De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Is annulatie van seizoen 2009 niet de beste optie? (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=18596)

BSOT 17-04-2009 12:11

Te vinden op autosport.be (aub Joost) :)

Christian Lahaye heeft eerder deze week een vruchtbaar gesprek met Stéphane Ratel in Parijs gehad, maar "we willen bijkomende garanties en wachten nu op het antwoord van SRO", antwoordt Lahaye aan autosport.be op de vraag wat de stand van zaken is.
"We zouden uiteraard snel tot een overeenkomst willen komen, om een vlotte doorstart van het Belgium GT Championship mogelijk te maken en het publiek, teams en rijders een mooi kampioenschap te garanderen. Ik hoop morgen of ten laatste maandag een antwoord te krijgen."

Inderdaad, die bijkomende garanties! Daar draait het om.
Diegene die het overneemt heeft 2 opdrachten: GT3 en GT4 wagens zoeken + enkele stevige financiële partners.

Belle 17-04-2009 12:20

Quote:

Originally Posted by Dunlop BeLux (Post 246828)
Er staan 16 piloten op de website van SRO, max. dus goed voor 8 wagens.

Mvg Dries

Vraag me af waarom Longin niet in die lijst staat... En Vosse/Renard.

ICEMAN 17-04-2009 12:23

Quote:

GT3-GT4 samen? Zitten we dan niet met de grote snelheidsverschillen? :)

Tijdens de komende 24 Hours of Spa laten ze GT1, GT2, GT3 & GT4 samenrijden. Zijn nog grotere snelheidsverschillen tussen de GT1's & de GT4's.

Thomaske 17-04-2009 17:18

Quote:

Originally Posted by Belle (Post 246832)
Vraag me af waarom Longin niet in die lijst staat... En Vosse/Renard.

Ik heb het gerucht opgevangen dat Vosse - Renard eventueel in Engeland willen blijven racen in de GT3. En daarbij maar enkele manches in het BGTC.

Ofdat dit klopt dat is nog maar de vraag!

Mvg

Belle 17-04-2009 17:27

In week zeg ik nog om te lachen: 'Hopelijk zijn we nu de Aston GT3 niet kwijt aan de Britse GT'. Zou het wel jammer vinden indien ze geen BGTC rijden, ik was net blij dat er terug een DBRS9 zou meerijden!

jeep 17-04-2009 19:48

Quote:

Inderdaad bijzonder dapper dat Mark zoiets durft te schrijven.
Nu maar hopen dat de info en de bronnen waarover hij beschikt juist zijn en daadwerkelijk ook door Mark gecheckt zijn. Zou bijzonder zonde zijn voor het imago van Racingworld moest deze slag onder de gordel naar een bepaald medium uiteindelijk toch onjuist blijken te zijn.

Naast de bevestiging van de TV deals zijn er ook al andere zaken bevestigd geweest de laatste weken die onjuist waren, tot Patricia het interview gaf in DH en één en ander aan het licht kwam.

We zullen zien hoeveel er aan de start staan, en ik persoonlijk als autosportliefhebber, ik hoop op zoveel mogelijk!

Over de financiële situatie spreek ik mij niet uit, is ook niet aan ons denk ik. Indien anderen dat wel doen dan is dat hun volste recht en indien een journalist iets schrijft, dan dient deze zich hierover te informeren. Anderzijds, ik zou niet graag in de schoenen staan van bv Michelin vandaag de dag. Enig idee wat het is om te tenderen voor 2 jaar op een bepaald aantal wagens en deze dan niet te kunnen servicen? Een idee over de boeteclausules?
Ik bespaar jullie de details, maar reken gerust even uit wat Michelin misloopt aan omzetten.

GT3-GT4 samen? Zitten we dan niet met de grote snelheidsverschillen? :) GT4 had dit jaar in België moeten bollen en niet in Nederland, zo simpel is dat. Dat van die kaas en den boterham weet je...
GT3, knap om naar te kijken, leuk voor publiek, maar te duur.

