De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   BGTC of FIA GT, keuze en redenen om iets wel of niet te doen? (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=18375)

Viper GTS-R*** 09-02-2009 20:15

Quote:

Originally Posted by Gèrre (Post 243670)
Niet iedereen heeft MotorsTV nee, maar ik denk wel dat iedereen internet heeft of tenminste toegang tot. Zo kan iedereen meekijken op GT1live.tv, en euhm aah nee BGTC heeft geen livestreaming voor zo ver ik weet :)

Hadden we dit vroeger niet tijdens de Belcar met hibn.tv???

ICEMAN 09-02-2009 20:15

Als men nix probeert, komt men het ook niet te weten. ;)

fenixracing 09-02-2009 20:50

Ja er was hibn tv maar ook piststop. Trouwens weet iemand waar ik die oude belcar verslagen kan vinden?

ICEMAN 09-02-2009 20:53

Quote:

Originally Posted by fenixracing (Post 243676)
Ja er was hibn tv maar ook piststop. Trouwens weet iemand waar ik die oude belcar verslagen kan vinden?

Ik denk niet dat die nog ergens online staan.

Thomaske 09-02-2009 21:00

Quote:

Originally Posted by ICEMAN (Post 243600)
Als de mecaniek u niet in de steek laat & de "organisatie" u wat helpt...

Gaan we weeral die weg op? :rolleyes:

Mvg

ICEMAN 09-02-2009 21:06

Quote:

Originally Posted by Thomaske (Post 243680)
Gaan we weeral die weg op? :rolleyes:

Mvg

2007 was der een schoon voorbeeld van. Duidelijker kon NIET. ;)

Belle 09-02-2009 21:11

En dat ligt ook in 2007! :bye: ;)

FIRE 09-02-2009 21:20

Quote:

Originally Posted by ICEMAN (Post 243658)
DSC wordt ook op Motors TV uitgezonden hoor.

DSC wordt naast op SBS6 (op zondagen rond het middaguur) inderdaad ook op Motors TV uitgezonden. Via SBS6 (zender voor het grote publiek, zoiets als VT4 in Belgie?) bereikt men het gewone publiek (of doet althans een poging dat publiek te bereiken) en via Motors TV bedient men de internationale liefhebbers. Nu weet ik niet hoe commerciele TV in Belgie werkt maar in Nederland kan men een programma op de buis brengen als men maar betaald.

ICEMAN 09-02-2009 21:20

Quote:

Originally Posted by Belle (Post 243685)
En dat ligt ook in 2007! :bye: ;)

Maar wel waarheid. :)

Mark 09-02-2009 23:10

Kan iemand zich verplaatsen in Kumpen? De beste man rijdt al jaren in de Belcar en FIA GT en is daar een bepaald nivo gewend. Door diverse redenen loop de kwaliteit van Belcar (nu SRO geheten) sterk achteruit. FIA GT blijft haar aantrekking behouden.

De vooruitzichten voor BGTC 2009 zijn tot op heden povertjes te noemen..........is het dan gek dat die man geen intresse toont in BGTC? Lijkt me niet meer dan logisch............

Heeft iemand van jullie zin om geld en moeite te steken in een klasse die de uitstraling van een dood paard heeft? Ik niet in ieder geval.

ICEMAN 09-02-2009 23:14

Quote:

Originally Posted by Mark (Post 243701)
Kan iemand zich verplaatsen in Kumpen? De beste man rijdt al jaren in de Belcar en FIA GT en is daar een bepaald nivo gewend. Door diverse redenen loop de kwaliteit van Belcar (nu SRO geheten) sterk achteruit. FIA GT blijft haar aantrekking behouden.

De vooruitzichten voor BGTC 2009 zijn tot op heden povertjes te noemen..........is het dan gek dat die man geen intresse toont in BGTC? Lijkt me niet meer dan logisch............

Heeft iemand van jullie zin om geld en moeite te steken in een klasse die de uitstraling van een dood paard heeft? Ik niet in ieder geval.

Ge gaat nu toch niet zeggen dat er totaal geen niveau is in het BGTC kampioenschap.

Mss is het wel omdat hij teveel "concurrentie" heeft.

Raceboy 09-02-2009 23:15

BGTC wordt dit jaar uitgezonden op exqi en de regionale zenders
bron: autosport.be

Raceboy 09-02-2009 23:16

Quote:

Originally Posted by ICEMAN (Post 243703)
Ge gaat nu toch niet zeggen dat er totaal geen niveau is in het BGTC kampioenschap.

kan je aub is stoppen emt die insinuaties? Als je een probleem hebt met de persoon Kumpen dan vecht je het maar elders uit maar niet hier.

