De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Belcar Home Race (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=13078)

Pinzie 21-05-2006 19:36

Het viel mij ook tegen vandaag eerlijk gezegd om meerdere redenen:

- Had gehoopt Fordje tegen te komen, maar niets ervan.
- Had gehoopt Belle eens te ontmoeten, maar die verstopte zich te goed in een of andere pitbox.
- Er waren nog altijd twee auto's die wegreden van de rest van het peloton.
- Spanning was er niet echt in de race, naar mijn bescheiden mening.

Misschien moeten degene die over het reglement beslissen, er eens over denken om de wagens die echt wegrijden van het peloton, te beperken in hun capaciteiten, en zo het hele veld korter bijeen brengen, en niet een "beperkt" gedeelte van het peloton terug grotere voordelen geven.
Het vernieuwde circuit vind ik best wel mooi. Wel jammer vind ik dat er nog geen tribune gekomen is net voor de sacramentsheuvel. Wel positief vind ik de andere tribune die in aanbouw is. Hopelijk wordt het niet te gevaarlijk als je dan van de tribune wilt oversteken, ivm voorbijrijdende auto's, die daar best wel eens hard durven rijden. Hoop wel dat CZ nog sponsors vind om de geluidsmuur te sponsoren, zodat we van het betongrijs afgeraken ;).

Nicki_Mks 21-05-2006 20:02

Waw, wat een weekend:

* Fantastische race, vooral heel spannend tussen plaatsen 1 en 2 vs. de rest
* Zeer accurate live timing
* Bijna even goede live coverage
* Prachtige samenvatting op Canvas
* Voor het eerst weer een Chrysler in de race

Oeps, dat is wat ik vrijdagmiddag verwachtte. Tja...

Asterix 21-05-2006 20:09

Quote:

Originally Posted by Nicki_Mks
Waw, wat een weekend:

* Fantastische race, vooral heel spannend tussen plaatsen 1 en 2 vs. de rest
* Zeer accurate live timing
* Bijna even goede live coverage
* Prachtige samenvatting op Canvas
* Voor het eerst weer een Chrysler in de race

Oeps, dat is wat ik vrijdagmiddag verwachtte. Tja...

Moet zeggen dat ik de hele race live heb kunnen volgen via internet en dat de live timing ook bij de wedstrijd. ere wie ere toekomt.

Spannend ging het wel,indien je tenminste de andere klassen kan volgen.

De samenvatting is natuurlijk een spijtige zaak, daarmee hadden ze echter extra kijkers voor het snooker, gaat dit nog een kijkcijferkanon worden.

Asterix 21-05-2006 20:12

Quote:

Originally Posted by A.J.
Je kan je misschien afvragen : hoe kan een team 2 wagens verhuren in de BTCS (in Monroe kleuren) en één wagen verhuren in de BELCAR (Daikin) terwijl er als puntje bij paaltje komt slechts 2 wagens in de ateliers staan...
Wordt vervolgt...

Er zijn teams die dit voor elkaar krijgen op een gezonde en sportieve wijze.
Het brengt natuurlijk wel wat organisatie mee. Kom volgende week maar naar het BTCS, misschien herken je wel enkele wagens en er zal zeker meer spanning inzitten.

Nicki_Mks 21-05-2006 20:36

Quote:

Originally Posted by Asterix
Moet zeggen dat ik de hele race live heb kunnen volgen via internet en dat de live timing ook bij de wedstrijd. ere wie ere toekomt.

