De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Belcar Holiday Race (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=13471)

Dries DS 21-07-2006 20:39

Je hoeft ook niet al te veel berichten via internet te verwachten tijdens de komende uren/dagen... Tenzij vanuit de diverse hotels, of bij terugkomst van de schaars aanwezige perslui, maar niet vanuit de perszaal, want er is gewoon geen verbinding voorzien :fight: . Hopelijk zal dit de komende uren nog worden aangepast, maar persoonlijk heb ik mijn twijfels.

Mr.Dallara 21-07-2006 21:17

Man man man! Dat de Belcar dit jaar laag aan het vallen is, dat weet iedereen al wel hier. Ze doen hun buitelandse trip dan naar een circuit wat de allerlaatste snufjes heeft op ALLE gebied (geloof me het is echt zo, je kan er bijna van de grond eten in de paddock en een operatie doen in de pitboxen. Kraak net en hyper modern is het daar van voor tot achter.) en dan blijkt dat de Belcar het niet nodig acht om het media center mee aftehuren! :crazy: (Geen budget voor?) :rolleyes:

Dan toch mss beter met de buitelandse trip gebleven bij een traditioneel circuit/race-weekend in het "westerse" gedeelte van Europa?

Hopelijk hebben ze wel het gebouw van de technische keuring mee afgehuurd, wie gaat er anders nog controleren hoe zwaar alle wagens effectief gaan zijn zondag tijdens de race? ;)
Of is de "technische ploeg" van de RACB in Lausitz? En hebben ze hun materiaal wel bij voor wegingen enz enz ?

Wat een geluk dat ik hier thuis zit in het zonneke en niet uuuuuuuuuren in de auto heb gezeten om moeten toetekijken naar het "klunzen weekend" vh zwakste en meest chaotische Belcar seizoen ooit...

ICEMAN 21-07-2006 21:23

Het enigste wat ik weet is dat SRT de snelste tijd heeft gedraaid: 1:45.6 (Mike Hezemans) & GLPK de 2de tyd: 1:46.5 (Bert Longin).

Van de 23 wagens schieten er nu nog maar 22 over. De Mazda zen motor heeft boem gdaan.

Dries DS 21-07-2006 22:33

Quote:

Originally Posted by ICEMAN
Het enigste wat ik weet is dat SRT de snelste tijd heeft gedraaid: 2:45.6 (Mike Hezemans) & GLPK de 2de tyd: 2:46.5 (Bert Longin).

Van de 23 wagens schieten er nu nog maar 22 over. De Mazda zen motor heeft boem gdaan.

Ondertussen toch positief nieuws vanuit het vroegere oostblok: internet schijnt er sinds enkele uren/minuten (beperkt) te werken. :applaus:

Neen hoor, de afwezigheid van deze 'service' had heus niks met betalende trainingen te maken.

Chauffeur 21-07-2006 23:41

Ik vertrek morgen om 18.00 naar daar met laptop en Vodafone internetkaart. Zal jullie op de hoogte houden hoor mannen.

Zij die nog meewillen, laat iets weten.

Belle 21-07-2006 23:43

Ga jij voor zo'n korte periode naar ginds? Amai, gij ziet dat ook zitten! ;)

joost 22-07-2006 09:06

Er is hier wel degelijk internet hoor, anders kan ik toch niks posten op de paddock...

Joost & Peter DS

Dries DS 22-07-2006 09:52

Top 5 Free Practice:

1. Longin-Kumpen / Corvette C5R - 1.44.026
2. Josten-Mutsch(?) / BMW E46 GTR V8 - 1.50.441
3. Penders-Lamot / Porsche 996 GT3 RS - 1.51.096
4. Bouillon-Kuus / Porsche 996 Bi-Turbo - 1.51.499
5. Van Rossem-Bouvy / Porsche 911 GT3 RSR - 1.53.612

Pinzie 22-07-2006 10:13

Dat is wel een erg verrassende top 5! Hoe zit het met de andere grote teams ??? Tijdsverschillen zijn weer enorm blijkbaar, maar wie had anders verwacht ...

joost 22-07-2006 11:38

Ter verduidelijking omtrent het internet in Duitsland: indien je op internet wil surfen, dan moet je een (betaalde) login op een hotspot nemen. Natuurlijk gaan er nu weer een aantal mensen negatief doen, op hun achterste poten staan en roepen.
Bezin echter er geen begint: wel betalend internet is niet zo vreemd; zelfs in Le Mans dien je het gebruik ervan te betalen.

mvg

Joost

Dries DS 22-07-2006 11:48

Quote:

Originally Posted by joost
Natuurlijk gaan er nu weer een aantal mensen negatief doen, op hun achterste poten staan en roepen.

