De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Formule 1 (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=2)
-   -   2005 GP Monaco (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=10657)

AlesiRed27 26-05-2005 09:43

Om terug te komen op supporteren voor mindere goden, daar kan ik ook over meepraten.

Wie mijn idool is (en wanneer) kan je gewoon uit m'n naam afleiden... :+

Het was echter frustrerend om tussen '94 en '01 alles te moeten aanschouwen wat Jean op de baan liet zien.

Dan was hij weer brilliant bezig... (Was het nurburgring?? In de regen a 3 sec/lap terugkomen op schumacher, nadat hij was gespind in't begin van de koers en onverwacht moest binnenkomen, om uit te vallen met gebroken aandrijfas... Spa 2000 in de Prost gewoonweg naar voor rijden in de regen, vechten met Mansell in die vreemde GP van Japan '94, en wie kan de beelden vergeten van Phoenix, racen met Senna, het inhaalmanoever dat Trulli dit weekend probeerde heeft onze Jean *wel* gedaan gekregen...)

Dan was het weer huilen met de pet op... (Teamgenoten torpederen, 50 meter na je rempunt in de ankers gaan met alle gevolgen van dien, of het ultieme, "vergeten" gaan tanken in de GP van Australie :fight: )

Hij is een talent, maar was nooit consistent genoeg, maar de momenten dat hij er stond was hij voor mij een God! :applaus: :worship: :worship: :worship:

Maarten 26-05-2005 15:14

schumacher heeft bij deze actie zeker geen voordeel gehad hoor!
hij kwam na het monteren van de nieuwe neus achter raikonen de baan op, en had dus een ronde verloren! Moest hij nu voor Raikonen de baan op zijn gekomen dan had het nog helemaal anders kunnen lopen, want de ferrari's waren ongelooflijk snel in de race, schumachers snelste ronde laat het wel zien neem ik aan. Ik weet eigenlijk niet of deze tijd nog is verbeterd?
Soit, ik zou ferrari nog niet afschrijven. Met betere omstandigheden voor de rubbers kunnen ze nog steeds mee met de top

Savi 26-05-2005 20:11

Quote:

Originally Posted by Yannick R
idd, wou het net ook zeggen.
Tijdens een SC car 'rit' sluit je gewoon weer meteen aan bij de groep.

Beetje uit zijn context getrokken, niet? In het geval van Schumacher had hij er toch niks aan...en dat is toch vrij duidelijk gemaakt, hij zat ineens op een ronde van Kimi. Waar is dan het voordeel? Niet in een algemene vorm maar specifiek voor Schumacher, die de vinger krijgt bij enkelen wegens het willen veroorzaken van een SC nadat hij weet dat zijn vleugel eraf is...

Er is geen voordeel, tenzij je +1 lap als een voordeel ziet :)

Sennake 26-05-2005 20:17

Quote:

Originally Posted by Savi
Er is geen voordeel, tenzij je +1 lap als een voordeel ziet :)

Ik zie +1 lap wel als een voordeel t.o.v. +2 laps toch...

Zonder safetycar rijden de anderen namelijk op racesnelheid en zou het wel eens kunnen dat Kimi bv reeds voor de 2e keer voorbij de finish gepasseerd was alvorens Schumi weer buiten kwam... Maar dat is natuurlijk koffiedik kijken. Ik beweer dan ook niet dat het zo is, alleen dat de SC misschien iets geholpen heeft. Misschien ook niet. Het heeft hem in elk geval niet benadeeld. Die +1 lap had hij in alle geval gehad.

All times are GMT +2. The time now is 16:56.