Ik heb gisteren naar Circuit Zolder gemailt, met de zelfde vraag als corvetteboy. En heb daarnet een mailtje terug gekregen met de timing.
Voilà: 08.30 - 10.00 uur : Inschrijving / licentie controle TC-gebouw of pitbox 08.30 - 10.00 uur : Technische keuring 10.05- 10.55 uur : vrije training voor alle deelnemers 11.00 - 11.55 uur : tijdtraining voor alle deelnemers 12.20 uur : rijdersbriefing inde OTO bar 13.05 uur : Startopstelling op rechtstuk 13.15 - 17.15 uur : vier uurs race En het is dus een 4 uurs race, en dus geen 5 uurs race. De inkom zou gratis zijn! Maar men schreef ook in de mail, dat als er op zondag nog sneeuw licht op het circuit (of te gevaarlijk is om op te racen), de race wel eens afgelast zou kunnen worden... Hopelijk gaat het dan maar snel terug dooien hé... |
Hopelijk hebben ze in Zolder gestrooid in de paddock, moest het vriezen ;)
|
Wel hier in Heusden- Zolder is het al serieus aan het dooien hoor. Zelfs de kleine straatjes (waar ze zelfs niet strooien) zijn hier allemaal weer gewoon nat aan het worden. Dus ziet er niet zo slecht uit voor zondag. :D .
|
thanx for the timing Mr. Dallara
|
Quote:
|
Geen dank corvetteboy!
We zijn er om mekaar te helpen, en mekaars weetjes uit te wisselen hé! |
Quote:
|
Ik ben van plan om zondag langst te gaan om weer mooie foto's te maken Ik kan ze nog niet op het internet zetten maar dat komt nog.
Maar wat ik nu wou vragen. Hoelaat begint het zondag eigenlijk? Racegroeten Thomaske_GLPK |
Corvetteboy volgens mij zijn we van de zelfde leeftijd. Ik ben van Beringen. Zou je mss willen toevoegen op msn of een mailtje sturen? Ik weet dta het hier niet de plaats is voor deze dingen maarja hoeleer je anders de a,dere race fans kennen. thomaske_racingboy@hotmail.com is mijn adres
|
Post van Mr. Dallara iets op de vorige pagina bevat alle nodige info ;)
Quote:
|
Kheb je toegevoegd Thomas.
Greetzz..corvetteboy |
Piloten op de zwarte M3 Groep A van G&A Racing voor deze race:
- Guino Kenis - Patrick Smets - Michaël Dekeersmaecker |
Welke wagens rijden nog mee in dit kampioenschap en welke andere bekende piloten?
Greetzies |
Ik vraag me af hoeveel volk er komt opdagen , laatste manche in zandvoort was er een beetje volk , vorig jaar was er in Zolder niet echt een overweldigende opkomst... :(
|
Voorlopige deelnemerslijst, afkomstig van Sheila Verschuur.
Quote:
|
Quote:
Greetzz..Corvetteboy |
Spaktakel is voor u wel het belangrijkste hé Corvetteboy :) Denk ook niet dat er echt veel volk zal zijn maar mijkan je er normaal wel verwachtien. Hopelijk ook nog wat meer deelnemers!
Greetzies |
Vind het allemaal maar vreemd geregeld, deze race
|
Dit is niet vreemd geregeld. Deze organisatie heeft het circuit waarschijnlijk afgehuurd en daarom staat deze activiteit niet mee vermeld op de kalender van zolder. Omdat niemand van het circuit zelf hierbij betrokken is.
|
dat bedoelde ik eigenlijk niet, mailde zolder voor 2 perskaarten maar kreeg antwoord van de verantwoordelijke dat ik niet bij Zolder moet zijn maar bij de organisatie van Z.A.C, dus ik daar naartoe mailen maar daar krijg ik het antwoord dat ze niet weten wat ze er mee aanmoeten en met de organisatie van Zolder overleggen wat ze nu moeten doen.
|
Quote:
dat ligt helemaal niet aan zolder!!! dat is door die stomme groene buren die er komen wonen vlak naast het circuit wetende dat auto's lawaai maken maar toch reklameren ze !!! |
marcos racing international komt met 2 marcossen
is daar ne LM 600 bij???? |
kdenk t nie da zou te veel lawaai make..
|
hè Vertigo streiff, kan het zijn dat ik je vandaag op het circuit van Zolder heb gezien bij de sacramentsheuvel, met je fototoestel ??
Greetzz..Corvetteboy |
Het was weer de moeite met de geluidsmetingen hoor :rolleyes: Zelf zo goed als standaard Seat Ibizas van in de Nederlandse Cup gingen over de 95dB limiet :confused: Eigenlijk mochten er maar tien wagens starten ofzo. De vorige races in Zandvoort enzo geldde die limiet en toen reden dezelfde wagens als vandaag: daar heeft niemand problemen gehad. Ze moeten dringend dat meterke opnieuw ijken, die geeft systematisch 10dB teveel aan denk ik! Als je naast een circuit, luchthaven of autostrade gaat wonen (omdat daar de gronden goedkoper zijn) moet je achteraf niet komen huilen dat er teveel lawaai is. Indien het zo verder blijft gaan geen autosport meer in België in de toekomst...
Water was er ook niet te krijgen op het circuit. Dat wordt half maart pas terug aangesloten... |
Een quote afkomstig van de homepage van de organisatie:
Quote:
|
Quote:
geef anders je e-mail dit hoort hier niet thuis maar ja :p |
IVM de geluidsgrens :
Iedereen weet dat Zolder één van de meest strengste normen heeft als het gaat om geluidniveau. Om zijn uitbatings en milieu vergunning te behouden dient men uiterst streng op te treden tegenover overtreders hou spijtig dit ook is voor de autosport in het algemeen. Maar iedere deelnemer weet weken zoniet jaren op voorhand welke geluidnormen er gelden op het asfalt van Zolder. Denk dat zowel piloten, organisatie ook de hand in eigen boezem moet steken ivm de geluidsnormen. En niet altijd op het circuit moet afgegeven. Want de vergunning is er nu eenmaal of iedereen moet maar eens gaan klagen bij diegene die de vergunning afgeven. |
|
Quote:
dit is wel :Offtopic: sorry mensen :p |
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 20:44. |