![]() |
Jan Heylen kunnen we niet echt een grote verrassing noemen op de AD Sport Viper SRT10 tijdens de 24Uren van Zolder.
Raf Vanthoor rijdt namelijk een heel seizoen met deze wagen. En wie deze meneer kent, kan ook wel de link leggen met Belgijan. Mvg... |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Weet iemand of belgiumracing daar was vandaag? Zou graag hun tijden eens weten. |
Quote:
|
nope niet gezien...
|
Ze waren niet aanwezig.
Naar wat ik gehoord heb vandaag in de Paddock, zou de motor van de Ultima nog niet klaar zijn geweest. Mvg... |
Quote:
|
Quote:
Tot nu toe zag ik niet veel heil in dat GT3-gedoe, maar ik denk dat ik mijn mening serieus ga bijstellen. Het enige wat ik echt miste, was dat rauwe GT1-geluid. Het is jammer dat dit verdwenen is. Maar voor de rest zag het er allemaal veelbelovend uit. De doemdenkers, waar ik dus zelf ook bijhoorde, hebben het waarschijnlijk bij het verkeerde eind. En als je ongelijk hebt, moet je dat ook kunnen toegeven. Bij deze dus. |
Absoluut, hoewel ik denk dat er in het hele startveld wel enorm veel Porsches gaan aanwezig zijn. Een Ferrari en/of Lamborghini erbij zou leuk zijn;)
|
Goh, er is weer eens een Belcar testdagje geweest..........waarom is het hier dan vanavond loeidruk? :)
|
SRO mag de Belgische teams op hun twee knietjes bedanken dat ze alles nog zo snel voor elkaar hebben gekregen. Nooit gedacht dat er de eerste race al zo'n stratveld zou staan. Bij ORECA, Mosler en in mindere mate Porsche (altijd druk daar ;-)) hebben ze hun handen meer dan vol gehad (niet dat ze dit erg hebben gevonden maar dat is een andere zaak).
Enig probleemgeval lijkt de G&A Mosler te worden, toch de klasse waarin deze al dan niet mag aantreden. Als ze in deze configuratie wordt toegelaten in GT1 is het hek van de dam en komen we weer in de Belgische compromissen terecht... In GT3 config zetten en hopla voor een paar jaar zijn ze in orde. Ook op Europees niveau zullen ze in meer kampioenschappen welkom zijn. Nu lijkt alleen DSC een uitweg. Iets meer afwisseling had gemogen maar voor een eerste jaar zit dit toch wel goed. Hiervoor kan je nog altijd terecht in de BTCS. |
Toch Silhouettes in de 24 uur?
Quote:
|
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 00:11. |