Dat wat betreft de superweekends en de toekomst klopt als een bus. Daaraan moeten we beginnen vandaag en niet in november. Of daar plaats is voor de BGTC (GT3 of GT4) zal afhangen van bepaalde factoren. Je kan wagens hebben maar geen sponsors of wel sponsors maar geen wagens. De sponsors die er nu zijn anno 2009 zullen 2010 alles behoorlijk terugschroeven. Negatief zijn? Neen, gewoon realistisch. Indien je partners wil overtuigen mee in zee te stappen voor 2010-2011-2012 dan dient 2009 iets te bieden. Laat dit nu net een mogelijk hekelpunt zijn en je weet waarom het er niet zo rooskleurig uitziet voor de toekomst.

Alle GT4 teams kregen al een mail dat ze gratis mochten komen rijden. Bepaalde GT3 teams kregen die bewuste mail ook. Mag ik dan vragen wie die dure tracktime gaat betalen? ;) Het potje van Michelin en Van Dyck zal zo heel snel opgebruikt zijn, en dan?...

Mag ik mij als autosportliefhebber ook die vraag stellen over de toekomst?

PS: zoals gezegd Mark, een leuk artikel, maar ik denk niet dat de bewuste jounalist die je bedoelt er zo ver naast zit. Ik had ipv dat verslagje van jou eigenlijk liever een preview gelezen van de BGTC Belgian Race Kick Off met alle bevestigde deelnemers en de bijhorende wagens :) Er staan 16 piloten op de website van SRO, max. dus goed voor 8 wagens. Kunnen inderdaad wel 8 verschillende merken zijn, en die zullen hopelijk close racing brengen, maar is dit wat we willen?

Mvg Dries

Dries je kan niet ontkennen dat pitstop tv enkel negatiefe berichten over BGTC verspreid. En moesten de 2 ingeschreven wagens (JD competition) tot nu toe, alleen rijden zal er meer volk komen kijken dan naar DSMEC op Franco (100 auto op parking). Denk dat jij als eertse moet stoppen met kritiek te uiten, want jouw val zou wel eens van heeeeelhooog kunnen komen.

fenixracing 17-04-2009 20:02

Grootste voorbeeld 10 hours of zolder veel wagens maar geen kat te zien.
En geen beloofde randanimatie.
Dus elke organisatie maakt wel eens fouten.
En de normale leek onder ons komt toch voor wagens te zien rijden waar we alleen van kunnen dromen. Neem het mij niet kwalijk maar dat gevoel krijg ik niet bij desmc.

BSOT 17-04-2009 20:26

Quote:

Originally Posted by jeep (Post 246851)
Dries je kan niet ontkennen dat pitstop tv enkel negatiefe berichten over BGTC verspreid. En moesten de 2 ingeschreven wagens (JD competition) tot nu toe, alleen rijden zal er meer volk komen kijken dan naar DSMEC op Franco (100 auto op parking). Denk dat jij als eertse moet stoppen met kritiek te uiten, want jouw val zou wel eens van heeeeelhooog kunnen komen.

Ach Jeep, das lang geleden. Ja, ik schrijf niet veel maar als ik iets schrijf dan ben je er he :) Pitstop brengt volgens mij wat ze weet, of dat alles klopt zullen we binnen enkele dagen of weken weten he.
Ik heb voor alle zekerheid de tekst nog eens doorgelezen, ik lees weinig kritiek hoor, of lees jij iets anders?

Als jij weet dat JD zich ingeschreven heeft met 2 wagens dan heeft Patricia gelogen, want ik weet van 2 andere ;) Er zal zeker meer volk zijn op Zolder dan in Franco, daar moet je geen kenner voor zijn.

Nogmaals beste Jeep, je kapt steeds persoonlijk maar kan nooit enige zinnige motivatie geven. En van heel hoog zal ik niet vallen Jeep, sta met beide voetjes stevig op de grond en weet niet wat er verkeerd is aan de waarheid te vertellen. Ik kan misschien hier nog van den berg vallen ja, maar dat zal dan zowat alles zijn wat kan gebeuren :)

Zeg Jeep, ik ken je niet, en je wil je blijkbaar ook niet kenbaar maken, maar vanwaar je haat? Gun je het bepaalde mensen niet of zijn je aandelen gezakt.
Ga je gal toch ergens anders uitspuwen gast of wees een man met ballen aan je lijf, pak je telefoon, bel me op en zeg me wat je zeggen hebt.

