Ik zal ook maar een kort verslagje typen, alhoewel Huudo het belangrijkste al vermeld heeft.
Ons team bestond uit 2 piloten die wel af en toe gaan karten (ikke en FastFons), eentje die dat vroeger veel heeft gedaan (Huudo) en eentje die nog bijna nooit gekart had. Ons doel was toch om bij de eerste 6 te eindigen (bij de 1ste helft dus maw) en vooral om ons goed te amuseren (aangezien er niet voor goude koeien of andere dieren werd gereden). We zijn in beide doelstelingen meer dan geslaagd!! Het was een leuke avond! De race zelf dan. We hadden een 6de chrono op 0.01s van de admins. Ik ging de start nemen, bij de admins Werner. Ik wist dat Werner trager ging zijn, zaak was dus om hem zo snel mogelijk voorbij te gaan. Dit heeft me toch een paar rondes gekost (inhalen in Herselt is niet simpel). Dan jacht maken op Anthony Kumpen die iets voor me reed. In het begin kwam ik een heel klein beetje dichter (kende dan ook al circuit, hij niet), maar na een paar mensen te dubbelen was gat toch iets groter geworden en kon ik hem niet meer volgen. Heel de tijd 4de gereden dan, tot Driesco me inhaalde (team had heel snelle pitstop gemaakt) en ben dan ook op 5de plaats de pits binnengekomen. Nadien hebben we eigenlijk heel de tijd tussen plaats 4 en 7 geschommeld en we zijn ook 5de geeindigd. Er werd naar mijn mening heel sportief gereden! Soms was er wel een heel groot snelheidsverschil met de Anckaerts team en kwam het bijna tot crashes. Toch ook voor hun een dikke proficiat, want ik denk dat het niet simpel is om met weinig kartervaring aan een race zoals die van gisteren deel te nemen (er waren toch snelle mannen en vrouwen bij). Na de race nog lang blijven plakken, langer zelfs dan de Stijn Coninkx :D |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Hoe laat was jij door? ;) :p |
Over gevechten gesproken, ik had een leuk gevechtje met Werner! :D dat duurde eigenlijk best wel lang dus ben er maar voorbij gegaan :)
|
Quote:
Voor de rest was alles heel fair en plezant. Moeten we zeker opnieuw doen. Het enige wat ik mistte waren naamkaartjes, zo hadden we nog meer mensen herkend. Thanks depaddock |
[QUOTE]Originally posted by A.J.
[B]Helemaal gelijk Marshal, maar dit was niet de eerste keer dat bepaalde personen zo reageren :crazy: Als iemand zo tekeer zou gaan tegen vb Roland Bruynseraede, Danny Dubois of Pierre Delettre zou het rap gedaan zijn :fight: :no: Misschien heb je wel een punt, een rustige reactie van een piloot levert misschien altijd meer op dan kwaad te worden. Maar de 'koersdirectie' was ook niet onpartijdig. Blijkbaar spelen interne vetes bij depaddock een grote rol, de vuile was wordt onderhuids uitgespeeld en messen in elkaars rug gestoken. En plots worden daar mensen de dupe van die er niets mee te maken hebben. Je kan die man/vrouw dan ook moeilijk kwalijk nemen dat hij /zij zich/haar 'genomen' voelt. Het is jammer dat het zo moest lopen, verder een prima evenement en zelfs met een plaats ver van de top waren wij tevreden en keerden we volgegeten weer naar huis... |
[QUOTE]Originally posted by R&S
[B] Quote:
|
Quote:
[list=1][*]Als je jezelf moet verstoppen achter een anonieme nick om je gal te spuwen sta je in mijn ogen zelf niet echt recht in je schoenen, anders zou je wel uitkomen voor wie je bent. Dit is commentaar van een zeer laag allooi.[*]Ik ben zeer zeker niet perfect, en iedereen maakt fouten, maar als er iets is waar ik niet tegen kan is het dat men mij beschuldigt van partijdigheid bij het leiden van een karting. Niets, maar dan ook niets anders dan het naakte feit dat Monique 2 minuten te weinig gereden had volgens het reglement hebben een rol gespeeld in de beslissing om dit probleem te melden aan Fordje. In feite waren we zelfs niet eens verplicht om dit te doen en hadden we voor hetelfde geld iedereen in de waan gelaten dat alles ok was, en dan zou 24u.be na de finish gediskwalificeerd moeten worden. Is dat dan de betere oplossing misschien? Het speelt geen rol wie er in de pitlane stond of wie er betrokken partij was, feit is dat gelijk welke van de admins voor gelijk welk ander team dezelfde beslissing zou genomen hebben en in de toekomst terug zou nemen! Dat heeft NIETS te maken met partijdigheid. Begrepen?[/list=1] |
