![]() |
Quote:
De heikele thema's die officials(niet specifiek WTCC) zouden moeten behandelen laten ze wijselijk in de doofpot. Bang voor tegengas...... Wat betreft WTCC @ Zandvoort, zeer matige wedstrijden. Verdomd zwak evenement wat betreft randprogrammering. Dank u dB's en CPZ voor het ontbreken van de extra geluidsdagen. Zeer benieuwd naar de WTCC 2008 @ Zandvoort ;) |
Quote:
Ik had niet verwacht dat Tarquini de BMW's voor zou blijven. Chevrolet lijkt met de 2007 versie een flinke stap voorwaarts gemaakt te hebben. |
Mijn beste vriend Hans Ernst moet ook even iets kwijt:
Quote:
O ja, nog een flater van dat weekend. Is men daar vergeten dat 4 en 5 mei aparte en zeer gevoelige dagen zijn? Wie o wie laat een pantserwagen voor de Seats uitrijden? Volgens mij liepen er aardig wat Duitsers rond op CPZ.....en ook die kennen de betekenis van 4 en 5 mei. Zoiets valt niet goed, volledig terecht overigens. Reacties in de Duitse geschreven pers zijn ook niet positief over dit geval. Ja, de customer service van CPZ staat nog niet helemaal op punt ;) |
Inderdaad krasse taal van de directeur die beter de dingen voor zichzelf kan houden! Wat niet wegneemt dat het Seat team van Coronel de ellende over zichzelf heeft afgeroepen. Blijft gewoon een stomme fout! (Coronel zat zelf zeker ook te slapen?? normaal is ie nl. altijd heel erg wakker tav dit soort dingen) :rolleyes:
Vwb die pantserwagen: op 5 mei is het in NL vergeven van allerhande legermaterieel wat ineens de weg opgaat (keep em rollin). Lijkt me absoluut geen gevoelig onderwerp, zeker niet mbt iets wat 60 jaar geleden is. En die Duitschers moeten daar al helemaal niet over klagen.;) |
Ik kan die pantserwaren ook absoluut niet als stom of ongevoelig zien. Ik vond het juist een schitterende actie, het was een waanzinnig gezicht om dat ding voor die Seatjes de bocht om te zien loeien. Ik vond het wel een goede actie, mogen ze vaker doen. Helemaal met vortex eens dus.
|
Quote:
Ik persoonlijk vond het "not done", zal kijken of ik morgen dat stukje uit de Motorsport Aktuell kan inscannen. |
Quote:
Zandvoort is zowiezo al een matig circuit, zeker wat faciliteiten betreft, ik vind het niet gek dat de DSC veel liever naar Assen gaat, voor bezoekers is het daar ook geweldig, je kunt er altijd parkeren, een paddockrestaurant bij de GT-bocht, en als je ziet wat voor plannen de leiding van dat circuit voor de toekomst heeft wordt het alleen maar beter, een geheel hotel zit er notabene bij! |
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 01:03. |