Ik ben de eerste om iets toe te geven als iets niet goed is, maar jij maakt er een sport van om enkel persoonlijk aan te vallen. Je eerste zinnige post hier moet ik nog lezen.

Ik wacht op je telefoontje :)

BSOT 17-04-2009 20:40

Quote:

Originally Posted by fenixracing (Post 246852)
Grootste voorbeeld 10 hours of zolder veel wagens maar geen kat te zien.
En geen beloofde randanimatie.
Dus elke organisatie maakt wel eens fouten.
En de normale leek onder ons komt toch voor wagens te zien rijden waar we alleen van kunnen dromen. Neem het mij niet kwalijk maar dat gevoel krijg ik niet bij desmc.

Was je op de 10 Hours?
Stuur je mij dan ook even welke randanimatie er voorzien was aub, ben benieuwd.

fenixracing 17-04-2009 20:47

Ik denk niet dat je het zo moet opnemen.
Maar pitstop is inderdaad heel laag gegaan dit zijn dingen die je niet verkondigt voor de eerste race is gereden. En wat als sro niet gelogen heeft gaat pistop zich dan openlijk exuseren voor schade die ze aangedaan hebben?
En jeep heeft gelijk telkens als er iets goed gepost word over bgtc dan ben jij en bepaalde anderen daar om kritiek op te geven.Zoals een paar post geleden had je nog over 4 teams die overgestapt zouden zijn naar desmc welke?

fenixracing 17-04-2009 20:49

Ja ik was op de 10 hour, ben er zelfs 6uur lang gebleven.
En er was totaal niks randanimatie terwijl die wel ging komen.

BSOT 17-04-2009 21:19

Quote:

Originally Posted by fenixracing (Post 246858)
En jeep heeft gelijk telkens als er iets goed gepost word over bgtc dan ben jij en bepaalde anderen daar om kritiek op te geven.Zoals een paar post geleden had je nog over 4 teams die overgestapt zouden zijn naar desmc welke?

Ok Fenix, toon me aan wat negatief is in de tekst aub.
Is dat negatief dat er 4 teams overgestapt zijn? Is dat niet gewoon een vaststaand feit?

BSOT 17-04-2009 21:20

Quote:

Originally Posted by fenixracing (Post 246859)
En er was totaal niks randanimatie terwijl die wel ging komen.

Ook hier Fenix, zeg me wat aangekondigd was.

fenixracing 17-04-2009 22:00

Quote:

Originally Posted by Dunlop BeLux (Post 246862)
Ok Fenix, toon me aan wat negatief is in de tekst aub.
Is dat negatief dat er 4 teams overgestapt zijn? Is dat niet gewoon een vaststaand feit?

Welke vraag ik me dan af. Bij mijn weten zijn er tog nog geen (buiten powercars) overgestapt.

En het negatieve is tog duidelijk genoeg TV deals enz ... Tv deals bvb wat als die nu tog allemaal juist zijn, heeft pistop dan niet voor niets paniek gezaaid en gaat het zich dan exuseren voor de gedane schade ?

En over de randanimatie moet ik mij exuseren ik kan niet direct terug vinden waar ik het gelezen heb.

Ik respecteer iedereen zijn mening, ook die van jouw alleen vindt ik die soms iets te negatief over bepaalde dingen.Maar dat is dan weer mijn mening.

Raceboy 17-04-2009 22:09

Ik snap niet wat iedereen over die tvdeals blijft zeuren. Zo moeilijk is dat niet hoor om je serie op tv te krijgen. Je geeft gewoon een zak geld aan motors en zij zorgen voor de rest.

BSOT 17-04-2009 22:12

Quote:

Originally Posted by fenixracing (Post 246866)
Welke vraag ik me dan af. Bij mijn weten zijn er tog nog geen (buiten powercars) overgestapt.
En het negatieve is tog duidelijk genoeg TV deals enz ... ik ben niet de enige die dit vindt.
En over de randanimatie moet ik mij exuseren ik kan niet direct terug vinden waar ik het gelezen heb.
Ik respecteer iedereen zijn mening, ook die van jouw alleen vindt ik die soms iets te negatief over bepaalde dingen.Maar dat is dan weer mijn mening.

