De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Eenzitters (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   World Series by Renault 2006 (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=11575)

Mark 15-02-2006 21:30

Quote:

Originally Posted by Mr.Dallara
Het Spaanse Pons heeft dan waar Celso Miguez onder contract voor 2006, de jonge Spanjaard reed ook in 2005 voor het team. Giedo Van der Garde zou het meeste kans maken voor het tweede zitje...

I.p.v. Giedo van der Garde (Euro F3 in 2006) zal Honda F1 testcoureur James Rossiter het tweede zitje innemen bij Pons. Bron: Italiaracing

Mr.Dallara 16-02-2006 15:47

Met de komst van James Rossiter hebben de mannen van italiaracing al een lijstje gemaakt van wie waar al zeker zal gaan rijden. Normaal zullen de meeste lege plaatsen wel worden ingevult de week na de eerst komende collectieve testen op 22 en 23 maart, de week erna zullen ze 2 dagen gaan testen in Le Mans.

Carlin:
- Colin Fleming (USA)
- Michael Aleshin (RUS)

Comtec:
- TBA
- TBA

Cram:
- Ben Hanley (GB)
- Milos Pavlovic (YUG)

Draco:
- Pastor Maldonado (VEN)
- Tomas Kostka (RC)

Epsilon:
- Steven Kane (GB)
- TBA

Eurointernational:
- TBA
- TBA

GD Racing:
- TBA
- TBA

Interwetten:
- TBA
- TBA

KTR:
- TBA
- TBA

Jenzer:
- Alvaro Barba (SPA)
- TBA

Pons:
- Celso Miguez (SPA)
- James Rossiter (GB)

Prema:
- Gregory Franchi (BEL)
- Christian Montanari (ITA)

RC Motorsport:
- Bruce Jouanny (FRA)
- Borja Garcia (SPA)

Saulnier:
- TBA
- TBA

Victory:
- TBA
- TBA

Stranger 17-02-2006 23:03

Diezelfde Italianen hebben inmiddels Susie Stoddart geschrapt bij Comtec en noemen nu Robbier Kerr als mogelijke kandidaat.

Nu Victory Engineering samenwerkt met Carlin gaan de geruchten dat zowel Alvaro Parente als Hayanari Shimoda bij dit WSR-team worden gestald.

Carlos Iaconelli en Andy Soucek zijn ook al enkele keren genoemd als coureurs voor Interwetten hoewel dit ook al meerdere keren tegengesproken is. Maar waar rook is, is vuur.

Mr.Dallara 23-02-2006 20:55

Quote:

Originally Posted by Stranger
Nu Victory Engineering samenwerkt met Carlin gaan de geruchten dat zowel Alvaro Parente als Hayanari Shimoda bij dit WSR-team worden gestald.

Ik heb ook iets gelezen van de samenwerking, maar wat gaat er concreet gebeuren?
Blijven er 2 teams, met dus 4 zitjes? Blijven ze bijde hun teamnaam behouden?

De voorbije dagen zijn er nog 2 "krabbels" gezet voor het komende WS seizoen:
- Steven Kane naar Epsilon (heeft nog gestest de voorbije winter bij KTR)
- Bruce Jouanny naar RC Motorsport (ex KTR pion, 2004)

Ik heb het lijstje 2 posts hierboven aangepast... ;)

bluelite 23-02-2006 23:43

Christian Montanari naast Franchi bij Prema.

bron: http://www.autosport.be/news/6379.awm

Stranger 24-02-2006 11:21

Bijna alle teams hebben wel coureurs die genoemd worden als kandidaat voor een zitje bij het betreffende team...op 1 team na.

EuroInternational heeft nog geen enkel 'gerucht'. Hetzelfde voor hun ChampCar verhaal...veel gepraat in 2005 echter tot nu toe geen enkele aanwijzing of het doorgaat en wie er gaat rijden.