De live timing werkte vandaag (in tegenstelling tot de vorige dagen) inderdaad meestal wel. Tijdens de MVDBO race kreeg ik wel opeens de kwalificatieresultaten van de BEC te zien. Op HIBN heb ik een half uur lang naar eenzelfde beeld zitten kijken. Maar inderdaad, deze twee puntjes zijn minder erg vergeleken met de anderen.

marcel 21-05-2006 21:26

Quote:

Originally Posted by Nicki_Mks
Waw, wat een weekend:

* Fantastische race, vooral heel spannend tussen plaatsen 1 en 2 vs. de rest
* Zeer accurate live timing
* Bijna even goede live coverage
* Prachtige samenvatting op Canvas
* Voor het eerst weer een Chrysler in de race

Oeps, dat is wat ik vrijdagmiddag verwachtte. Tja...


we hebben het ondertussen wel al door, ze, dat je geen Belcar-fan bent (dit jaar)

El Torro 21-05-2006 22:04

Wat is de bedoeling van die Corvettes dit jaar, heb je gezien hoe agressief, arrogant en zéér gevaarlijk ze zich een weg door het hele veld heen zoeken.
Ze rammen letterlijk zowat iedereen uit hun baan vanwaar ze menen dat die niet snel genoeg voor ze aan de kant gaat.
Als die menen dat ze zo goed zijn, wat komen ze dan in de Belcar zoeken.
Wordt het niet eens HOOG tijd dat de koersdirectie er eens wat "stop & go" penaltys voor gaat geven na de diverse akelig gevaarlijke acties, moeten er eerst serieuze ongelukken gebeuren ???
En het reglement eens aanpast zodat anderen ook de kans krijgen om niet minstens 2x gedubbeld te worden door die gasten !!!!!
Dit verschil is gewoon te groot en hoort in een kampioenschap als de Belcar gewoon niet thuis, klasse 1 wagens zullen zich voor volgend seizoen nog eens 10x bedenken voordat ze zich weer in de Belcar laten inschrijven.
Organisatie, let hier voor op !!!!!

Neo-242 21-05-2006 22:34

Het was idd niet erg spannend vandaag. Er gebeurde eigenlijk vrij weinig. En ondanks het verhoogd gewicht is de corvette nog altijd superieur. Ik denk dat er andere wagens nodig zijn om een vuist te kunnen maken naar het Corvette geweld. Maar wie heeft daar geld voor?:o

Pat 22-05-2006 00:06

Quote:

Originally Posted by El Torro
Dit verschil is gewoon te groot en hoort in een kampioenschap als de Belcar gewoon niet thuis, klasse 1 wagens zullen zich voor volgend seizoen nog eens 10x bedenken voordat ze zich weer in de Belcar laten inschrijven.
Organisatie, let hier voor op !!!!!

Ik denk dat RACB perfect weet waar ze mee bezig zijn ...

Megane 22-05-2006 06:06

Quote:

Originally Posted by Viper GTS-R***
Vindt ook wel dat hij gelijk heeft, waarom maak je de Viper trager (met die nieuwe katalysator) tegenover vorig jaar terwijl je goed weet dat de Viper vorig jaar al trager was dan Corvette en deze dit jaar nog een 'groot' pak sneller is geworden...
Wie weet door de uitspraak van den Albert dat RACB nu sneller gaat ingrijpe en de niet corvette wagens nu terug meer vrijheid gaat geven
ik geloof er nog in ;)

Omdat vorig jaar die viper reed in de kleuren van pkgl en nu AD sport.
De wijzigingen zijn er toch gekomen om de 2 corvette's te bevoordelen.:frusty:

Thomaske 22-05-2006 08:25

Quote:

Originally Posted by Megane
Omdat vorig jaar die viper reed in de kleuren van pkgl en nu AD sport.
De wijzigingen zijn er toch gekomen om de 2 corvette's te bevoordelen.:frusty:

Gaan we weer die weg inslagen waarop GLPK alles mag en de rest niet. Dit ben ik, en denk ook al andere, beu gehoord.

Mvg...

wilmai 22-05-2006 10:45

Ik ben zeer verbaasd over al de reacties die hier te lezen zijn.
Sommige terecht andere onterecht.
Ik ventileer hier mijn mening van het relaas.
Klasse 1 heb ik zeker in het eerste uur een wedstrijd gezien tussen twee wagens die beduidend sneller zijn dan de rest en hiervoor een wedstrijd in de wedstrijd van maakten. Daarna consolidatie van de marge genomen in een gelukte pitstop van GLPK en een mislukte van SRT. De rest reed er achter en zullen zich natuurlijk ook gefrusteerd voelen.

