De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Media Corner (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=52)
-   -   Sporza beleid m.b.t. US GP (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=8388)

TiBo 21-06-2004 12:46

Ik kijk al jaren niet meer naar de vlaamse zenders voor de verslaggeving van de Formule 1. Waarom zou ik ook? Geef me één goede reden waarover ik zou kunnen zeggen: "Dat was echt wel super van de VRT."

OK, ... ik geef er zelf één: ze zenden (af en toe) de persconferentie uit na de race.

Mocht RTBF dit nog doen, dan zou hun uitzending perfect zijn!

Tip:

Het is dan ook mijn overtuiging dat we als De Paddock geen klaagbrief dienen te schrijven naar de VRT/Sporza, ... maar dat we de ploeg van de RTBF een bedankbrief moeten sturen voor het schitterende werk dat ze leveren.

Mistery 21-06-2004 12:47

Euhm Flugel, F1 op VRT haalt gemiddeld tussen de 200.000 en de 250.000 kijkers... ;)

Nicki_Mks 21-06-2004 15:39

Quote:

Originally posted by TiBo
Het is dan ook mijn overtuiging dat we als De Paddock geen klaagbrief dienen te schrijven naar de VRT/Sporza, ... maar dat we de ploeg van de RTBF een bedankbrief moeten sturen voor het schitterende werk dat ze leveren.
Goed idee, maar het ene sluit het andere niet uit...

flugel 21-06-2004 16:44

Quote:

Originally posted by Mistery
Euhm Flugel, F1 op VRT haalt gemiddeld tussen de 200.000 en de 250.000 kijkers... ;)
En dat ondanks de vele kritiek... ik dacht dat men op kanaal 2 gemiddeld 120.000 kijkers haalde...

raar.

A.J. 21-06-2004 16:57

Als het WK niet zo saai was zoudn er waarschijnlijk nog wel wat meer kijkers zijn denk ik.
Ik ben er trouwens heel zeker van dat indien ze een leuk programma maakten van de F1 uitzendingen maar voor en na beschouwingen, interviews en zelf gemaakte specials, er meer kijkers zouden op afstemmen.

Sennake 21-06-2004 16:58

Quote:

Originally posted by Pedro
Dan maar direct overgeschakeld op RTBF. Daar hield men wel rekening met de Autosport fan.
De eerlijkheid gebiedt ons wel om toe te geven dat ook die mannen overgeschakeld zouden hebben naar de aftrap van de voetbalmatch moest de race enkele ronden langer geduurd hebben.

Maar alleen al voor de commentaar zou een mens naar de RTB kijken (toch als de Marc niet in de studio zit bij de VRT) : die 2 jonge snaken (die misschien nog wel wat krediet verdienen) wisten zelfs te vertellen dat Michael Andretti de vader was van Mario. Dat je dat niet weet of er niet meer zeker van bent wil ik nog wel onder de noemer "leergeld" catalogeren, maar zwijg er dan ook over op TV eh. En dat was niet het enige voorbeeld van de dag (kan niet zo direct een ander voor de geest halen)...

Alain 21-06-2004 17:11

Quote:

...dat Michael Andretti de vader was van Mario
:applaus:

Héél sterk van de mannen! Hahahahaha. Dat internet is toch handig, mits de juiste bronnen ;)

Dat is zoals "éminence petite" van de voetbal bij de VRT, Ben Crabbé, mij eens wist te vertellen dat Jacques de overleden vader was van Gilles...

Peter Baert 21-06-2004 17:27

Wie F1 op TV echt goed wil beleven, moet inderdaad terecht bij de grote zenders als ITV of RTL.
Wij, Vlaamse kleintjes, moeten dan natuurlijk passen.

ITV mag dan een uur op voorhand met de uitzending beginnen, ook het Duitse RTL is niet mis. Ook zij gaan ruim voor de start van de race op antenne.

In de aanloop naar de GP een gesprekje met Briatore, met Ecclestone, ... Op de grid even babbelen met Schumacher, met Todt, met Montoya, ... Tijdens de race snelle updates over de toestand van Ralf met reactie in beeld van Theissen ... enzovoort, enzovoort.

ITV of RTL, geen slechte keuze!

:)

Speesman 21-06-2004 18:14

Iedereen dus een schotelantenne aanschaffen :)

A.J. 21-06-2004 20:32

Quote:

Originally posted by speesman
Iedereen dus een schotelantenne aanschaffen :)
of bij mij komen kijken :D zoals een 35-tal andere mensen voorbje zondag

Belle 21-06-2004 20:35

Awel Andy, ik denk dat ik dat maar eens ga doen. Maar tijdens Magny Cours zit ik wel in Duitsland dus het zal voor later zijn... Al zie ik dat wel fel zitten. Tijdens World Series had ik toen ook meegekeken op de grote schermen in de Wheels en ik vond dat best gezellig! ;)

AlesiRed27 21-06-2004 21:22

Indertijd op het Alesi forum waren er mensen die totaal de F1 niet konden volgen (mensen uit Oost-europa) - iemand had er niet beter op gevonden dan heel de boel live over internet te streamen naar 3 anderen... dat zijn pas supporters!

Legaal is het natuurlijk niet maar als je geen keuze hebt...

The Interceptor 22-06-2004 11:57

het geklaag is aanhoord bij de VRT:

de volgende drie grote prijzen zullen uitgezonden worden op Canvas ipv op Sporza om zulke problemen van afgelopen zondag te vermijden.

volledig artikel op pitstop.tv

JPMontoya 22-06-2004 12:28

Pff, ik lig van de F1 op Vlaamse TV al lang niet meer wakker. ik heb in t verleden in meerdere topics m'n ongenoegen geuit. Zolang RTBF er is, en ik denk nog voor 2 seizoenen achter dit zit ik goed. Kan eigenlijk niet iedereen in belgie RTBF nemen ?
Btw: Sporza, die kwaliteit van uitzenden is armzalig als je op Telenet bent aangesloten. En ze doen er dan nog niks aan. Vooral als je een iets nieuwer model van TV hebt (100herz) of meer is die kwaliteit bedroevend.. leve Jack van Gelder op NOS !

Raceboy 22-06-2004 14:52

Quote:

Originally posted by JPMontoya

Btw: Sporza, die kwaliteit van uitzenden is armzalig als je op Telenet bent aangesloten. En ze doen er dan nog niks aan. Vooral als je een iets nieuwer model van TV hebt (100herz) of meer is die kwaliteit bedroevend.. leve Jack van Gelder op NOS !

Dat ligt aan telenet die er niks aan doen he, niet aan sporza. MEt telenet als kabelmaatschappij is het her trouwens altijd al plezier geweest, hogere prijzen , maar nog steeds geen eurosport. terwijl iemand die een dorp verder woont, ook bij telenet zit, evenveel betaald, wel eurosport krijgt.

All times are GMT +2. The time now is 04:27.