De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Straatwagens (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=56)
-   -   Exotica (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=3211)

Scapa 28-09-2004 18:24

Zondag op de terugweg van Spa twee Skylines gezien. Het waren bij allebei auto's met Engelse platen, ze reden samen naar huis denk ik.

Netforce_1 01-10-2004 12:39

Zondag op de heenweg naar Francorchamps een Hollander gezien met een
A8L 6.0 W12 Quattro Tiptronic

Mark 02-10-2004 00:40

Vandaag een hele karavaan 2-cv Specials gezien in Maastricht, ze gingen richting Luik..... op naar de 24 uur 2CV. Grote dubbele uitlaten, banden die enkele maten te breed zijn...........het was nog maar weinig origineel 2-cv.

Iedereen een MC-bakje in de wagen en maar kletsen in de wagen, de "clan" was afkomstig uit Drachten, Friesland. Die kerels waren dus al een uurtje of 3,4 onderweg

Jan 05-10-2004 19:58

Afgelopen zondag en maandag bleken vruchtbare dagen voor exotische automobielen: in Kasterlee mocht ik achtereenvolgens een Renault Spider en een Austin Healey als tegenligger begroeten. Ik was daar "op streekverkenning" ;)
En gisteren, hoewel niet in rijdende toestand, zag mijn lodderig oog in Mechelen een De Tomaso Pantera GTS op het laadvlak van een kleine truck staan. Deuren en interieur waren niet aanwezig, de wielen stonden er wel op. Vermoedelijk (hopelijk) op weg naar een grondige restauratie.

jan

HHugo 05-10-2004 20:15

Vandaag alweer het pad van een chrysler 300c gekruist...

Guido 05-10-2004 20:39

Quote:

Originally posted by HHugo
Zo staan er bij ons op het werk alle dagen wel enkele op de parking. ;) Als je Chrysler-Jeep als bovenbuur hebt, is dat niet moeilijk natuurlijk.

Deze morgen nog een Maserati Coupé GT (? is dit de juiste benaming?) gekruist. Nog met de 'originele' achterlichten, zijnde het fijn streepje leds dat de ronding van de wielkasten volgt. Schoon...

Jan 05-10-2004 20:56

Quote:

Originally posted by Huudo

Deze morgen nog een Maserati Coupé GT (? is dit de juiste benaming?) gekruist. Nog met de 'originele' achterlichten, zijnde het fijn streepje leds dat de ronding van de wielkasten volgt. Schoon...

Hadden ze nooit mogen ass-liften :D

jan

Guido 05-10-2004 21:48

Quote:

Originally posted by HHugo
even een foto erbij gepakt. Weet niet meer of ik die al eens gepost heb... :o

http://www.depaddock.eu/huudo/300c.jpg

Snelle Japie 05-10-2004 23:21

Ik werk in Laakdal en op de parking smorgens komt er ene zijn vrouw (of vriendin) afzetten in ne Hummer :-), ik denk dat ze ergens Hummers gratis uitdelen want hoeveel ik er daar de laatste tijd van zie is niet normaal meer :-)

Thomaske 06-10-2004 08:00

Gisteren een BMW1 gezien aan 't school met Duitse kentekenplaat

Guido 06-10-2004 23:58

Quote:

Originally posted by Snelle Japie
Ik werk in Laakdal en op de parking smorgens komt er ene zijn vrouw (of vriendin) afzetten in ne Hummer :-), ik denk dat ze ergens Hummers gratis uitdelen want hoeveel ik er daar de laatste tijd van zie is niet normaal meer :-)
Waar, waar? Ik wil er wel eentje. :D

raceshot 2nd 07-10-2004 23:31

Vandaag in Mechelen een Bentley Continental GT gezien.

Belle 08-10-2004 01:11

Quote:

Das waar. Ik heb er deze zomer ook een drietal gezien. Tijdens LMES stond er ééntje op de parking in Francorchamps. In Zonhoven, bij Zolder ook een paar keer één zien rijden...

Quote:

Vandaag in Mechelen een Bentley Continental GT gezien.
Reed ik onlangs ook een tijdje achter op de E314. Wat een luxewagen...en uiteraard met een chauffeur vooraan en man met de krant achteraan! ;)

Guido 09-10-2004 00:12

In het huiswaarts keren van Nederland deze avond kwam er in de file een Honda RC-30, ofte VFR750R tussendoor. Zeer speciaal en dus zie je ze ook niet veel. (Is dit de eerste motor? :D )

Scapa 11-10-2004 00:59

Ons vader de zaterdag in Geel een Mercedes SLR :eek:
Auto had een normale Belgische nummerplaat.

All times are GMT +2. The time now is 07:38.