In klasse 2 en 3 een continue gevecht voor alle plaatsen natuurlijk zijn er hier ook team die er boven uitsteken maar het verschil is beperkter en hierdoor krijgen we een westrijd in de wedstrijd. Waarbij tacktiek, kwaliteit van de rijders en de wagen doorslag zal geven aan het kampioenschap. Dit reglement en de wagen liggen veel korter bij mekaar als de rest.

Het bericht van AD sport dat zij de race niet aanvatten vond ik een spijtig voorval natuurlijk is het frusterend om te weten dat je moet meestrijden voor de vierde - vijfde plaats in een hoogstand kampioenschap als je al jaren één van de steunpilaren bent van dit kampioenschap.

Ik vermoed dat na deze race RACB wel in actie gaat komen waardoor de verschillen zeker in klasse 1 zullen verkleinen of ze verdwijnen is een andere zaak. Maar ja investeringen, testdagen en andere zaken kosten geld en als team moet je hiervoor budget hebben. En in autosport draait het niet alleen om een goed team, piloten en wagen maar vooral om geld en veel geld.

Ik vind alle opmerkingen en zeker het negativisme van sommige hier niet passen voor de uitbouw en promotie van een dergelijk kampioenschap waarvoor we in het buitenland beneid worden.

voor zover mijn eerste reactie

Pascal 22-05-2006 11:52

1. Longin-Kumpen 82 laps
2. Hart-Bleekemolen +21.241
3. Goossens-van Dongen 80 laps
4. Maes-Verbist 78 laps
5. Penders-Lamot +8.374
6. Severich-Josten 77 laps
7. van Rossem-Bouvy +29.693
8. Thiers-Lemeret 75 laps
9. Thiers-Thiers +31.268
10. Essers-Werckx-van Bellingen +35.763
11. Derdaele-Empsen +47.903
12. Steinberg-Neyens +1:30.878
13. Haane-Meert 74 laps
14. Vollebergh-de Laet + 8.402
15. Schreurs-Daniels +10.866
16. van Hover-Döring 16.773
17. Vetters-Jeuris +1:08.970
18. van Loo-Thomas +1:20.742
19. Leyssens-Lumbeeck + 1:27.655
20. Jamers-van Rompuy 73 laps
21. Grouwels-Grouwels +31.067
22. van Hoof-Nelissen Grade 72 laps
23. Cracco-Maton 71 laps
24. van Hoepen-den Otter + 13.985
25. Joosen-Vroman + 22.686
26. Steegmans-Steegmans 70 laps
27. Meulders-Grutman 69 laps
28. Stielstra-Steenbergen 67 laps
29. Vancraeynest-Leest + 2.865
30. Janssen-De Vries 61 laps
31. Bouillon-Robinson 59 laps
32. Van de Velde-Grifnée 57 laps
33. Raus-van Audenhove 63 laps
34. Van Herck-Booten 58 laps
NC. van Moerkerke-Hillebrand 29 laps
NC. van Dyck-Van Sande 13 laps
RET. Kenis-de Keersmaecker
RET. Ceusters-Jacobs
RET. Mattheus-Boden
RET. Beliën-Jakobs
RET. de Coster-Broodcooren
RET. Beckers-van Samang

Voor degenen die blind zijn (en/of kleurenblind) heb ik de uitslag, met de onderlinge verschillen wat bewerkt met mijn kleurpotloodjes.

Ja, ik heb in het eerste uur ook gezien hoe de 2 Corvettes met mekaar in gevecht gingen. En ja ik heb ook gezien hoe de GLPK-Corvette (min of meer) geblokkeerd werd door een achterblijver. En ja ik heb ook gezien dat dat aan de basis lag van het inhaalmaneuver van de SRT Corvette. Op zich waren dat enkele lichtpuntjes

Maar wees eerlijk de onderlinge veschillen zijn groot. En dat los je niet op met enkele kilootjes. En ook de indeling der klasses is niet helemaal geslaagd... Maar zo zal ieder zijn mening wel hebben, hé...

