdat hij niet kan domineren?
|
Quote:
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Dan had ik het tog persoonlijk andersom verwacht, bert fia gt en kumpen beide.
Fia gt en BGTC zijn totaal anders. Hij is gewend om in belgie de beste of tog een van de beste te zijn en de laatste jaren worden ze telkens afgetroefd. Nu moet je niet denken dat ik kumpen of login niet mag.Maar zijn tog altijd een beetje aroganter geweest in belgie dan in de fia gt. |
pitstop.tv meldt trouwens dat BGTC nergens een deal heeft met vlaamse zenders (EXQI en/of regionale)
DSMEC zou dan weer wel dicht bij een tv-deal staan? |
Quote:
|
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 08:41. |