Jups, ik hoorde ze roepen van in Duitsland tot hier :)

Dries DS 22-07-2006 12:35

Kumpen-Longin nu ook snelste in Q1:

http://www.raceresults.nu/uitslagen/...cation%201.pdf

Brecht 22-07-2006 12:50

NGT voorlopige pole in klasse 3 :applaus:

Viper GTS-R*** 22-07-2006 13:01

Wie is die Mutch op GS BMW V8 ??
Amai toont nog maar eens hoe snel de wagen wel is!

Raceboy 22-07-2006 13:03

wow 3 klasse 1 wagens waarvan de 3de op 9seconden staat.

Raceboy 22-07-2006 13:06

Quote:

Originally Posted by Viper GTS-R***
M'n uitspraak was niet zo serieus bedoelt hoor:)
Mischien ideetje, Rhino GT en Belcar rijden allebei op Lausitz..
Laat die Rhino's gewoon mee in het veld van de Belcar ...
Heb je er direct een F550 en een 2/3tal turbo's bij e.d. ...?

Quote:

Om het veld aan te dikken, heeft Circuit Zolder besloten de deelnemers aan de Rhino's GT Series te laten meerijden met het MVDBO-veld.

pitstop.tv
maar ze staan niet in de uitslag van de qualifying?

Viper GTS-R*** 22-07-2006 13:08

Hehe jep raceboy kwou het net ook posten,
Men ideetje was dan toch niet zo slecht;)
Miss aparte kwali en daarna gewoon gezamelijke grid vormen eh?

Peter Baert 22-07-2006 13:25

Quote:

Originally Posted by joost
Ter verduidelijking omtrent het internet in Duitsland: indien je op internet wil surfen, dan moet je een (betaalde) login op een hotspot nemen. Natuurlijk gaan er nu weer een aantal mensen negatief doen, op hun achterste poten staan en roepen.
Bezin echter er geen begint: wel betalend internet is niet zo vreemd; zelfs in Le Mans dien je het gebruik ervan te betalen.

mvg

Joost

Vreemd dat we niemand hebben horen klagen over Le Mans, waar ze per pers-kop 113,62 euro vroegen voor een internet-aansluiting. Met een paar honderd pers-koppen heeft ACO een aardige cent verdiend aan zijn hot spot.

:)

Wie echt de "pre-historie" wil meemaken, raad ik een bezoek aan het mediacentrum van Monza aan. Toen ik er begin dit jaar was voor het WTCC (een FIA WK!!), waren er voor de tientallen journalisten slechts enkele verbindingen ter beschikking. Schandalig prehistorisch voor een F1-omloop.

:)

Misschien toch maar uitkijken voor lieden die hier des-informeren ...

;)

bluelite 22-07-2006 13:41

Quote:

Originally Posted by raceboy
maar ze staan niet in de uitslag van de qualifying?

Race 2 wordt tijdens de Belcar-race gereden. Race 1 vandaag nog. Vandaar dus gesplitste kwalificatie.

Ik vermoed dat de Rhino's achter het Belcar-veld zullen starten.

Viper GTS-R*** 22-07-2006 13:47

Quote:

Originally Posted by bluelite
Race 2 wordt tijdens de Belcar-race gereden. Race 1 vandaag nog. Vandaar dus gesplitste kwalificatie.

Ik vermoed dat de Rhino's achter het Belcar-veld zullen starten.

Hazo, en gaan ze in hun 2de race samen met de Belcar wagens ook 125 minuten rijden? Of na hun 60 minuten moeten ze mischien binenkomen?
Normaal ging 1 van de Zwaans broers met een F550 van Wieth rijden, maar staat er zo te zien niet tussen... spijtig, zeker nu ze samen met Belcar gaan rijden. De snelste in kwali bij de rhino's zitten aan 1.47, die kunnen dus ook voor 3de plaats algemeen gaan vs GS V8 en Prospeed RS... zou nog tof kunnen worden!

