De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Modelbouw - Meetings (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=74)
-   -   Modelbouwbijeenkomst - 17 december 2010 (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=20082)

TvD 15-12-2010 20:39

Quote:

Originally Posted by Doc (Post 264338)
Voila, je geeft zelf al de perfecte reden aan om naar meetings te komen. Ze kunnen dan nl niet echter je rug babbelen. :D

Ik wist niet eens dat we dat deden :confused:

Doc 15-12-2010 20:55

Quote:

Originally Posted by TvD (Post 264351)

Tuurlijk wel. Lekker roddelen, heerlijk.:+:+:+

The creative explorer 15-12-2010 20:56

Quote:

Originally Posted by TvD (Post 264351)

Je wilt niet weten wat we over jou zeiden als je er niet was.....:p

Ben dan wel benieuwd wat er over mij gezegd wordt, nu ik er niet meer ben haha

TvD 15-12-2010 21:07

Quote:

Originally Posted by Erik Olijnsma (Post 264353)
Ben dan wel benieuwd wat er over mij gezegd wordt, nu ik er niet meer ben haha

Dat wil je echt niet weten hoor :D :champagne: ;)

Big attack 15-12-2010 23:22

Jammer wat hier weer allemaal gebeurt, maar ik kan Racer wel begrijpen.
Ook ik begrijp niet goed wat hij deze keer weer verkeerd gedaan of gezegd zou hebben om zulke reactie uit te lokken.
Maar goed,het is zijn beslissing om niet meer te komen als hij er zich niet welkom of goed bij voelt.
Wat de meeting van vrijdag betreft, zie ik het dus ook niet zitten om te komen.
Die tombola zegt mij totaal niets,voel me daar ook niet goed bij, dus zal ik er niet bijzijn.
Amuseer jullie maar, en alvast prettige feestdagen gewenst, en misschien tot volgend jaar.

Loeten 17-12-2010 02:13

Veel plezier aan iedereen. Was er graag bij geweest maar het weertje zorgt ervoor dat dit niet zal lukken...

Eventueel via de cam meevolgen? Hihi...

Grtzz

Sennake 17-12-2010 12:23

Quote:

Originally Posted by Loeten (Post 264383)
Veel plezier aan iedereen. Was er graag bij geweest maar het weertje zorgt ervoor dat dit niet zal lukken...

Eventueel via de cam meevolgen? Hihi...

Grtzz

Hier is anders overal gestrooid hoor. De wegen zijn open. En er wordt vandaag geen sneeuw meer verwacht...

In elk geval zullen de kits verdeeld worden onder de aanwezigen, in plaats van 1 of 2 kits ga je dan met 2 of 3 kits naar huis ;)

HHugo 17-12-2010 19:41

Sorry mannen, dit begint een hier stilaan een slechte gewoonte te worden van mij.
Ik ben pas een 10tal minuten geleden thuisgekomen van het (over)werk, en ze willen mij hier thuis niet meer laten gaan in dit weer.
De eerste keer dat ik de eindejaarsquiz (met bijhorende tombola) moet missen; ik had nochthans gestudeerd. :(

Loeten 18-12-2010 13:03

Quote:

Originally Posted by HHugo (Post 264412)
...ik had nochthans gestudeerd. :(

Niet goed genoeg: nochtans is juister LOL

Maar jammer idd. Gestrooid mijn voeten... Hier in West-Vlaanderen hadden ze er duidelijk minder zin in of moest het zout eerst naar de zogenaamd belangrijkere regio's. Vrijdagochtend anderhalf uur gereden over een stuk (waaronder de helft snelweg en de helft belangrijke secundaire wegen) waar ik normaal 25 à 30 minuten over doe... Op de snelweg stonden trouwens om de tien kilometer een wagen in de middenberm... Tja...

Hopelijk lukt volgend jaar wel om erbij te zijn want ik was wel gemotiveerd...

eyckles 18-12-2010 15:30

Voor mijne eerste keer aanwezig te zijn, moet ik zeggen dat het zeer plezant was. Ik ga zeker nog naar meetings komen. Ben nadien toch veilig thuis gekomen. Ik was wel een beetje verkeerd gereden tijdens de terugreis(afslag Antwerpen gemist) en toen via Brussel moeten afkomen.

Groeten,
Lesley

Nismo 19-12-2010 01:33

Quote:

Originally Posted by HHugo (Post 264412)

.......................... ik had nochthans gestudeerd. :(

Het had toch niet geholpen, tenzij je de P-magazines van de vorige jaren alsnog had doorgenomen.:p

Quote:

Originally Posted by Loeten (Post 264433)
.......................

of moest het zout eerst naar de zogenaamd belangrijkere regio's.

...........

Ah ja, in de buurt van "De Kluis" hé. :+

Quote:

Originally Posted by eyckles (Post 264440)
Voor mijne eerste keer aanwezig te zijn, moet ik zeggen dat het zeer plezant was. Ik ga zeker nog naar meetings komen. Ben nadien toch veilig thuis gekomen. Ik was wel een beetje verkeerd gereden tijdens de terugreis(afslag Antwerpen gemist) en toen via Brussel moeten afkomen.

Groeten,
Lesley

Blij om te horen;
1 dat je je geamuseerd hebt
2 dat je veilig bent thuis geraakt
3 dat je nog gaat komen.

En nogmaals bedankt voor de decals.;)

All times are GMT +2. The time now is 21:19.