C U

Bramzel 22-05-2006 12:04

Ik denk dat de RACB de Corvettes moet beperken zodat ze max 1,5 tot 2 seconden sneller zijn als de Marcos. Op deze manier doe je de investeringen van GLPK en SRT niet teniet, maar kom je de andere teams wel danig tegemoet, maak je het de andere teams makkelijker om te profiteren mocht er iets misgaan met de Corvettes en motiveer je teams om de kloof te overbruggen. Want een achterstand van 1,5 seconde is een stuk minder deprimerend dan een achterstand van 4 of 5 seconden.

afond 22-05-2006 14:05

Quote:

Originally Posted by Thomaske_GLPK
Gaan we weer die weg inslagen waarop GLPK alles mag en de rest niet. Dit ben ik, en denk ook al andere, beu gehoord.

Mvg...

hmm, gezien hoe Kumpen wegreed na zijn de eerste pitstop.... tijdens de rijdersbriefing werd beweerd dat één van de redenen om kleinere achtervleugels te monteren het beschermen van commisarissen in de pits is, het zag er vrij gecontroleerd uit maar ik heb toch een paar mensen zien springen..., en dat kwam niet door een grote achtervleugel.....:cool:

jeep 22-05-2006 15:01

Quote:

Originally Posted by Thomaske_GLPK
Gaan we weer die weg inslagen waarop GLPK alles mag en de rest niet. Dit ben ik, en denk ook al andere, beu gehoord.

Mvg...

Heb tijdens de vrije trainingen donderdag ook een mooi staaltje van Kumpen gezien.
Blijkbaar zat er op de Porsche geen juist ticket om de namiddag training te doen. De baan commisaris wijst Kumpen hierop en wil hem niet laten buiten rijden. Wat doet Kumpen rijd doodleuk deze brave man opzij en vertrekt. Gevolg een rode vlag en iedereen kan de boxen opzoeken. En dan ook nog uitstappen van ik ben de man heb ik iets verkeerds gedaan.

German-Power 22-05-2006 15:19

Hallo

Ik ben nieuw op dit forum maar volg toch al 2 weken de berichten over de belcar . En ben zaterdag namiddag ook op cz gaan kijken . Ik hoop dat er wat aan de regelementen gewerkt wordt zodat er wat meer spanning in het kampioenschap komt . http://forum.depaddock.eu/images/smilies/bye.gif
:bye:

Integra 22-05-2006 16:46

Quote:

Originally Posted by afond
hmm, gezien hoe Kumpen wegreed na zijn de eerste pitstop.... tijdens de rijdersbriefing werd beweerd dat één van de redenen om kleinere achtervleugels te monteren het beschermen van commisarissen in de pits is, het zag er vrij gecontroleerd uit maar ik heb toch een paar mensen zien springen..., en dat kwam niet door een grote achtervleugel.....:cool:

Dat lijkt mij onzin, aangezien de spoiler in geen geval breder dan de auto zelf mag zijn.

Over die GLPK kwestie, ik vind niet dat GLPK voorgetrokken wordt.
Trouwens, wie gaat er nu nog een Viper kopen om in Belcar te gaan winnen? Daarvoor zijn die Corvettes (sinds dit jaar) veel te goed en de Viper te oud. (en haal hier de vergelijking met FFSA GT aub niet bij, want dat is een heel andere kwestie)

lotuzzz 22-05-2006 18:56

Ik vond de race echt wel mooi.



- Maes-Verbist stonden ongeveer voor m'n neus op de grid, en ik stond buitenkant Jacky Ickx, dus dat was vierdelaatst ofzo... z'n vorderingen in het veld ronde per ronde waren indrukwekkend (maar natuurlijk logisch)
- Severich die zich in het begin mooi kon meten met de snelste Porsches uit het veld
- Gevecht G&A 1-reeks versus 2 First Porsches
...

