![]() |
Quote:
Ik heb geen foto's gezien, maar ben er in elk geval gerust in de da crew die zich nu over de wagen ontfermt alles tot een goed einde zal brengen ;) Veel succes! |
Quote:
Je mag gerust zijn, dat zijn geen mannen van half werk. Ik zei het al: "het succesvolle team van 1993 is terug samen, met nog enkele dikke aanwinsten erbij" Enige verschil, 10 jaar extra ervaring. ;) |
Het is al enkele jaren dat ze aan deze TT bezig zijn, elk jaar vele veranderingen maar hij blijft maar achteraan bengelen.
|
het zou wel eens kunnen dat dit jaar de rest er achteraanbengelt :p
|
Misschien, wie weet. Zou natuurlijk wel mooi zijn om is een andere auto vooraan te zien dan een viper of een porsche
|
laat ons hopen zou zeker iets anders zijn ;)
|
ocharme die manne die derachter hange, die gaan zwart zien van al die vlamme in hun gezicht :):):)
|
amaai, dan staan de piloten op het podium alsof ze nascar gereden hebben.behalve de winaar dan (tt). mogen wij die fotos ook eens zien ???
|
Quote:
Eén ding beloven we, géén vlammen meer vanachter (ni achter aan de wagen, en ook nimeer achteraan het deelnemersveld.) De Porschisten waren daar ni zo zot van als ze pas getankt hadden. Ze hielden best wel effe afstand... Het is inderdaad al enkele jaren bezig met die TT, maar je moet echt crazy :crazy: zijn om aan zoiets te beginnen en vol te houden. Er bestaat nu eens niets voor die wagen. Maar het zal des te zoeter smaken...wacht maar. Enne, met Porsche nummer zoveel komen kan nog altijd, maar ik denk (en hoop) niet dat het ooit zover komt. Kwestie van van uitdagingen te houden en te steigeren bij de woorden "dat kan niet..." ;) |
Quote:
Uw kas is zelfs een van da kampioenschap die ge eigenlijk ni mocht hebben ;) |
Quote:
Mag ik in het befaamde Belcar 2004 lijstje achter jullie wagen DTM look zetten? Ik begin toch wel erg nieuwsgierig te worden naar die wagen van TT Racing. |
Quote:
Tja, dat klopt wel, maar daar kan/kon je niets van kopen. En die kas, dat was nog is een leuk verhaal, allez heel dat TT verhaal. Das nen boek waard en ik denk ene met een mooi einde. |
Quote:
das bij ons juist hetzelfde. en nu moet ge eens eerlijk zeggen, hoeveel supra's rijden er in belgie rond( da valt nog mee ) hoeveel supra's racen er in belgie ( da kunt ge op ene vinger tellen :D ). maar als we nu met een porsche reden, heo orgineel waren we dan ??? |
Quote:
en voor den tt zijn vlammen als ze aan de muur maar oppassen ;) |
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 08:00. |