|
waren ze dat?? want ik heb die ook gezien
|
Wanneer brengen ze hun simulator eens naar Zolder zodat wij ook eens kunnen testen?
|
ja dat wil ik ook wel weten dan kan ik meteen eens rijden :)
|
Als dit spel echt zo goed is dan ze vertellen, dan voeg ik het bij in de jaarlijkse ESCORS LAN.
ESCORS doet enkel stock car racing maar ik denk niet dat we dit spel dan zo voorbij kunnen laten gaan. Het zal ook wel meer volk trekken, mensen die niet echt ovaal draaien gezind zijn. Een paar sprint of kleinere endurances racekes en zeker een 12 uren race moet te doen zijn he, SPA natuurlijk. Bring it on. |
24 uurs modus gaat ook :D
|
Yep, maar is dat niet wat teveel van het goede?
Als je dan na 30 rondjes uitvalt is je ganse dag/race omzeep. Zeg niet dat het in het echt ook zo is want dan weet ik maar ik wil dat de mensen content zijn van de LAN. ;) |
Hehe count me in dan ! :)
|
Zeg, wist je dat Arvid Steinberg, G&A rijder, een voormalig ESCORS lid is geweest?
:cool: |
Quote:
|
Quote:
maar we zijn wel aan het afdwalen |
Quote:
Stel je een volgende setup voor: we hosten een 4 uur race (op Spa bvb.) waarbij 20 teams van 2 spelers het spel in multiplayer spelen. 1 rijder bevindt zich in de SIMSAGA LAN ruimte en de tweede rijder verbindt via het internet. Zou machtig zijn... Jan. =--- |
Ik had meer dit in gedachten.
We zetten een kampioenshap van ongeveer 8 wedstrijden op, die gereden wordt bij SimSaga ( te Lummen, 1 km van Zolder). max 20 ploegen met min 2 rijders. Wedstrijden zijn 3 uur endurance wedstrijden met een paar uitzonderingen zoals een 6 uur of meer uren wedstrijd te Spa. Iedereen moet aanwezig zijn bij SimSaga zodat je echte rijders wissels hebt. Je wagen moet iedere wedstrijd racen, de piloot maakt niet uit. Het is dus vooral een team kampioenshap. Ik ken de FIA GT regels niet echt maar realsime nastreven zou een prioriteit moeten zijn. Het opzet hangt af van het aantal deelnemers natuurlijk. |
Quote:
Jan. =--- |
Quote:
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 05:36. |