En dan natuurlijk de twee Vettes!!!
In de aanloop naar de rode lichten zetten ze zich bij het uitrijden van de Jacky Ickx zij aan zij, en toen liet Bleekemolen al merken niet met zich te laten sollen: Ie kwam dicht bij Longin gereden, en drukte die redelijk ver naar diens zijde van het circuit. Machtig om 2 zo'n beesten op een halve meter van elkaar te zien aanrollen...!

Stonden op de perfecte plaats, vond ik: We zagen de Jacky ickx (natuurlijk, daar stonden we, buitenkant, is wel kleiner geworden nu) maar ook het oprijden van de sacramentsheuvel was zeer goed te zien.
Zo zagen we Bleekemolen naast Longin komen op de top van de helling, om in omgekeerde volgorde langs te komen bij de volgende passage door de jacky Ickx.
De twee 'touchettes' hebben we dan ook nog kunnen zien, mooi wat de heren daar lieten zien!! Corvette Cup! De tweede touchette heb ik zelfs op film, maar ik neem aan dat dat op TV nog beter te zien zal zijn :)

Op de staantribune gaan zitten toen de pitstops eraankwamen, en de pittijden van de Vettes getimed: 22 seconden langer bij SRT!! Toen wisten we dat het spel gespeeld was...

Raceboy 22-05-2006 19:22

Quote:

Originally Posted by lotuzzz
En dan natuurlijk de twee Vettes!!!
In de aanloop naar de rode lichten zetten ze zich bij het uitrijden van de Jacky Ickx zij aan zij, en toen liet Bleekemolen al merken niet met zich te laten sollen: Ie kwam dicht bij Longin gereden, en drukte die redelijk ver naar diens zijde van het circuit. Machtig om 2 zo'n beesten op een halve meter van elkaar te zien aanrollen...!

Wat dus nog maar eens bewijst dat ze nog altijd niet kunnen starten in de belcar. Volgende koers: verplicht observeren van de legends start door de belcarpiloten die de start nemen, ze kunnen er nog iets van leren.

MichelRacing 22-05-2006 19:26

Hoe zit 't nu met Menten? Blijft hij bij PSI, indien ja gaat hij samen door met Maes in de Belcar? We zouden na de race van gisteren uitsluitsel krijgen, nog steeds niets gehoord... De AD-Sport Boxster heeft dit weekend ook niet gereden zoals er werd gezegd blijkbaar, nergens een Boxster te bekennen op de startlijsten.
Bart, u kan mij wss wel vertellen zal Russell idd nog met een Biturbo aan de start komen of was dit maar een veronderstelling dat dat eventueel zou gebeuren?

afond 22-05-2006 19:37

Quote:

Originally Posted by Integra
Dat lijkt mij onzin, aangezien de spoiler in geen geval breder dan de auto zelf mag zijn.

Over die GLPK kwestie, ik vind niet dat GLPK voorgetrokken wordt.
Trouwens, wie gaat er nu nog een Viper kopen om in Belcar te gaan winnen? Daarvoor zijn die Corvettes (sinds dit jaar) veel te goed en de Viper te oud. (en haal hier de vergelijking met FFSA GT aub niet bij, want dat is een heel andere kwestie)

die onzin komt van de organisatie.... blijkbaar is vorig jaar toch iemand door zo'n spoiler geraakt.... dat neemt natuurlijk niet weg dat je als een gek uit de pit mag wegstormen... denk dat die 2 strepen er volgend jaar nog staan voor box 36

Bart.Vandecavey 22-05-2006 19:54

Quote:

Originally Posted by MichelRacing
Hoe zit 't nu met Menten? Blijft hij bij PSI, indien ja gaat hij samen door met Maes in de Belcar? We zouden na de race van gisteren uitsluitsel krijgen, nog steeds niets gehoord... De AD-Sport Boxster heeft dit weekend ook niet gereden zoals er werd gezegd blijkbaar, nergens een Boxster te bekennen op de startlijsten.
Bart, u kan mij wss wel vertellen zal Russell idd nog met een Biturbo aan de start komen of was dit maar een veronderstelling dat dat eventueel zou gebeuren?