Gaan zijn überhaupt nog starten ? :)

Mr.Dallara 26-02-2006 18:43

RC motorsport heeft haar volledig line-up al bekend gemaakt. Nadat Bruce Jouanny nog maar pas bevestigd is, hebben de Italianen de Spanjaard Borja Garcia als 2e piloot bevestigd.

(ik heb hem toegevoegd in het lijstje)

Mr.Dallara 27-02-2006 13:12

Er gaan de geruchten dat Saulnier het voor bekeken houd en dat Tech1 (mégane trophy) heel de handel overkoopt. Een naam die daar dan al word vernoemd is de jonge fransman Eric Salignon.
Ook de namen van Simon Abadie en Mathieu Lahaye (piloten v tech1 in Mégane trophy 2005) komen in het stuk voor...

Bron: ten-tenths

Mark 27-02-2006 22:10

De vervanger van Susie? Jawel, de welbekende Edwin Jowsey ;)

Quote:

The 19 year-old Englishman has seldom raced contemporary single-seater machinery, however has been successful in historic racing categories in Britain.

www.autosport.com
Dat gaat dus een "Deletraz" van de World Series worden ;)

Mark 28-02-2006 11:15

Quote:

Bijna alle teams hebben wel coureurs die genoemd worden als kandidaat voor een zitje bij het betreffende team...op 1 team na.

EuroInternational heeft nog geen enkel 'gerucht'. Hetzelfde voor hun ChampCar verhaal...veel gepraat in 2005 echter tot nu toe geen enkele aanwijzing of het doorgaat en wie er gaat rijden.

Gaan zijn überhaupt nog starten ? :)

Eurointernational schijnt nog te leven. In 2006 F. Atlantic met Ryan Sharp (bron italiaracing)

Mark 02-03-2006 14:54

Geen Belg of Nederlander bij KTR:

Quote:

Having had the honour of racing for their respective nations in the inaugural A1 Grand Prix Series, it was announced today that Britain’s Robbie Kerr and Canada’s Sean McIntosh will be paired together as team-mates in the 2006 World Series by Renault competing for the Belgian-run Team KTR.

http://greatbritain.a1gp.com/current...ay.php?id=1150

JPMontoya 02-03-2006 17:21

Voor mij is dit nog maar eens het bewijs dat men in Belgie niet geintreseerd is talentvolle belgen aan de start brengen. In jaren is er zo geen intressant pakket geweest met 2 belgische wedstrijden en dan toch geen belg aan de start krijgen bij KTR. Triestig!

Mark 02-03-2006 17:26

Quote:

Originally Posted by JPMontoya
Voor mij is dit nog maar eens het bewijs dat men in Belgie niet geintreseerd is talentvolle belgen aan de start brengen. In jaren is er zo geen intressant pakket geweest met 2 belgische wedstrijden en dan toch geen belg aan de start krijgen bij KTR. Triestig!

Je vergeet Franchi ;) Overigens zeer benieuwd waar Xavier Maassen gaat rijden nu het bij KTR vol is. De lage landers blijven hangen in de F3 / FRenault 2.0 .......

JPMontoya 02-03-2006 18:11

nee, ik vergeet Franchi zeker niet. Ik zei een Belg bij KTR. Een topteam in de WS en dan nog geen goede belgen kunnen aantrekken.

Prema was in het verleden sterk in de diverse categorieen maar moet zich nog bewijzen in de WSbR 3.5

Mark 02-03-2006 23:55

Voorlopig lijstje:
Quote:

Carlin: Fleming & Aleshin
Comtec: Danielsson & Jowsey
Cram Competition: Hanley & Pavlovic
Draco Multiracing USA: Maldonado & Kostka
Epsilon Euskadi: Kane & Valsecchi
Eurointernational: TBA & TBA
GD Racing: Meneghello & Pilet (?)
Interwetten: Iaconelli & Soucek (?)
Jenzer Motorsport: Barba & Kochem (?)
KTR: Kerr & McIntosh
Pons Racing: Rositer & Miguez
Prema Power: Montanari & Franchi
RC Motorsport: Jouanny & Tedeschi
Tech 1: D’Ambrosio (?) & TBA
Victory Engineering: Parente (?) & Shimoda (?)

www.autosport.be
Het veld lijkt me iets zwakker dan vorig jaar..........