Dries DS 22-07-2006 13:55

Quote:

Originally Posted by Peter Baert
Misschien toch maar uitkijken voor lieden die hier des-informeren ...;)

Misschien zelfs uitkijken voor diegenen die de zgn des-informatie verstrekt hebben, terwijl ze in opdracht van een bepaalde organisator ter plekke zijn :). Deze mensen konden zich echter ook maar baseren op de actuele gegevens van het moment, dus ondergetekende is al blij dat hij info kreeg van die perso(o)n(en) en neemt hem/hen niks kwalijk. :worship:

BTW, Peter, in BEC zijn er iets meer wagens dan 10 (niet veel meer), en ook in de BSC loopt het aantal deelnemers hoger op dan 6... Dit puur ter info.

Uitslagen en live results zijn hier te vinden: http://www.raceresults.nu/ResultsUit...e/Default.aspx

(Moesten deze uitslagen niet correct zijn, dan verzoek ik jullie allen om niet op de pianist te schieten, maar om de componist eventjes aan te spreken. :+ )

Mvg,
Dries DS

Viper GTS-R*** 22-07-2006 13:58

Quote:

Originally Posted by Dries DS
BTW, Peter, in BEC zijn er iets meer wagens dan 10 (niet veel meer), en ook in de BSC loopt het aantal deelnemers hoger op dan 6... Dit puur ter info.

Quote:

In de Belcar Endurance Cup zijn tenslotte 13 auto's komen opdagen en in de Belcar Sprint Cup zijn het er 11.
http://pitstoptv.belbone.be/nieuwsbe...p?newsid=12118

Dries DS 22-07-2006 14:06

Quote:

Originally Posted by Viper GTS-R***

Knappe en snelle rechtzetting :applaus:

bluelite 22-07-2006 14:13

Quote:

Originally Posted by Viper GTS-R***
Hazo, en gaan ze in hun 2de race samen met de Belcar wagens ook 125 minuten rijden? Of na hun 60 minuten moeten ze mischien binenkomen?
Normaal ging 1 van de Zwaans broers met een F550 van Wieth rijden, maar staat er zo te zien niet tussen... spijtig, zeker nu ze samen met Belcar gaan rijden. De snelste in kwali bij de rhino's zitten aan 1.47, die kunnen dus ook voor 3de plaats algemeen gaan vs GS V8 en Prospeed RS... zou nog tof kunnen worden!

Na 40 minuten worden de zes wagens van de Rhino's GT uit koers genomen.

JPMontoya 22-07-2006 14:14

Quote:

Originally Posted by Peter Baert
Vreemd dat we niemand hebben horen klagen over Le Mans, waar ze per pers-kop 113,62 euro vroegen voor een internet-aansluiting. Met een paar honderd pers-koppen heeft ACO een aardige cent verdiend aan zijn hot spot.

:)

Wie echt de "pre-historie" wil meemaken, raad ik een bezoek aan het mediacentrum van Monza aan. Toen ik er begin dit jaar was voor het WTCC (een FIA WK!!), waren er voor de tientallen journalisten slechts enkele verbindingen ter beschikking. Schandalig prehistorisch voor een F1-omloop.

:)

Misschien toch maar uitkijken voor lieden die hier des-informeren ...

;)


ACO/Le Mans is schandalig van Internet - Was er vorig jaar tijdens de WSbR...Internet is er superduur (geloof 20€/24u) en dan nog supertraag WiFi - nooit zo'n traag internet gezien...

Wat echt de kroon span vond ik Donington....Superoud - de voorzieningen zijn schandelijk (en dan nog die typische engelsen waar je dan nog zo'n adapter voor Internet nodig hebt...)

Raceboy 22-07-2006 14:18

Quote:

Originally Posted by JPMontoya
Wat echt de kroon span vond ik Donington....Superoud - de voorzieningen zijn schandelijk (en dan nog die typische engelsen waar je dan nog zo'n adapter voor Internet nodig hebt...)

Die is weg. Er staat nu een nieuw perscentrum.

bluelite 22-07-2006 14:25

Wel, internet werkt hier op de Eurospeedway zeer goed en is snel. Dan is de 18 euro die we ervoor betalen nog niet zo erg.

Maar nu misschien eens verdergaan over dingen die met de Belcar te maken hebben en niet met het perscentrum alhier.

Viper GTS-R*** 22-07-2006 14:33

Quote:

Originally Posted by bluelite
Maar nu misschien eens verdergaan over dingen die met de Belcar te maken hebben en niet met het perscentrum alhier.