Volgens mij zullen ze de volgende koers ook aanvatten met de RS, maar ze willen niet uitsluiten dat ze met de biturbo zouden kunnen terugkomen als hij vanachter meer grip heeft...

let vooral op de voorzichtige manier waarop ik dit formulier omdat ik nog altijd niet in het hoofd van de Thiersen kan kijken en enkel mijn persoonlijke mening formuleer.

Trouwens niemand de opmars opgemerkt van Kurt en Lémeret? Die waren toch ook niet slecht bezig...

vince 22-05-2006 20:08

Quote:

Originally Posted by Bart.Vandecavey
Volgens mij zullen ze de volgende koers ook aanvatten met de RS, maar ze willen niet uitsluiten dat ze met de biturbo zouden kunnen terugkomen als hij vanachter meer grip heeft...

Dit zou PSI toch makkelijk kunnen verhelpen zoals JAM het vorig jaar heeft gedaan: een 4 wiel aangedrijving eronder. Of zie ik het dan verkeerd??

Viper GTS-R*** 22-05-2006 20:31

Quote:

Originally Posted by Bart.Vandecavey
Trouwens niemand de opmars opgemerkt van Kurt en Lémeret? Die waren toch ook niet slecht bezig...

Correcte opmerking, ze zijn vanuit de pitlane moeten vertrekken vanachter het deelnemersveld en eindigden toch nog mooi op een 8a9de plek. 4de in Klasse 1. Ik denk mits nog wat meer testwerk en km's achter het stuur te zitten zouden deze twee zeker voor 5de plek algemeen kunnen gaan. Maar de vraag: blijven deze twee bij JMT rijden of was dit een eenmalige keer?

fordje 22-05-2006 20:52

Quote:

Originally Posted by afond
die onzin komt van de organisatie.... blijkbaar is vorig jaar toch iemand door zo'n spoiler geraakt.... dat neemt natuurlijk niet weg dat je als een gek uit de pit mag wegstormen... denk dat die 2 strepen er volgend jaar nog staan voor box 36

De wielspin bij het wegrijden mag dan spectaculair geleken hebben, het is niet specifiek aan Kumpen. Ik verdedig niemand en val niemand aan maar het gebeurd wel meer dat een piloot met een iets te hoog adrenalinegehalte de stand verlaat en de banden "goed opwarmt" bij het vertrek.
Op zichzelf geen probleem, zolang dit gecontroleerd gebeurd en er geen ongevallen gebeuren.

Dat "wegspringen" mag je niet overdrijven. In dit geval moesten wel degelijk enkele mensen dringend opzij, maar dat lag meer aan de entourage van GLPK dan aan de piloot. Het ging hem dan ook om vitale seconden. Trouwens, iedereen is verantwoordelijk voorzichzelf in de pitlane en moet zijn verstand gebruiken waar hij gaat/staat. Als je dan in de rijlijn van een vertrekkende piloot gaat staan, vraag ik me af wie de gek is.... Als alle mensen die niet in de pitlane thuishoorden nu eens weg zouden blijven moesten die alvast niet "wegspringen". Maar dat is een ander verhaal....

Mark 22-05-2006 21:13

Quote:

Originally Posted by fordje
Als alle mensen die niet in de pitlane thuishoorden nu eens weg zouden blijven moesten die alvast niet "wegspringen". Maar dat is een ander verhaal....

:applaus: Afgelopen weekend op dat vlak de nodige staaltjes gezien. Op zaterdag slecht weer, nog nooit zo'n rustige startgrid gezien bij de Belcar Endurance en de DSC. Op zondag droog weer, en hups..........de hele zooi staat weer vol met volk dat er simpelweg niets te zoeken heeft.

Wat betreft de wedstrijd van afgelopen zondag. Dit jaar ga ik niet alle wedstrijden van de Belcar zien. Denk niet dat ik het gevoel heb dat ik iets ga missen........en dat is eigenlijk een hele trieste uitspraak van een liefhebber.