Mr.Dallara 03-03-2006 00:57

Quote:

Originally Posted by Mark
Het veld lijkt me iets zwakker dan vorig jaar..........

Daar zit zeker een waarheid in, 2005 was dan ook een jaar waar er zeer veel strijd was (achter Kubica) aan de top en met een hoog niveau in heel het veld.

Maar als je het mij vraagt heeft KTR weer een line up waarmee ze in de teamstandings vriend en vijand gaan mee kunnen verbazen! :) Zeker van Kerr verwacht ik veel.

Zonder twijfel ook een zwaar plus punt om 2 piloten te hebben die ook in "den sjeik z'n kampioenschap" hebben gereden, ze hebben nl alle bij heel wat (race)kilometers gedaan deze winter, terwijl de meesten enkel in de fitness gezeten hebben...
Wel is er enkel één probleem voor Kerr, hij staat 3e in de stand voor z'n land (UK), maar hij word kort gevolgt door Brazilië en de Nederlanders, daarom willen ze in de UK dat Kerr de volgende A1GP race rijd...
Maar in Keerbergen zijn enkele die nog veeeeel liever hebben dat Kerr erbij is tijdens de collectieve testen in Le Mans dat weekend...

De knoop is nog niet doorgehakt war Kerr wanneer zal zijn dat weekend...

De WS testings laten lang op zicht wachten, maar eens ze bezig zullen ze zich in ijltempo opvolgen. (6 dagen testen op drie verschillende locaties in minder dan 16 dagen!!!)

bluelite 03-03-2006 03:58

Quote:

Daar zit zeker een waarheid in, 2005 was dan ook een jaar waar er zeer veel strijd was (achter Kubica) aan de top en met een hoog niveau in heel het veld.

Maar als je het mij vraagt heeft KTR weer een line up waarmee ze in de teamstandings vriend en vijand gaan mee kunnen verbazen! :) Zeker van Kerr verwacht ik veel.

Zonder twijfel ook een zwaar plus punt om 2 piloten te hebben die ook in "den sjeik z'n kampioenschap" hebben gereden, ze hebben nl alle bij heel wat (race)kilometers gedaan deze winter, terwijl de meesten enkel in de fitness gezeten hebben...
Wel is er enkel één probleem voor Kerr, hij staat 3e in de stand voor z'n land (UK), maar hij word kort gevolgt door Brazilië en de Nederlanders, daarom willen ze in de UK dat Kerr de volgende A1GP race rijd...
Maar in Keerbergen zijn enkele die nog veeeeel liever hebben dat Kerr erbij is tijdens de collectieve testen in Le Mans dat weekend...

De knoop is nog niet doorgehakt war Kerr wanneer zal zijn dat weekend...

De WS testings laten lang op zicht wachten, maar eens ze bezig zullen ze zich in ijltempo opvolgen. (6 dagen testen op drie verschillende locaties in minder dan 16 dagen!!!)

Sluit ik me ook bij aan. KTR heeft volgens mij de sterkste line-up, maar voor de rest is het niet veel soeps. Dat ze bij BMW iemand als Kubica in hun rangen opgenomen hebben wilde zeker wat zeggen over het niveau van de concurrentie vorig seizoen, 't is te zeggen allemaal erg concurrentiele mannen. Als je ziet waar de meeste piloten van vorig jaar nu gaan rijden: een testrijder bij BMW (Kubica), twee testrijders bij Midland (Winkelhock en Mondini) en vier man in de GP2 (Porteiro, Zuber, Valles, Gommendy). Kortom: een zeer sterk veld vorig seizoen. Dat wil echter niet zeggen dat dit in 2006 niet anders zal zijn.

