De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Endurance (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=33)
-   -   [FIAGT] De Total 24h van Spa 2008. (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=17587)

Mark 27-06-2008 22:08

Quote:

Originally Posted by Seat Leon (Post 235519)
De entree prijs is zeer schappelijk. er valt genoeg te zien en te beleven in de paddock. Het is maar wat je er zelf van verwacht. Maar 50,- is niet veel voor datgene wat je geboden krijgt.

Als je de tickets koopt bij een BE Total tankstation dan heb je 50% korting te pakken. Bij grensovergang Hazeldonk lagen vandaag nog voldoende tickets ;)

sledge 28-06-2008 12:16

Geen polsbandjes meer? Dat vond ik net zo'n goed systeem, veel handiger als het scannen op Zolder dat toch altijd misloopt. :)

Mr.Dallara 28-06-2008 16:37

Ik lees net dit op italiaracing.net:

Quote:

Sarrazin e Lamy, da Le Mans alla 24 Ore di Spa

Maserati sta cercando di scegliere i migliori piloti per la prossima 24 Ore di Spa del FIA GT. Il team Vitaphone, ha ingaggiato Stephane Sarrazin, francese di punta della Peugeot nella LMS, il quale raggiungerà Michael Bartels, Andrea Bertolini ed Eric Van de Poele. Per la seconda vettura i cui titolari sono Alexandre Negaro e Miguel Ramos, Bartels (titolare della Vitaphone), sta trattando con diversi piloti. Il più accreditato è Andrea Piccini mentre si parla anche di Lemeret, che porta in dote soldi importanti.

La Corvette del team Phoenix utilizzerà i quattro piloti che schiera nel campionato sulle due CR-6, ovvero Fabrizio Gollin, Marcel Fassler, Jean-Denis Deletraz e Mike Hezemans. Altro pilota Peugeot che ha trovato l’ingaggio per Spa è Pedro Lamy, che salirà sulla Saleen del team Larbre già di Gregory Franchi e Vincent Vosse. In GT2, AF Corse dovrebbe contare su Melo e Salo che si aggiungono alle consolidate coppie Bruni-Vilander e Biagi-Montanari.
Met Van de Poele en Sarrazin heeft Vitaphone er weer 2 toppers bij voor de 24uren, terwijl Lemeret mogelijk weer op de 2e auto gaat rijden (en dus weer de nodige DHL miljoenen zal meebrengen...)

Lamy word dan weer de 3e piloot naast Vosse en Franchi op de Larbre Saleen.

fish88 28-06-2008 19:19

Jammer had Lamy of Sarazzin vooral op de #33 Jetalliance gezien. Hopelijk kunnen die Brabham, Turner, Enge of Garcia regelen...

Stranger 29-06-2008 02:03

Bij Jetalliance lijkt men de vier coureurs weer in 1 auto te zetten en de tweede auto vooralsnog thuis te laten.

Darren Turner zou zich bij 'het andere Aston team' melden ;)

CarRerA 30-06-2008 11:10

Quote:

Originally Posted by FIRE
Omdat LAA Le Mans als hoofddoel heeft?

Quote:

Originally Posted by Integra (Post 235634)
Kunnen ze via FIA GT ook bereiken.

Maar via LMS zal het "gemakkelijker" zijn om dit LeMans ticket te bemachtigen...

In verband met LAA vorig jaar, ik dacht niet dat Magnussen/Gavin/Beretta veel ervaring hadden op Spa. (zelfs geen?)

Stranger 30-06-2008 12:15

CR Scuderia crews ook bekend:

Chris Niarchos/Tim Mullen/Andrea Piccini/Gordon Shedden in de #55
Andrew Kirkaldy/Rob Bell/Dirk Müller/James Sutton in de #56

FIRE 30-06-2008 13:48

Quote:

Originally Posted by CarRerA (Post 235714)
Maar via LMS zal het "gemakkelijker" zijn om dit LeMans ticket te bemachtigen...

In verband met LAA vorig jaar, ik dacht niet dat Magnussen/Gavin/Beretta veel ervaring hadden op Spa. (zelfs geen?)

Deelname aan LMS of FIA GT maakt niet uit, als Frans team krijgt LAA toch wel 2 Le Mans tickets. ;)

Integra 30-06-2008 18:57

Quote:

Originally Posted by CarRerA (Post 235714)
In verband met LAA vorig jaar, ik dacht niet dat Magnussen/Gavin/Beretta veel ervaring hadden op Spa. (zelfs geen?)

Toppiloten hebben niet veel tijd nodig om toptijden te noteren op een circuit. Vandaar dat als ze er al dan niet al gereden hebben het geen excuus is. ;)

Stranger 30-06-2008 19:37

Quote:

Originally Posted by Grig-O (Post 234796)
#.. Aston Martin/JWA: Aston Martin V8

JWA zal er niet zijn.

Mark 30-06-2008 22:41

Lemeret en Menten op de 2de Phoenix C6R en nog twee namen die ik ff kwijt ben. Prospeed mag nog twee fabrieks-jongens welkom heten. E.e.a. in de Autosport van afgelopen week. Zal het berichtje woensdag compleet maken ;)

Stranger 30-06-2008 22:52

Zelfde Autosport welk eerder 3 LAA Corvettes aankondigde? ;)

Mark 30-06-2008 23:13

Quote:

Originally Posted by Stranger (Post 235735)
Zelfde Autosport welk eerder 3 LAA Corvettes aankondigde? ;)

Idd, maar dat ligt niet aan Autosport..........weleens een betrouwbare Fransman gezien? ;) :)

fish88 01-07-2008 08:15

Quote:

Originally Posted by Mark (Post 235733)
Lemeret en Menten op de 2de Phoenix C6R en nog twee namen die ik ff kwijt ben. Prospeed mag nog twee fabrieks-jongens welkom heten. E.e.a. in de Autosport van afgelopen week. Zal het berichtje woensdag compleet maken ;)

Zou menten niet naar Reiter gaan tijdens de 24?

Thomaske 01-07-2008 09:40

Quote:

Originally Posted by fish88 (Post 235742)
Zou menten niet naar Reiter gaan tijdens de 24?

Daar heb ik ook iets van gehoord.

Mvg


All times are GMT +2. The time now is 14:47.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.