Ik zou dan toch nog maar eens goed kijken :) Kan best wel wa aanvallen verdragen maar dan moeten ze well juist zijn en geen gelul.

Negatieve duidelijk genoeg, man, man, schrijf ik de teksten van Pitstop? Als Pitstop contact neemt met die zenders waar een zogezegd contract mee is, en die zenders zeggen dat het niet waar is, wie is dan de lulleman? Je bent niet de enige neen, je bent met 3 die dit vinden. 3 man die alles geloven wat men schrijft, en als iemand zegt dat het niet klopt dan zijn ze negatief. Weet je wat ik vind, wacht gewoon eens af.

Jullie moeten eens duidelijk leren wat het verschil is tussen negatief zijn en de waarheid naar boven brengen. Iedereen heeft het recht te weten hoe de vork in de steel zit, en dan dien je soms ook negatief te zijn. Jullie zijn vergeten dat SRO Belgium dat interview gedaan heeft zeker. Was dat dan niet negatief?

BSOT 17-04-2009 22:16

Quote:

En het negatieve is tog duidelijk genoeg TV deals enz ... Tv deals bvb wat als die nu tog allemaal juist zijn, heeft pistop dan niet voor niets paniek gezaaid en gaat het zich dan exuseren voor de gedane schade ?

Welke schade? Bij wie?

Als iedereen er zo over bezig is, en ik sta als organisator recht in mijn schoenen hé, dan geef ik alle teams een copij van de contracten, dan is die discussie direct voorbij, niet?
Ben ik nu weer negatief?

BSOT 17-04-2009 22:25

Quote:

Ge moet nie zoeken, nergens, wij doen nooit iets tijdens de 10H. We hebben enkel de actie geprobeerd met de gele tribune en die is mislukt. De drankkraampjes waren nie open neen, dat is juist (hoeft ook niet met zo weinig volk he). De OTO Bar anders wel :) Laat ons zondag om 14.00 afspreken aan het drankkraampje boven op de berg om daar samen een cola te drinken ok. Hopelijk is het open ;) En anders komt ge bij ons in de camion maar enen drinken.

Range Rover 17-04-2009 22:26

Enkel de tijd zal uitwijzen wie er gelijk heeft. :) Al die negatieve berichten zaaien onnodig twijfel bij verschillende partijen. Zowel DSMEC als BGTC zijn leuke kampioenschappen, het ene moet wat extra wagens aantrekken, het andere extra publiek en dan is iedereen toch content?

Zoals Dries zegt, een kopie van het contract en geen discussies meer mogelijk.

@fenixracing, je bedoelt misschien met betrekking de VIP:

Quote:

Alsof de sportieve prestaties nog niet genoeg zouden zijn, voorzien we tijdens ons VIP-evenement ook allerlei randanimatie, talrijk aanwezige BV’s, party’s, glitter & glamour,… kortom, alles is aanwezig om uzelf, uw klanten, vrienden of familie een onvergetelijk weekeinde te bezorgen.

BSOT 17-04-2009 22:30

En dan nog Range, die slaan op onze VIP packages in Hotel de Pits, en die zijn er wel. Met randanimatie zal Fenix kermis bedoelen, karting, Bengifun, enz.. ik weet het niet.

Range Rover 17-04-2009 22:48

Quote:

Originally Posted by Dunlop BeLux (Post 246879)
En dan nog Range, die slaan op onze VIP packages in Hotel de Pits, en die zijn er wel. Met randanimatie zal Fenix kermis bedoelen, karting, Bengifun, enz.. ik weet het niet.

Dries, misschien nog een idee die kermis (botsautotjes) als animatie. ;)

marcel 17-04-2009 23:20

Quote:

GT3-GT4 samen? Zitten we dan niet met de grote snelheidsverschillen?

in 2003 had je tijdens de 24u een Clio rondrijden tussen de Corvette, de Vipers en de Biturbo's... ik denk dat het snelheidsverschil toen wel iets groter zal geweest zijn dan tussen GT3-GT4.

