![]() |
Te vinden op autosport.be (aub Joost) :)
Christian Lahaye heeft eerder deze week een vruchtbaar gesprek met Stéphane Ratel in Parijs gehad, maar "we willen bijkomende garanties en wachten nu op het antwoord van SRO", antwoordt Lahaye aan autosport.be op de vraag wat de stand van zaken is. "We zouden uiteraard snel tot een overeenkomst willen komen, om een vlotte doorstart van het Belgium GT Championship mogelijk te maken en het publiek, teams en rijders een mooi kampioenschap te garanderen. Ik hoop morgen of ten laatste maandag een antwoord te krijgen." Inderdaad, die bijkomende garanties! Daar draait het om. Diegene die het overneemt heeft 2 opdrachten: GT3 en GT4 wagens zoeken + enkele stevige financiële partners. |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Ofdat dit klopt dat is nog maar de vraag! Mvg |
In week zeg ik nog om te lachen: 'Hopelijk zijn we nu de Aston GT3 niet kwijt aan de Britse GT'. Zou het wel jammer vinden indien ze geen BGTC rijden, ik was net blij dat er terug een DBRS9 zou meerijden!
|
Quote:
|
Grootste voorbeeld 10 hours of zolder veel wagens maar geen kat te zien.
En geen beloofde randanimatie. Dus elke organisatie maakt wel eens fouten. En de normale leek onder ons komt toch voor wagens te zien rijden waar we alleen van kunnen dromen. Neem het mij niet kwalijk maar dat gevoel krijg ik niet bij desmc. |
Quote:
Ik heb voor alle zekerheid de tekst nog eens doorgelezen, ik lees weinig kritiek hoor, of lees jij iets anders? Als jij weet dat JD zich ingeschreven heeft met 2 wagens dan heeft Patricia gelogen, want ik weet van 2 andere ;) Er zal zeker meer volk zijn op Zolder dan in Franco, daar moet je geen kenner voor zijn. Nogmaals beste Jeep, je kapt steeds persoonlijk maar kan nooit enige zinnige motivatie geven. En van heel hoog zal ik niet vallen Jeep, sta met beide voetjes stevig op de grond en weet niet wat er verkeerd is aan de waarheid te vertellen. Ik kan misschien hier nog van den berg vallen ja, maar dat zal dan zowat alles zijn wat kan gebeuren :) Zeg Jeep, ik ken je niet, en je wil je blijkbaar ook niet kenbaar maken, maar vanwaar je haat? Gun je het bepaalde mensen niet of zijn je aandelen gezakt. Ga je gal toch ergens anders uitspuwen gast of wees een man met ballen aan je lijf, pak je telefoon, bel me op en zeg me wat je zeggen hebt. Ik ben de eerste om iets toe te geven als iets niet goed is, maar jij maakt er een sport van om enkel persoonlijk aan te vallen. Je eerste zinnige post hier moet ik nog lezen. Ik wacht op je telefoontje :) |
Quote:
Stuur je mij dan ook even welke randanimatie er voorzien was aub, ben benieuwd. |
Ik denk niet dat je het zo moet opnemen.
Maar pitstop is inderdaad heel laag gegaan dit zijn dingen die je niet verkondigt voor de eerste race is gereden. En wat als sro niet gelogen heeft gaat pistop zich dan openlijk exuseren voor schade die ze aangedaan hebben? En jeep heeft gelijk telkens als er iets goed gepost word over bgtc dan ben jij en bepaalde anderen daar om kritiek op te geven.Zoals een paar post geleden had je nog over 4 teams die overgestapt zouden zijn naar desmc welke? |
Ja ik was op de 10 hour, ben er zelfs 6uur lang gebleven.
En er was totaal niks randanimatie terwijl die wel ging komen. |
Quote:
Is dat negatief dat er 4 teams overgestapt zijn? Is dat niet gewoon een vaststaand feit? |
Quote:
|
Quote:
En het negatieve is tog duidelijk genoeg TV deals enz ... Tv deals bvb wat als die nu tog allemaal juist zijn, heeft pistop dan niet voor niets paniek gezaaid en gaat het zich dan exuseren voor de gedane schade ? En over de randanimatie moet ik mij exuseren ik kan niet direct terug vinden waar ik het gelezen heb. Ik respecteer iedereen zijn mening, ook die van jouw alleen vindt ik die soms iets te negatief over bepaalde dingen.Maar dat is dan weer mijn mening. |
Ik snap niet wat iedereen over die tvdeals blijft zeuren. Zo moeilijk is dat niet hoor om je serie op tv te krijgen. Je geeft gewoon een zak geld aan motors en zij zorgen voor de rest.