Kerr, McIntosh... Sowieso wil KTR dat die mannen hun seizoen ook uitrijden en zich niet half op de A1GP concentreren. Team GBR heeft kan eventueel Alex Lloyd inzetten. Zo niet kunnen ze een beroep doen op Ralph Firman, want Ierland heeft ook nog Michael Devaney. In de A1GP mag er toch continu gewissels worden van natie ookal hoor je er niet thuis (Toccacelo voor Pakistan, Rahal voor Libanon...). Soit.

Waarom koos KTR niet voor d'Ambrosio? Wel...

Quote:

Er is een tijd een golf van goede rijders geweest, ik denk maar aan Goossens, Saelens en Leinders. Maar nu.. wie komt er nu? Ik zie voorlopig niemand. Misschien d'Ambrosio..."

De naam is gevallen. Jerome d'Ambrosio, een Belgisch talent,dat nu in het Europees kanmpioenschap Formule Renault 2 liter zit en indruk maakte doorheen het hele weekend. Heeft KTR er een oogje op?

Kurt Mollekens: "We houden hem in alle geval in het oog en willen hem zeker in het team. Maar d'Ambrosio rijdt dit seizoen Euro F.Renault op een minuscuul budget. Zijn team geeft hem die kans omdat zij overtuigd zijn van zijn talent en snelheid. Maar als hij hogerop wil dan moet hij dit budget zeker vervijfvoudigen... De kost is gekend en dat bedrag zal op tafel moeten komen, of dat nu van sponsors komt of hij dat persoonlijk bij elkaar brengt... Daar kan natuurlijk aan gewerkt worden."

bron: http://www.f1world.be/f1nieuws.php?id=9935_0_2_0_C
Dit zei Mollekens tijdens de WSbR vorig jaar. Dus het was dit jaar ook al weer een kwestie van budget en het wordt nog maar eens duidelijk dat autosport in België amper iets betekent. Waar blijven die grote Belgische bedrijven die inzien dat ons land wel degelijk TALENTEN heeft, die het enkel nog aan budget ontbreekt.

Mr.Dallara 03-03-2006 13:28

Quote:

Originally Posted by bluelite
Kerr, McIntosh... Sowieso wil KTR dat die mannen hun seizoen ook uitrijden en zich niet half op de A1GP concentreren. Team GBR heeft kan eventueel Alex Lloyd inzetten. Zo niet kunnen ze een beroep doen op Ralph Firman, want Ierland heeft ook nog Michael Devaney. In de A1GP mag er toch continu gewissels worden van natie ookal hoor je er niet thuis (Toccacelo voor Pakistan, Rahal voor Libanon...). Soit.

Ik weet niet hoe het allemaal exact in mekaar steekt, maar de sponsor van Kerr zelf wil dat hij absoluut (zelf) de eer van UK blijft hooghouden in de laatste A1GP...

Mark 03-03-2006 20:46

Zo goed als zeker geen Jaap van Lagen
Quote:

Jaap van Lagen is minder enthousiast over het komende seizoen. “Ik ben inmiddels al 7 jaar op hoog niveau bezig, waarvan 6 jaar in de formulewagens. Het ziet er nu echter naar uit dat het voor komend seizoen niet gaat lukken, want ik heb nog geen vooruitzichten. Maar soms loopt het nu eenmaal wat moeilijker, misschien dat het toch nog voor elkaar komt …”

www.autosport.nl
Volgens de Autosport van 02-03-06 is het zitje van D'Ambrosio bij Tech 1 Racing zeker. Tja als bij Tech 1 wellicht over een gedeeltelijk gesponsord zitje kunt beschikken i.p.v. een zitje volledig te betalen bij KTR dan is de keuze vlug gemaakt.