(in ALMS laten ze dit jaar bepaalde races ook Cup-Porsches toe, trouwens)

BSOT 17-04-2009 23:25

LOL, ik ken dienen zot ook :), en die verschillen vielen goe mee hoor. 13 de algemeen. :) Da waren nog tijden

Neen, ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze dat net niet wilden. En toen mocht het tijdens 24H franco terug wel. Was daar geen discussie daaromtrent?

Belle 17-04-2009 23:28

Wel ja, in de LMS en ALMS zijn de snelheidsverschillen tussen de LMP1's en GT2's nog een stuk hoger, dus daar zie ik niet direct problemen. Piloten moeten dan alleen wat gedisciplineerder rijden. ;)

fenixracing 18-04-2009 02:01

met schade bedoel ik de twijfel en paniek dit zaait onder de teams en misschien ook onder de organisaties.Je hebt zelf over een blame als het artikel niet juist is op racingworld, wat als de artikels niet juist zijn op pitstop.
de link tussen desmc en pitstop zijn snel gemaakt. Dit wil niet zeggen dat ik jouw iets verwijt. Helemaal niet jij bekijkt het als een organisator maar misschien moet je het van de andere kant is kijken , ik en waarschijnlijk nog vele andere krijgen onze info van sites en forums en gaan daar van uit.
en over de randanimatie bedoel ik alles vip ,de kermis,...
Voor ons niet zo belangerijk maar voor de gewone mens wel.

En ik zal er zondag zeker zijn vanaf de eerste race tot de laatste.En ik zal trakteren ben dan jarig geweest.

Coach Ep 18-04-2009 10:39

Quote:

Originally Posted by fenixracing (Post 246889)
En ik zal er zondag zeker zijn vanaf de eerste race tot de laatste.En ik zal trakteren ben dan jarig geweest.

Ah, ben gek op gebak! :drewl: Komt u tussendoor gerust even langs op post 6 (Bianchibocht).

Mark 20-04-2009 23:39

Quote:

Originally Posted by joost (Post 246796)
Op racingworld staat een prachtig artikel te lezen: http://www.racingworld.be/nieuws/609...s-opnieuw.html. :applaus:

Ik ben ontzettend blij dat een jonge journalist man en paard durft te noemen en bepaalde zaken op de korrel durft te nemen

Ja, hij durft dat wel! Chapeau Kessen, je hebt tenminste ballen aan je lijf. Enkele oudere angsthazen kunnen hier een voorbeeld aan nemen. Of zijn ze bang hun karig belegde boterham van persreutels te verliezen?

Wat betreft het artikel van Kessen, dat zou een prachtig iets zijn voor een live-debat. Hard tegen hard en na afloop gebroederlijk een pint aan de toog. Ikzelf kan me niet vinden in het artikel op een aantal punten:

Quote:

SRO-chairman Stéphane Ratel heeft stilaan genoeg van deze attitude en werkte de afgelopen weken aan een franchise voor het Belgian GT.
Wat je geeft zul je ook ontvangen zullen we maar zeggen ;) Een simpel feit in de huidige maatschappij.

Quote:

Het Belgian GT Championship 2009 zal zeker niet geannuleerd worden, zoals door sommigen gesuggereerd wordt.
Op De Paddock stellen we alleen vraag, we doen geen voorstel ;)

Quote:

Eenmaal de European GT4 Cup uit de balans genomen werd en SRO Belgium zich kon concentreren op haar (winstgevende) kernactiviteiten; het promoten van het BGTC, kon het zelfs nog in 2008 break-even draaien ondanks het lager aantal inschrijvingen en een tegenvallende 24 uur van Zolder.
Hoe groot was de winst op de afdeling BGTC 2007? M.a.w. SRO BE staat nog steeds in het rood?

Quote:

Het GT3-concept is in België levensvatbaar, maar indien de buik van het peloton niet gevuld wordt met extra GT4-wagens, zal het deelnemersaantal rond de 20 bolides blijven cirkelen
GT3 is levensvatbaar maar wel met GT4? Dan is GT3 eigenlijk niet levensvatbaar ;)

Quote:

Willen we u er even aan herinneren dat zowat iedereen in 2006 voorstander was van het GT3-verhaal, dat toen tijdens een vergadering in Spa voor het eerst openlijk besproken werd.