|
Quote:
Negatieve duidelijk genoeg, man, man, schrijf ik de teksten van Pitstop? Als Pitstop contact neemt met die zenders waar een zogezegd contract mee is, en die zenders zeggen dat het niet waar is, wie is dan de lulleman? Je bent niet de enige neen, je bent met 3 die dit vinden. 3 man die alles geloven wat men schrijft, en als iemand zegt dat het niet klopt dan zijn ze negatief. Weet je wat ik vind, wacht gewoon eens af. Jullie moeten eens duidelijk leren wat het verschil is tussen negatief zijn en de waarheid naar boven brengen. Iedereen heeft het recht te weten hoe de vork in de steel zit, en dan dien je soms ook negatief te zijn. Jullie zijn vergeten dat SRO Belgium dat interview gedaan heeft zeker. Was dat dan niet negatief? |
Quote:
Als iedereen er zo over bezig is, en ik sta als organisator recht in mijn schoenen hé, dan geef ik alle teams een copij van de contracten, dan is die discussie direct voorbij, niet? Ben ik nu weer negatief? |
Quote:
|
Enkel de tijd zal uitwijzen wie er gelijk heeft. :) Al die negatieve berichten zaaien onnodig twijfel bij verschillende partijen. Zowel DSMEC als BGTC zijn leuke kampioenschappen, het ene moet wat extra wagens aantrekken, het andere extra publiek en dan is iedereen toch content?
Zoals Dries zegt, een kopie van het contract en geen discussies meer mogelijk. @fenixracing, je bedoelt misschien met betrekking de VIP: Quote:
|
En dan nog Range, die slaan op onze VIP packages in Hotel de Pits, en die zijn er wel. Met randanimatie zal Fenix kermis bedoelen, karting, Bengifun, enz.. ik weet het niet.
|
Quote:
|
Quote:
(in ALMS laten ze dit jaar bepaalde races ook Cup-Porsches toe, trouwens) |
LOL, ik ken dienen zot ook :), en die verschillen vielen goe mee hoor. 13 de algemeen. :) Da waren nog tijden
Neen, ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze dat net niet wilden. En toen mocht het tijdens 24H franco terug wel. Was daar geen discussie daaromtrent? |
Wel ja, in de LMS en ALMS zijn de snelheidsverschillen tussen de LMP1's en GT2's nog een stuk hoger, dus daar zie ik niet direct problemen. Piloten moeten dan alleen wat gedisciplineerder rijden. ;)
|
met schade bedoel ik de twijfel en paniek dit zaait onder de teams en misschien ook onder de organisaties.Je hebt zelf over een blame als het artikel niet juist is op racingworld, wat als de artikels niet juist zijn op pitstop.
de link tussen desmc en pitstop zijn snel gemaakt. Dit wil niet zeggen dat ik jouw iets verwijt. Helemaal niet jij bekijkt het als een organisator maar misschien moet je het van de andere kant is kijken , ik en waarschijnlijk nog vele andere krijgen onze info van sites en forums en gaan daar van uit. en over de randanimatie bedoel ik alles vip ,de kermis,... Voor ons niet zo belangerijk maar voor de gewone mens wel. En ik zal er zondag zeker zijn vanaf de eerste race tot de laatste.En ik zal trakteren ben dan jarig geweest. |
Quote:
|
Quote:
Wat betreft het artikel van Kessen, dat zou een prachtig iets zijn voor een live-debat. Hard tegen hard en na afloop gebroederlijk een pint aan de toog. Ikzelf kan me niet vinden in het artikel op een aantal punten: Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
persbericht van SRO spreekt van 12 GT3 wagens voor dit weekend, zeker 3 GT4 en in divisie 3 de porsche van Westend Racing.
Chad racing doet blijkbaar niet meer mee, ik dacht thans dat dat oorspronkelijk wel de bedoeling was. 3e Viper op de grid voor Accent Racing, is dit een ex-A+ wagen? |
Quote:
|
2 Ginetta's voor de Kick Off races met Lagrange/Bruynoghe en Kuus.
bron: www.pitstop.tv Wel raar dat Lagrange in een Ginetta stapt en niet in de Porsche GT4 van First, terwijl dit eerst het plan was. Goed, hij heeft toen de switch gemaakt naar DSMEC wegens te weinig GT4 in BGTC, maar vind het raar dat hij dan nu toch start in GT4 met een ander team. Minimum 5 GT4 wagens tijdens de openingsrace, is toch een record qua GT4 denk ik. Hopelijk nog die Z4 en Porsche er ook nog bij. Wat is eigenlijk met die Lotus GT4 gebeurd die in 2007 enkele races meegereden heeft... |
Quote:
|
Quote:
|
Het duurt even, na een dikke week volstrekte ontspanning in een zeer zonnig resort, maar ik zie dat ik nog wat heikele punten heb gemist in het artikel van racingworld. Vandaag schiet er dan weer zeer foute persreutel voorbij van SRO BE. Het zijn de hoogtijdagen voor het gilde der Azijnzeikers :) We gaan nog eens wat letters spenderen aan BGTC 2009, the black edition (of moet het rood zijn gezien de verwachte inkomsten? ;) )
We knallen even los op het artikel van RW en de persreutel van SRO. We leven in vrije landen, de stem van het volk mag en moet gehoord worden. Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
Zoals u ziet, het ligt net even anders als men ons wil doen geloven ;) |
All times are GMT +2. The time now is 12:28. |