Mr.Dallara 03-03-2006 23:32

Quote:

Volgens de Autosport van 02-03-06 is het zitje van D'Ambrosio bij Tech 1 Racing zeker. Tja als bij Tech 1 wellicht over een gedeeltelijk gesponsord zitje kunt beschikken i.p.v. een zitje volledig te betalen bij KTR dan is de keuze vlug gemaakt.

Mollekens had de keuze uit 5! potentiële piloten met budget! Hij heeft Kerr en McIntosh gekozen, maar wel de andere namen met budget doorgestuurd naar Saulnier (lees: Teck 1) ;)

Zonder twijfel is daardoor Jeromeke beland bij Teck 1... ;)

FIRE 04-03-2006 14:53

Quote:

Er gaan de geruchten dat Saulnier het voor bekeken houd en dat Tech1 (mégane trophy) heel de handel overkoopt. Een naam die daar dan al word vernoemd is de jonge fransman Eric Salignon.
Ook de namen van Simon Abadie en Mathieu Lahaye (piloten v tech1 in Mégane trophy 2005) komen in het stuk voor...

Bron: ten-tenths

Saulnier gaat de Courage runnen van Swiss Spirit in LMS en Le Mans. Bron: www.racing1.de

JPMontoya 07-03-2006 20:01

Renault Sport bevestigd het verhaal over Tech1/ D'Ambrosio.

2 belgen in de WSbR is toch zeer netjes!

bluelite 07-03-2006 20:28

Quote:

Mollekens had de keuze uit 5! potentiële piloten met budget! Hij heeft Kerr en McIntosh gekozen, maar wel de andere namen met budget doorgestuurd naar Saulnier (lees: Teck 1) ;)

Zonder twijfel is daardoor Jeromeke beland bij Teck 1... ;)

Ik ben zeker geen kenner, maar volgens dat stukje dat ik hier eerder postte uit dat artikel op F1world, blijkt d'Ambrosio niet over een enorm groot budget te kunnen beschikken. Het is uiteindelijk dat dat de doorslag gaf, niet de kwaliteit van de piloot :(

Mr.Dallara 16-03-2006 19:56

Sinds enkele dagen zouden bij alle Renault dealers in ons land massaal kaarten moeten te verkrijgen zijn voor de World Series by Renault in Zolder voor het weekend van 28-29-30 april.
Om snel één in de buurt te vinden, klik hier.
DUS: met z'n allen naar de Renault dealers! :crazy: (tickets zijn onbeperkt verkrijgbaar en 100% gratis!)

We zijn momenteel (eindelijk! :) ) nog maar een week verwijderd van de laatste drie 2daagse testings van de World Series. Dus vanaf volgende week kunnen we snel gaan inschatten wie waar in het veld zal zitten het komend seizoen...

Brecht 16-03-2006 21:08

Ze hebben me gisteren in Zolder meteen al een 15 tal vrije kaarten in men handen geduwd :p

Stranger 17-03-2006 00:30

Als de Nederlandse renault dealers die kaarten nou ook eens verstrekken (of ze gewoon weer online komen).

JPMontoya 17-03-2006 08:30

Quote:

Als de Nederlandse renault dealers die kaarten nou ook eens verstrekken (of ze gewoon weer online komen).

Ik vermoed dat ze ook weer online te downloaden zullen zijn.

Mark 18-03-2006 00:21

Rare zin:

Quote:

Ryo Fukuda wordt de tweede rijder bij Tech 1 Racing, de ex-Saulnier-structuur die recent door Simon Abadie werd overgenomen. Fukuda wordt dus de teamgenoot van Jérôme d’Ambrosio, dit jaar wellicht de enige Belg in dit veld. Fukuda werd vijf jaar geleden Frans F3-kampioen met Saulnier Racing.

http://www.autosport.be/news/6488.awm
Hmmmmm, probleempjes bj Franchi?

Mr.Dallara 18-03-2006 15:00

Quote:

Hmmmmm, probleempjes bij Franchi?