RKG 09-02-2009 23:16

Quote:

Originally Posted by FIRE (Post 243686)
DSC wordt naast op SBS6 (op zondagen rond het middaguur) inderdaad ook op Motors TV uitgezonden. Via SBS6 (zender voor het grote publiek, zoiets als VT4 in Belgie?) bereikt men het gewone publiek (of doet althans een poging dat publiek te bereiken) en via Motors TV bedient men de internationale liefhebbers. Nu weet ik niet hoe commerciele TV in Belgie werkt maar in Nederland kan men een programma op de buis brengen als men maar betaald.

Ik denk dat dit in België ook kan, kijk maar naar die bel- en astrorommel tv, dat is ook gekochte zendtijd

ICEMAN 09-02-2009 23:21

Quote:

Originally Posted by Raceboy (Post 243705)
kan je aub is stoppen emt die insinuaties? Als je een probleem hebt met de persoon Kumpen dan vecht je het maar elders uit maar niet hier.

Er zijn er die ook insinueren dat het niveau van het BGTC kampioenschap laag is... Treedt daar dan ook tegenop.

Belle 09-02-2009 23:21

Quote:

Originally Posted by ICEMAN (Post 243703)

Komaan zeg... Dit is toch echt flauwekul. :eek:

ICEMAN 09-02-2009 23:25

Quote:

Originally Posted by Belle (Post 243709)
Komaan zeg... Dit is toch echt flauwekul. :eek:

Ik wil alleen maar aanduiden dat Longin/Kumpen het de laatste jaren moeilijker & moeilijker hebben met het behalen van de titel omdat er nu meer strijd is dan in de tijd van de GT1's. Maar blijkbaar denke sommige dat ik een "Kumpen" probleem heb...

fenixracing 10-02-2009 01:41

Ik denk dat het normaal is dat we naar een GT3 en GT4 tijdperk zijn gegaan.
Alleen maar om de kosten te drukken en spanning te brengen. Nu vechten er teminste meer dan 2 teams voor de titel.
Als gt3 een probleem is voor kumpen gaat die tog pech hebben vroeg of laat gaat het tog die richting uit.

En zo dramatisch is het rijderveld nu ook weer niet tegen over andere landen (buiten Frankrijk) In engelland rijden ze ook maar met 20 wagens.

Baron 10-02-2009 02:25

Quote:

Originally Posted by Viper GTS-R*** (Post 243671)
Het TV station moet ook de zekerheid hebben dat er wel genoeg kijkers zijn, en gaat BGTC dit hen kunne gegaranderen? Dat lijkt me de vraag...

Veel kijkers zul je inderdaad niet krijgen voor het BGTC. Als je weet dat in 2008 de toeschouwers, waaronder ook de Die-hards van de vroegere Belcar al massaal van de circuits wegbleven.
BGTC - GT3 blijft voor mij een non-event waar je nooit de grote massa voor gaat kunnen warmmaken.

fenixracing 10-02-2009 02:32

Maar voor de rest trekken ze ook niet naar het circuit. Belgie is gewoon geen motorsport land.

Thomaske 10-02-2009 07:30

Quote:

Originally Posted by fenixracing (Post 243723)
Maar voor de rest trekken ze ook niet naar het circuit. Belgie is gewoon geen motorsport land.

Correctie! Wel een motorsport land maar geen autosport land.

Als mijn naar de motorcross gaat kijken ziet het er zwart van het volk.

Mvg

crosserke 10-02-2009 08:01

Quote:

Originally Posted by Mark (Post 243701)

Als iedereen zo reageert zien we helemaal geen autosport meer in Belgie.GT3 is gewoon de toekomst in nationale kampioenschappen.Gt2 zal dit voor fia gt worden.Ook het niveau mag er toch zijn vind ik,Vosse,Radermaecker,Bouvy,Soulet,Maes,Couwberghs ,Verbergt voor er een paar te noemen zijn toch niet van de minste piloten.Als alle geruchten kloppen hebben we dit jaar toch een negental verschillende gt3 wagens aan de start.

fenixracing 10-02-2009 09:30

Ik ga hier mee akkoord. We hebben meer merken dan ooit,meer teams die voor de overwinning kunnen gaan. En zo lelijk zijn die wagens niet.
Zoals vroeger zal het nooit zijn, er zijn gewoon menseen dat niet lijken te beseffen. En alleen maar negatief doen over bgtc, terwijl dit toch mooi wedstrijden oplevert. Zelfs desmc kom zelfs nog niet in de buurt van vroeger.
Ik begrijp kumpen als die zolang mogelijk gt1 wil rijden, maar ooit zal hij tog moeten overschakelen.

ICEMAN 10-02-2009 11:47

Ik heb liever een veld van 20 wagens met veel strijd voor de overwinning, dan een veld van pakweg 40 wagens & er maar 1 of 2 wagens strijden voor de overwinning. Nu zit de top 10 op amper 2 seconden van elkaar, terwijl het in het laatste GT1 jaar dat wel ff anders was. Bv de Porsche Bi-Turbo/GT-R 2 die op meer dan 5 seconden van de pole stond.