In 2006 maakte niemand zich zorgen over het opgebouwde pensioen, was het geld bij de Fortis of welke bank dan ook veilig................had het oude Belcar nog bestaan, ook dan had deze klasse een zware tik opgelopen in 2009. We zitten in een periode die voor iedereen nieuw is. Mensen, meningen en omstandigheden kunnen flink veranderen in drie jaar tijd ;)

FIRE 21-04-2009 11:11

Quote:

Originally Posted by Mark (Post 246992)
GT3 is levensvatbaar maar wel met GT4? Dan is GT3 eigenlijk niet levensvatbaar ;)

Een grid van b.v. 8 GT3's is inderdaad niet levensvatbaar. Echter als je daarnaast ook nog 12 tot 14 GT4's op dezelfde grid hebt staan dan is GT3 naar mijn mening wel levensvatbaar.

marcel 21-04-2009 12:01

Quote:

Originally Posted by FIRE (Post 246998)
Een grid van b.v. 8 GT3's is inderdaad niet levensvatbaar. Echter als je daarnaast ook nog 12 tot 14 GT4's op dezelfde grid hebt staan dan is GT3 naar mijn mening wel levensvatbaar.

ik volg Mark hierin wel. Je kan dan evengoed zeggen dat GT1 in Vlaanderen ook levensvatbaar was, want in het laatste jaar Belcar had je 30+ wagens op de grid, ook al waren daar maar 3 GT1's bij...

RKG 21-04-2009 13:01

persbericht van SRO spreekt van 12 GT3 wagens voor dit weekend, zeker 3 GT4 en in divisie 3 de porsche van Westend Racing.

Chad racing doet blijkbaar niet meer mee, ik dacht thans dat dat oorspronkelijk wel de bedoeling was.

3e Viper op de grid voor Accent Racing, is dit een ex-A+ wagen?

FIRE 21-04-2009 13:07

Quote:

Originally Posted by marcel (Post 247000)
ik volg Mark hierin wel. Je kan dan evengoed zeggen dat GT1 in Vlaanderen ook levensvatbaar was, want in het laatste jaar Belcar had je 30+ wagens op de grid, ook al waren daar maar 3 GT1's bij...

Een aantal van 7 of 8 vind ik toch anders dan slechts 3 auto's.

RKG 21-04-2009 16:18

2 Ginetta's voor de Kick Off races met Lagrange/Bruynoghe en Kuus.

bron: www.pitstop.tv

Wel raar dat Lagrange in een Ginetta stapt en niet in de Porsche GT4 van First, terwijl dit eerst het plan was. Goed, hij heeft toen de switch gemaakt naar DSMEC wegens te weinig GT4 in BGTC, maar vind het raar dat hij dan nu toch start in GT4 met een ander team.

Minimum 5 GT4 wagens tijdens de openingsrace, is toch een record qua GT4 denk ik. Hopelijk nog die Z4 en Porsche er ook nog bij. Wat is eigenlijk met die Lotus GT4 gebeurd die in 2007 enkele races meegereden heeft...

Jawaddeman 21-04-2009 16:48

Quote:

Originally Posted by RKG (Post 247008)
Wat is eigenlijk met die Lotus GT4 gebeurd die in 2007 enkele races meegereden heeft...

Die rijd gewoon terug mee :gas:

Belle 21-04-2009 16:50

Quote:

Originally Posted by Jawaddeman (Post 247010)
Die rijd gewoon terug mee :gas:

Zie, het begint al wat rooskleuriger te worden. ;)

Mark 21-04-2009 22:11

Het duurt even, na een dikke week volstrekte ontspanning in een zeer zonnig resort, maar ik zie dat ik nog wat heikele punten heb gemist in het artikel van racingworld. Vandaag schiet er dan weer zeer foute persreutel voorbij van SRO BE. Het zijn de hoogtijdagen voor het gilde der Azijnzeikers :) We gaan nog eens wat letters spenderen aan BGTC 2009, the black edition (of moet het rood zijn gezien de verwachte inkomsten? ;) )

We knallen even los op het artikel van RW en de persreutel van SRO. We leven in vrije landen, de stem van het volk mag en moet gehoord worden.