Denk van niet, Greg heeft vorige week nog de shake down gedaan van z'n wagen op Adria. En wat centjes betreft is het gewoonlijk ook geen probleem bij hem, dus denk ik dat ze autosport.be gewoon ff "vergeten" :fight: zijn dat we wel degelijk 2 Belgen hebben in de WS dit jaar.

Greg z'n reactie na de "shake":
Quote:

Greg FRANCHI: “Today was a very satisfying day. The work accomplished by the entire team was fantastic. The car is beautiful and I can’t wait to drive it again on track in Barcelona. We have to continue working a lot, the season is starting soon and the championship will be very competitive.”
Daarentegen is er wel een probleem voor Iaconelli, de Italiaan had al een tijdje getekend bij Interwetten maar is nu plots z'n zitje kwijt aan Salignon!

Dus is er nog steeds 1 zitje vrij, aangezien er sterke geruchten doen dat Eurointernational er niet zal bij zijn, ze zouden zich gaan concetreren op andere race series...

Met de laatste update er in zou dan de grid in zolder 28 wagens! moeten tellen, de lijst:

Carlin
Colin Fleming (USA) - Michael Aleshin (RUS)

Comtec
Alx Danielsson (SVE) - Edwin Jowsey (GB)

Cram
Milos Pavlovic (YUG) - Ben Hanley (GB)

Draco
Pastor Maldonado (VEN) - Tomas Kostka (RCE)

Epsilon
Davide Valsecchi (ITA) - Steven Kane (GB)

GD Racing
Matteo Meneghello (ITA) - Patrick Pilet

Interwetten
Eric Salignon (BRA) - Andy Soucek (SPA)

Jenzer
Alvaro Barba (SPA) - Alessandro Bonetti (ITA)

KTR
Robbie Kerr (GB) - Sean McIntosh (CAN)

Pons
Celso Miguez (SPA) - James Rossiter (GB)

Prema
Christian Montanari (RSM) - Gregory Franchi (BEL)

RC Motorsport
Bruce Jouanny (FRA) - Borja Garcia (SPA)

Saulnier Tech 1
Jerome D'Ambrosio (BEL) - Ryo Fukuda (GIA)

Victory
Alvaro Parente (POR) - TBA

Jaappie zal dit jaar een jaartje gaan vissen denk ik want de kans dat hij in de WS aan de bak komt is wel nihil te noemen nu denk ik...

Mark 21-03-2006 11:17

Quote:

Carlin Colin Fleming (USA) - Michael Aleshin (RUS)
Comtec Alx Danielsson (SVE) - Edwin Jowsey (GB)
Cram Milos Pavlovic (YUG) - Ben Hanley (GB)
Draco Pastor Maldonado (VEN) - Tomas Kostka (RCE)
Epsilon Davide Valsecchi (ITA) - Steven Kane (GB)
Eurointernational Pascal Kochem (GER) - Tor Graves (THA)
GD Racing Matteo Meneghello (ITA) - Patrick Pilet
Interwetten Eric Salignon (FRA) - Andy Soucek (SPA)
Jenzer Alvaro Barba (SPA) - Alessandro Bonetti (ITA)
KTR Robbie Kerr (GB) - Sean McIntosh (CAN)
Pons Celso Miguez (SPA) - James Rossiter (GB)
Prema Christian Montanari (RSM) - Gregory Franchi (BEL)
RC Motorsport Bruce Jouanny (FRA) - Borja Garcia (SPA)
Saulnier Tech 1 Jerome D'Ambrosio (BEL) - Ryo Fukuda (GIA)
Victory Alvaro Parente (POR) - Hayanari Shimoda (GIA)

Stand www.italiaracing.net
De namen van Eurointernational zijn bekend. Het veld is vol en geen Nederlander te bespeuren ondanks dat ik toch een Nederlandse coureur voor een volle skihal heb horen zeggen dat ie World Series ging rijden. Benieuwd waar dat dan is misgegaan ;)

Mr.Dallara 21-03-2006 11:28

Quote:

De namen van Eurointernational zijn bekend. Het veld is vol en geen Nederlander te bespeuren ondanks dat ik toch een Nederlandse coureur voor een volle skihal heb horen zeggen dat ie World Series ging rijden. Benieuwd waar dat dan is misgegaan ;)

Over wie heb je het hier? Jaap?

