![]() |
ik heb enkele rondjes getimed van de corvette voor 15u, deze waren doorgaans constant op 1:32
na 15u heb ik op vraag van bert longin en anthony de tijden bijgehouden, deze kwamen na een verse zet banden terug van 1:37 tot 1:30:06 en 1:29:9 dit was na 3 rondjes op een nieuwe set banden Onze Porsche heeft jammergenoeg niet veel gereden wegens enkele kleine probleemjes die ondertussen al verholpen zijn. Volgende donderdag zullen de Biturbo en de Viper beide dus aanwezig zijn tijdens de trainingen. Op de foto's zit een kleine delay, maar zullen vandaag of morgen op F1 world te zien zijn. |
1 29.9 was inderdaad de tijd. Ik heb ook tijd opgenomen. Dat was op het einde met een setje nieuwe banden.
|
Allezins een mooi indicatie voor 't geen ons nog te wachten staat :)
|
Quote:
|
hopelijk nie beter dan onze viper :D
iemand die trouwens nog weet hoe die brunette heet die gisteren in wheels werkte? die zonder dat petje |
Als dat dezelfde is dan die er werkte met onze ledenvergadering weet ik wel wie ge bedoeld :p
Mja die tijdens zijn wel meer dan behoorlijk. Ik kijk al uit naar de eerste race! |
Magalie of zo iets
|
Quote:
|
tja ge kunt der nogal moeilijk naast kijken, tis een redelijk knap dingske.
Zeker da het Magalie is? @stijnconinx: hoe bedoelde? :D |
Hoe OFF TOPIC kan je gaan. Over mijn personeel praten in een tread over de GLPK Porsche ?? Ze heet trouwens Rowena
|
Quote:
|
was ma een vraag A.J. :-)
|
All times are GMT +2. The time now is 11:38. |