Oplossing voor Belcar 2006 en verder? Daar zullen we nog wel de nodige threads aan besteden op dit forum :) Weet nog wel een spectaculair voorstel :D

Viper GTS-R*** 22-05-2006 21:28

Quote:

Originally Posted by Mark
Oplossing voor Belcar 2006 en verder? Daar zullen we nog wel de nodige threads aan besteden op dit forum :) Weet nog wel een spectaculair voorstel :D

Ben benieuwd:)

Neo-242 22-05-2006 21:40

Quote:

Originally Posted by Viper GTS-R***
Ben benieuwd:)

Corvettes zonder achtervleugel?:eek:

marcel 22-05-2006 22:01

Corvetterijders moeten bij elke overschrijding van ds S/F-lijn een rondje rond de wagen lopen. :+

Neo-242 22-05-2006 22:04

Weet er iemand wat er met Marc Goossens aan de hand was trouwens? Hij leek me stikkapot na de race. Warm in de Marcos?:confused:

Mark 22-05-2006 22:17

Quote:

Originally Posted by Neo-242
Weet er iemand wat er met Marc Goossens aan de hand was trouwens? Hij leek me stikkapot na de race. Warm in de Marcos?:confused:

Gemis aan sponsoring van Williams-shaving ;) Zag zowaar een ringbaardje ( in real life noemen we zoiets anders :D ). Haartjes veroorzaken stilstaande lucht. Stilstaande lucht is een perfecte isolator. Warmte-uitwisseling tussen lichaam en omgeving is daardoor minder. Kijk, een ijsbeer op de Noordpool heeft het nooit koud. Voor zover deze educatieve bijdrage :D

Eygmar 22-05-2006 22:23

Quote:

Originally Posted by Viper GTS-R***
Ben benieuwd:)

jaren terug moesten jan en harry de rooy ,met hun dafs maratons een paar seconden later vertrekken dan de rest ,men zou de vettes mischien uit de padd kunnen laten starten als de rest al 4 keer gepass is ;)
zou zeer spannende race kunnen worden maar zeer gevaarlijk denk ik :D :D

Fonne 22-05-2006 22:47

Quote:

Originally Posted by Neo-242
Weet er iemand wat er met Marc Goossens aan de hand was trouwens? Hij leek me stikkapot na de race. Warm in de Marcos?:confused:

Ja het werd wat warm aan zen voeten. Maar heeft zich nadien van het nodige vocht voorzien. (Het is nog een lange avond geworden ;) )

A.J. 23-05-2006 02:21

Quote:

Originally Posted by Fonne
Maar heeft zich nadien van het nodige vocht voorzien. (Het is nog een lange avond geworden ;) )

is me niet opgevallen :D

B.V.S. 23-05-2006 14:47

Quote:

Originally Posted by Neo-242
Weet er iemand wat er met Marc Goossens aan de hand was trouwens? Hij leek me stikkapot na de race. Warm in de Marcos?:confused:

In zo'n Marcos is het bloedheet... amai...

Integra 23-05-2006 16:10

Quote:

Originally Posted by vince
Dit zou PSI toch makkelijk kunnen verhelpen zoals JAM het vorig jaar heeft gedaan: een 4 wiel aangedrijving eronder. Of zie ik het dan verkeerd??

Bedenk dat men met 4 wiel aandrijving meer verlies van kracht en koppel heeft dan met 2 wiel aandrijving.

Fonne 23-05-2006 21:17

Quote:

Originally Posted by A.J.
is me niet opgevallen :D

Ben je gewoon van Marc zeker ? En Kumpen maar trainen heeft in maanden niet meer aan het bier gezeten.

Brecht 23-05-2006 21:42

Misschien even aanhalen dat de Belcar stukjes die geshreven worden door (Ik denk Infinity) voor thepaddock.net echt geweldig zijn aangevuld met zeer knappe foto's. Het is echt een plezier om die stukjes iedere keer te lezen Keep up the good work boys :applaus:

insanity 25-05-2006 01:18

Wel ik moet nog wat sleutelen aan mijn race-engels, maar we doen ons best... ;)


All times are GMT +2. The time now is 17:33.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.