![]() |
dat geel en groen... waar ken ik dat toch van ? :D
De C5 is heel mooi vind ik, de mooiste tot op heden |
Weet iemand waar ik foto's kan vinden van de testen van pk carsports in Duitsland?
|
Quote:
Een aankoop van een Porsche GT3 of een Aston Martin GT3 scheelt wel wat hoor. Mvg... |
Ook de contacten zijn niet te verwaarlozen. Dat is misschien een van de belangrijkste criteria. Veel van bovenstaande teams hebben al met porsche gereden, en hebben waarschijnlijk goeie contacten en een groter vertrouwen in mensen met wie ze al gewerkt hebben.
|
Quote:
|
Aston Martin DBRS9 GT3 kost een kwart miljoen eurotjes bij Prodrive
|
Quote:
Doe er nog maar 100.000€ bij, tenzij je wilt dat die knappe auto stil blijft staan... |
De PK Belcar vette vind ik mooi, de C5R niet,ronduit gruwelijke kleurencombo:eek:
|
Quote:
|
Quote:
Gisteren in de Versuz was iedereen ook wel tevreden met het resultaat van de C5-R. Ik vind hem zeer mooi. Hij is heel bruusk (of hoe zegt men dat?). Mvg... |
awel, de kleuren van de c5r waren irl vele mooier dan op de foto... irl was em eigenlijk best wel mooi (vond ik...)
|
Quote:
Wagen 1: Christian Kelders - Yves Lambert (met Gordon kleurtjes : ) ) wagen 2: Vincent Radermecker- Belgische topper uit de 24U Spa 2006??? (Gokje: DHL Lemeret?) wagen 3: ?? + ?? Igg :champagne: voor dit nieuws. Alleen Gravity racing? :confused: Wie of wat is dat? |
Amai het veld voor de belcar wordt precies mooier met de dag. Drie moslers, een paar vipers en een aston.:drewl:
|
Dat word smullen ;)
|
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 05:40. |