Quote:

Klaar? Dan beginnen we eraan.

persreutel SRO
Bij deze :)

Quote:

Overal werd twijfel gezaaid rond de toekomst van het Belgisch kampioenschap voor GT-wagens

artikel RW.be
Niet in de laatste plaats door mevrouw Indekeu zelf. Herinnert u zich nog haar interview in La Deniere Heure? Wat betreft die TV-contracten? zet een scan van die krengen online en maak de belangrijke (€) informatie zwart met een stift ;) Einde aan alle discussies lijkt me zo.

Quote:

SRO-chairman Stéphane Ratel heeft stilaan genoeg van deze attitude en werkte de afgelopen weken aan een franchise voor het Belgian GT

artikel RW.be
Quote:

Voorlopig zijn de onderhandelingen rond die mogelijke overname/franchise door PRC nog niet afgerond, mede door de vakantie van Stéphane Ratel in de VS.

http://www.autosport.be/news/2009/04...nderSroBelgium
Gezien het break-even draaien in 2008 met +/- 25 wagens en de verwachte 18 wagens in 2009 (lees: een verliespost!) wil Ratel dit filiaal dumpen. Dit onder de nette noemer van franchise. Maar vakanties van deze CEO schijnen belangrijker te zijn dan het voortbestaan van SRO BE of een gezonde voortzetting van het BGTC in een nieuw franchise-jasje. Ik klapper met mijn oren als ik zoiets lees! Heeft de beste man geen telefoon in de VS? Een beetje CEO vecht voor zijn zaak.

Quote:

In Het Belang van Limburg geeft Van de Ven tekst en uitleg: "Ik heb de geplande meeting met Stéphane Ratel afgeblazen. Ik had er geen goed gevoel bij door een opeenstapeling van elementen: ik heb al veel hooi op de vork met mijn andere activiteiten, ik wil ook aan mijn gezin denken, een potentiële sponsor twijfelt opnieuw, er hangt veel onzekerheid rond het kampioenschap, politiek ligt het allemaal zo gevoelig, ..."

artikel RW.be
De volledige quote:
Quote:

“Ik heb de geplande meeting met Stéphane Ratel afgeblazen. Ik had er geen goed gevoel bij door een opeenstapeling van elementen: ik heb al veel hooi op de vork met mijn andere activiteiten, ik wil ook aan mijn gezin denken, een potentiële sponsor twijfelt opnieuw, er hangt veel onzekerheid rond het kampioenschap, politiek ligt het allemaal zo gevoelig. Ik heb een uur met Ratel gebeld en ik heb geen deuren dichtgegooid, maar op dit moment lijkt het me beter om hier niet in te stappen.”

artikel HBVL
Ziet u het verschil? Ik wel, hopenlijk u ook. Dit geeft wel aan dat het artikel op rw.be door een SRO gekleurde bril geschreven is.

Quote:

. Met maar liefst twaalf wagens, acht modellen en zeven merken doen we even goed of zelfs beter dan onze buren.

persreutel SRO
:applaus: Eindelijk hebben ze het verschil door dat zowel een Mustang en een GT afkomstig zijn van Ford. Pffff, dat heeft lang geduurd voordat ze dit snapten. Die vergelijking met de buren maken we later wel maar mij rekenmodellen zeggen iets anders met de informatie zoals die bekend is bij mij op 21.04.09 ;)

Quote:

Laten we dus stoppen met klagen...
persreutel SRO
Mag ik dat nog altijd zelf bepalen? Heb een allergie voor mensen/organisaties die voor mij denken.

Quote:

Tel daarbij een aantal GT4-bolides, die overigens volledig gratis aan de eerste meeting mogen deelnemen,

artikel RW.be
Je zult maar trouwe klant zijn van SRO BE en netjes op tijd je centjes hebben overgemaakt. Als mij dit zou gebeuren als trouwe klant zou ik toch vriendelijk met SRO BE een zeer pittig gesprek voeren. Dit is een kat in nood die rare sprongen maakt.

Zoals u ziet, het ligt net even anders als men ons wil doen geloven ;)

All times are GMT +2. The time now is 12:28.