BTW: Renault is er weer voor aan het zorgen dat Zolder bomvol zal zijn tijdens de WS, in de laatste nieuwe Azimut (Renault magazine) niet minder dan 6blz reclame van "HET familiaal weekend van het jaar".
Ook pronken ze (én terecht) met de slogan: "De enige mogelijkheid om een Formule1 te zien rijden in België in 2006" (4 demo's!)
Net als vorig jaar ook weer circuit dopen, historic parade, slipcursussen, het tenten dorp van Renault, veel voor de allerkleinsten, .... en oh ja, de FR 1.6, FR2.0, FR3.5 en de Méganes rijden ook nog. :)

JPMontoya 21-03-2006 11:42

Quote:

Over wie heb je het hier? Jaap?

BTW: Renault is er weer voor aan het zorgen dat Zolder bomvol zal zijn tijdens de WS, in de laatste nieuwe Azimut (Renault magazine) niet minder dan 6blz reclame van "HET familiaal weekend van het jaar".
Ook pronken ze (én terecht) met de slogan: "De enige mogelijkheid om een Formule1 te zien rijden in België in 2006" (4 demo's!)
Net als vorig jaar ook weer circuit dopen, historic parade, slipcursussen, het tenten dorp van Renault, veel voor de allerkleinsten, .... en oh ja, de FR 1.6, FR2.0, FR3.5 en de Méganes rijden ook nog. :)

Is er een pdf van dat boekske?

Mr.Dallara 21-03-2006 12:09

Quote:

Originally Posted by JPMontoya
Is er een pdf van dat boekske?

Voor zo ver ik weet (nog) niet, maar ik heb er snel enkel fotokes van gemaakt ...

page 1 & 2
page 3 & 4
page 5 & 6

Mark 21-03-2006 12:20

Quote:

Over wie heb je het hier? Jaap?, ....

Nee, Maassen

bluelite 21-03-2006 15:38

Quote:

Vader en zoon Maassen zijn wel degelijk naar EuroInternational gegaan, maar hebben het contract niet getekend. Xavier voelde zich niet lekker bij het team. Afwachten dus, en vermoedelijk rijdt ie nog een jaartje in de Eurocup.

Ottooke 21-03-2006 15:39

Iemand kaarten hebben? Kijk eens op Ebay... :rolleyes:

JPMontoya 21-03-2006 16:12

Quote:

Originally Posted by Ottooke
Iemand kaarten hebben? Kijk eens op Ebay... :rolleyes:

walgelijk!

Thomaske 21-03-2006 16:44

Profiteur! Afvoeren die kerel!

Mvg...

Mark 21-03-2006 16:49

Quote:

Originally Posted by bluelite
Vader en zoon Maassen zijn wel degelijk naar EuroInternational gegaan, maar hebben het contract niet getekend. Xavier voelde zich niet lekker bij het team. Afwachten dus, en vermoedelijk rijdt ie nog een jaartje in de Eurocup.

Dat is dan misschien een verstandige beslissing geweest maar dan moet je niet voor een volle hal verkondigen dat je zeer zeker aan de start staat van de World Series in Zolder. Zeg dan dat je in vergevorderd stadium bent, of iets dergelijks.

Een van de coureurs bij Eurointernational is Tor Graves :rolleyes: Dan kon het gevoel van Maassen op dat vlak weleens het juiste zijn ;)

JPMontoya 22-03-2006 20:18

WSbR op gang geschoten vandaag met 1ste testen in een koud en vochtig Barcelona.

