![]() |
Dimitri Cuyvers & Patrick Beliën met een BMW M3 V8 Coupé GT4
Quote:
|
Beste Dries
Zou je er ook eventueel de teamnaam kunnen bijzetten zodat we weten waar bepaalde piloten voor uitkomen? Mvg |
Die Viper GT1 dat gaat over de AD Viper die nog steeds op stal staat neem ik aan? Moest deze, je weet maar niet, toch nog aan de start komt dan zal ik erbij zijn om nog eens die echte GTS-R te kunnen bewonderen ;-)
Dries haal die binnen! :p |
Gisteren is een eerste voorlopige deelnemerslijst op www.dunlopendurancecup.be geplaatst:
Quote:
|
Gisteren heb ik in de paddock te Zolder opgevangen dat het Nederlandse Lammertink Racing met twee Porsches zou afzakken naar de DSMEC.
Mvg |
Quote:
|
Ik vind dat het bij dsmec ook lang stil blijft enkele weken voor de start.Zal wel stilte voor de storm zijn zeker.
|
Quote:
|
Quote:
Liever kurkdroog een lijst met startnummers, namen en wagens van ingeschreven teams. Er komen er nog, wees gerust :) |
Quote:
Ik vind het zeer goed dat je enkel de teams op de lijst zet die met ALLES in orde zijn. Zo weten we zeker wie komt. Mvg |
Quote:
|
Ben benieuwd onder welke vlag de wagen gaat rijden..
Mvg |
Quote:
|
Quote:
Mvg |
Tijdens een video-interview op pitstop.tv antwoordt een van de MeXT-piloten op de vraag of er meer wagens in klasse 1 gaan rijden dit jaar, dat er sprake is van 2 vipers en een biturbo. En ook nog de Aston Martin tijdens race1.
|
All times are GMT +2. The time now is 12:19. |