[QUOTE]Originally posted by R&S
[B] Quote:
Vrij zware beschuldigingen uiten, zonder te specifiëren waarover het gaat... Over vuile was spreken, maar ondertussen zelf de vuile was gaan buiten hangen, ook deze keer zonder te specifiëren waarover het gaat... En dat allemaal lekker anoniem, met een zeer beperkt profiel, zodat R & S zich "veilig" voelt en er van uit gaat dat de bezoekers van dit forum hem/haar niet direkt herkennen. Het lijkt misschien wel handig, zo'n (tweede) anonieme login, maar om die dan op deze manier te gebruiken ? :no: |
Ik heb met enige verbazing - maar toch wel geamuseerd - zitten toekijken naar hét voorvalletje. Rondspringen, paniek, wild zwaaien, trillen... Dat je zo'n event met de nodige ernst benaderd en er vol voor gaat is te begrijpen natuurlijk en ik vraag me af of ik wel anders zou gereageerd hebben op het moment zelf in een gelijkaardige situatie. 'k zou ook behoorlijk op mijn paard zitten. :rolleyes:
Echter, relativering is een zeer mooie menselijke eigenschap en dat is wat ik een beetje gemist heb, vooral nà het voorval. Dat er ook nu nog altijd over doorgegaan wordt, getuigd dat de eer van sommigen groter is dan om het even welke gouden koe. Mannekes, we zijn een club/vereniging van vrienden met gelijklopende interesses en het leven is écht veel te kort om blijven door te gaan of boompjes op te zetten over een akkefietje dat tijdens één van ónze eigen evenementen gebeurde. ps. en de eerste die ik met een mes zie staan zwaaien naar de rug van een ander, zal ik een oplawaai verkopen, waar ie niet goed van zal zijn. ;) :D |
*een diep droevig dierenverhaal*
Hallo anonieme en minder anonieme medemensen, blijkbaar vinden er mensen dat ik onterecht wat gek heb gedaan. Wel idd, ik ben wat over mjn toeren geraakt door het feit dat we omwille van een (--> terechte ingreep want reglement is reglement maar anderzijds is het verhaal over de letter en geest van de wet) banaliteit onze podiumplaats dreigden te verliezen. Een podiumplaats in een leuke wedstrijd is voor sommigen maar een detail voor anderen van heel wat waarde. Nicky zal met zijn talent nog wel heel wat wedstrijden winnen, de anderen in ons team hebben daar al wat minder kans op... dus ga je daar wat (teveel) in op, misschien wat teveel, ach ja, dat maakt nu eenmaal de charme uit van zo'n wedstrijd. Bovendien heb je nu eenmaal mensen die onwaarschijnlijk competitief zijn en zelfs opgaan in een wedstrijd afwassen... Vergeve het mij... ik ben verre van perfect. Ach, laten we alles met de mantel der snelheid bedekken en alles tot zijn ware proporties terugbrengen. Maar mag ik wel vragen dat mensen die over mij schrijven dat persoonlijk doen en niet op een forum 'suggeren', dat is even vervelend als anoniem blijven. Waarvoor dank, Joost PS. ik heb toch geen zwart gekregen en heb alle gedubbelden heel vriendelijk bedankt voor hun sportieve houding bij het passeren |
Hoera, leven in de brouwerij :D !!
|
Oh, ja, nog vergeten, bedankt aan de piloten van 24u.be voor de geweldige race en de toffe teamspirit; vooral aan Monique die in héél vervelende omstandigheden - haar man ging door het lint alsmede die ander clown in het team :D - toch ons podium veilig stelde!
Ook proficiat aan Mistery 1,2,3,4,5,6,7,8,9... voor de rest van het podium! En ten slotte toffe organisatie... Joost ps. is Stijn zijn T-shirt al proper? :+ |
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 13:55. |