Namiddag

1 - Colin Fleming - Carlin - 1'27"750 -
2 - Andy Soucek - Interwetten - 1'27"851 -
3 - Patrick Pilet - GD - 1'27"893
4 - Davide Valsecchi - Epsilon - 1'28"006
5 - Michael Aleshin - Carlin - 1'28"263
6 - Robbie Kerr - KTR - 1'28"536
7 - Pastor Maldonado - Draco - 1'28"653
8 - Tomas Kostka - Draco - 1'28"664
9 - Alx Danielsson - Comtec - 1'28"666
10 - Borja Garcia - RC - 1'28"704
11 - Milos Pavlovic - Cram - 1'28"882
12 - Ben Hanley - Cram - 1'29"019
13 - Christian Montanari - Prema - 1'29"091
14 - Eric Salignon - Interwetten - 1'29"419
15 - Hayanari Shimoda - Victory - 1'29"668
16 - Steven Kane - Epsilon - 1'29"803
17 - Sean McIntosh - KTR - 1'29"921
18 - Celso Miguez - Pons - 1'30"087
19 - Alvaro Parente - Victory - 1'30"151 - 5
20 - Bruce Jouanny - RC - 1'30"215
21 - Matteo Meneghello - GD - 1'30"245
22 - Gregory Franchi - Prema - 1'30"578
23 - Alvaro Barba - Jenzer - 1'30"650 - 4
24 - Alessandro Bonetti - Jenzer - 1'31"003
25 - Pascal Kochem - Eurointernational - 1'31"202
26 - Ryo Fukuda - Tech 1 - 1'31"792
27 - Edwin Jowsey - Comtec - 1'32"964
28 - Tor Graves - Eurointernational - 1'33"634
29 - Jerome D'Ambrosio - Tech 1 - senza tempo

Voormiddag

1 - Pastor Maldonado - Draco - 1'26"673 - 34 giri
2 - Colin Fleming - Carlin - 1'27"385 - 50
3 - Andy Soucek - Interwetten - 1'27"858 - 43
4 - Alx Danielsson - Comtec - 1'28"119 - 57
5 - Michael Aleshin - Carlin - 1'28"296 - 34
6 - Milos Pavlovic - Cram - 1'28"511 - 43
7 - Davide Valsecchi - Epsilon - 1'28"756 - 42
8 - Eric Salignon - Interwetten - 1'29"054 - 32
9 - Ben Hanley - Cram - 1'29"184 - 1'29"184 - 40
10 - Steven Kane - Epsilon - 1'29"302 - 36
11 - Borja Garcia - RC - 1'29"303 - 46
12 - Alvaro Barba - Jenzer - 1'29"309 - 23
13 - Robbie Kerr - KTR - 1'29"757 - 38
14 - Patrick Pilet - GD - 1'29"798 - 52
15 - Alvaro Parente - Victory - 1'29"957 - 31
16 - Gregory Franchi - Prema - 1'30"024 - 39
17 - Ryo Fukuda - Tech 1 - 1'30"207 - 26
18 - Hayanari Shimoda - Victory - 1'30"287 - 35
19 - Bruce Jouanny - RC - 1'30"394 - 38
20 - Sean McIntosh - KTR - 1'30"698 - 35
21 - Jerome D'Ambrosio - Tech 1 - 1'30"915 - 30
22 - Pascal Kochem - Eurointernational - 1'30"954 - 38
23 - Tomas Kostka - Draco - 1'30"987 - 12
24 - Celso Miguez - Pons - 1'31"068 - 58
25 - Matteo Meneghello - GD - 1'31"123 - 34
26 - Alessandro Bonetti - Jenzer - 1'31"409 - 47
27 - Edwin Jowsey - Comtec - 1'32"231 - 40
28 - Tor Graves - Eurointernational - 1'35"634 - 32
29 - Christian Montanari - Prema - 1'49"145 - 7

All times are GMT +2. The time now is 14:19.