FIRE 10-02-2009 12:57

Quote:

Originally Posted by fenixracing (Post 243721)
Als gt3 een probleem is voor kumpen gaat die tog pech hebben vroeg of laat gaat het tog die richting uit.

Was die juist geen voorstander van GT3?

RKG 10-02-2009 13:00

Quote:

Originally Posted by FIRE (Post 243738)

Inderdaad, die had x-aantal jaar geleden CZ en SRO rond de tafel gezet voor GT3 kampioenschap dacht ik.

ICEMAN 10-02-2009 13:03

Quote:

Originally Posted by FIRE (Post 243738)

Net niet.

Quote:

Anthony Kumpen liet ook al meermaals verstaan dat hij helemaal niet van de GT3-wagens houdt.
Bron: Autosport.be

FIRE 10-02-2009 13:45

Quote:

Originally Posted by RKG (Post 243739)
Inderdaad, die had x-aantal jaar geleden CZ en SRO rond de tafel gezet voor GT3 kampioenschap dacht ik.

Zoiets herinner ik me ook, maar volgens de quote van Iceman is dit dus niet het geval. Of was hij aanvankelijk wel enthousiast maar is zijn mening in loop van tijd veranderd?

ICEMAN 10-02-2009 13:46

Quote:

Originally Posted by FIRE (Post 243753)
Zoiets herinner ik me ook, maar volgens de quote van Iceman is dit dus niet het geval.

Begrijpen wie begrijpen kan... :rolleyes:

jeep 10-02-2009 13:48

Quote:

Originally Posted by FIRE (Post 243753)
Zoiets herinner ik me ook, maar volgens de quote van Iceman is dit dus niet het geval. Of was hij aanvankelijk wel enthousiast maar is zijn mening in loop van tijd veranderd?

Ik denk dat hij er aanvankelijk ook voor was

RKG 10-02-2009 14:03

In een interview kortgeleden heeft hij inderdaad vermeld dat hij niet in to GT3 was, maar aanvankelijk heeft hij het wel in gang helpen zetten dacht ik.

ICEMAN 10-02-2009 14:07

Ne mens kan precies rap van mening veranderen. :)

fenixracing 10-02-2009 17:05

Een mens mag van mening veranderen. Maar dan komt de vraag waarom zo plots? Zou het echt zijn omdat hij niet kan domineren?

ICEMAN 10-02-2009 17:10

Quote:

Originally Posted by fenixracing (Post 243761)
Een mens mag van mening veranderen.

Tuurlijk mag dat.

Quote:

Maar dan komt de vraag waarom zo plots? Zou het echt zijn omdat hij niet kan domineren?

Wie weet da. Zo "lijkt" het er wel op.

Belle 10-02-2009 19:14

Quote:

Een mens mag van mening veranderen. Maar dan komt de vraag waarom zo plots? Zou het echt zijn omdat hij niet kan domineren?

Hij domineert toch ook niet in de Fia GT? Ik vind dat dus niet echt een sterk argument.

crosserke 10-02-2009 22:11

Quote:

Originally Posted by Belle (Post 243772)
Hij domineert toch ook niet in de Fia GT? Ik vind dat dus niet echt een sterk argument.

Volgens mij geen of te weinig budget om de 2 kampioenschappen te rijden.Er zijn de laatste jaren toch enkele grotere sponsors afgehaakt voor het duo.

fenixracing 10-02-2009 22:33

Dan had ik het tog persoonlijk andersom verwacht, bert fia gt en kumpen beide.
Fia gt en BGTC zijn totaal anders. Hij is gewend om in belgie de beste of tog een van de beste te zijn en de laatste jaren worden ze telkens afgetroefd.
Nu moet je niet denken dat ik kumpen of login niet mag.Maar zijn tog altijd een beetje aroganter geweest in belgie dan in de fia gt.

marcel 11-02-2009 01:11

pitstop.tv meldt trouwens dat BGTC nergens een deal heeft met vlaamse zenders (EXQI en/of regionale)

DSMEC zou dan weer wel dicht bij een tv-deal staan?

Gèrre 11-02-2009 13:33

Quote:

Originally Posted by Viper GTS-R*** (Post 243672)
Hadden we dit vroeger niet tijdens de Belcar met hibn.tv???

Inderdaad, maar zoiets heb ik niet meer gezien bij het bgtc. Of wel heb ik er altijd overgekeken. :)

ICEMAN 11-02-2009 13:36

Quote:

Originally Posted by Gèrre (Post 243802)
Inderdaad, maar zoiets heb ik niet meer gezien bij het bgtc. Of wel heb ik er altijd overgekeken. :)

In die tijd was HIBN ook trouwens 1 van de (verplichte) sponsors. Mss is dat de reden?

All times are GMT +2. The time now is 08:41.