Goed idee;)
Hoe zit dat nu met die Mutch op de GS BMW?
Waarom ineens een vervanger, en vanwaar komt die juist.. welke ervaringen?

Peter Baert 22-07-2006 14:40

Quote:

Originally Posted by Dries DS
Knappe en snelle rechtzetting :applaus:

De eerste info over het aantal deelnemers in BEC en BSC, kreeg ik gisteravond en was op dat moment correct. BTW, ik heb mijn eigen corrector(en).

:applaus:

Naderhand, zijnde vanmorgen, is gebleken dat er gelukkig toch iets meer deelnemers waren: 13 BEC ipv 10 en 11 BSC ipv 6.

:applaus:

Had jij het hier in een post om 18u42 gisteravond niet over 23 auto's voor MVDBO en 15 in BEC?

:applaus:

De "informatie" ("prehistorie") die je hier gisteravond in enkele posts verspreid hebt over de internet-faciliteiten ginder, was des-informatie. Tegenwoordig moet je zowat overal betalen voor Wifi, behalve in Zolder en Francorchamps. In Le Mans moesten we zelfs 113,62 euro afdokken ...

:)

Chauffeur 22-07-2006 15:28

Een Vodafone GPRS abonnement - 55 euro per maand, internet overal in de wereld. Verbindingen in B gratis, buitenland gewoon gesprek.

Kunnen we het dan nu hebben over de race zodat ik onderweg naar daar kan lezen wie wat gedaan heeft.

Chauffeur 22-07-2006 15:29

@ Peter - net Pitstop gezien, één van de betere uitzendingen dit jaar. Eindelijk regionale autosport en geen WRC.

Viper GTS-R*** 22-07-2006 16:08

Tijdens 2de kwalif was deze keer SRT de snelste van de 2 vette's.
Maar GLPK behoud de pole!
GS v8 M3 trug mooi 3de algemeen en met groot verschil de snelste van klasse 2!

bluelite 22-07-2006 16:58

Quote:

Originally Posted by Viper GTS-R***
Goed idee;)
Hoe zit dat nu met die Mutch op de GS BMW?
Waarom ineens een vervanger, en vanwaar komt die juist.. welke ervaringen?

Severich is ziek. 't is te zeggen dat hij momenteel afziet van zijn ongeval van euh... 2003 (?). Daarom kan hij niet rijden.

Thomas Mutsch: http://www.thomas-mutsch.de/laufbahn.html

Mr.Dallara 22-07-2006 18:57

Quote:

Originally Posted by corvetteboy
NGT voorlopige pole in klasse 3 :applaus:

En ze hebben de pole behouden na Q2! :) :applaus: Cracco is weg bij NGT(voor 1 race?) en alles loop weer op wieltjes...

Toeval? of niet? :rolleyes:

bluelite 22-07-2006 20:11

Naar mijn weten had Van Campenhoudt de snelste tijd neergezet in de NGT-Porsche...

Joost?

smiley 22-07-2006 20:49

heeft Mutsch de races v8 start 2002 op zolder niet gewonnen ??
de bmw doet het precies wel goed !
de start gaat wel lachen worden denk ik.. 2 corvettes en dan de bmw en porsche erachter.. zijn de vettes niet een tikje sneller ?

Pinzie 22-07-2006 21:33

Waar ergens kan je de volledige startgrid vinden ?

Dries DS 22-07-2006 21:37

Quote:

Originally Posted by Pinzie
Waar ergens kan je de volledige startgrid vinden ?

At your service : http://www.raceresults.nu/uitslagen/...01%20+%202.pdf


Mvg,
Dries DS

jeep 22-07-2006 22:57

Quote:

Originally Posted by Mr.Dallara
En ze hebben de pole behouden na Q2! :) :applaus: Cracco is weg bij NGT(voor 1 race?) en alles loop weer op wieltjes...

Toeval? of niet? :rolleyes:

Vorig jaar heeft van Campenhout ook in Franco zeer snel gereden met NGT. Dit heeft niks met Cracco of NGT te maken maar zuiver aan stef. Spijtig genoeg zal de simpathieke Marc deze voorsprong niet kunnen houden tijdens de race. Cracco is misschien niet echt zuinig met het materiaal maar dat kan ook zeker niet van Stef gezegd worden. Maar Stef is wel super snel maar de auto is niet meer fris na een stint van Stef.

Pinzie 22-07-2006 23:23

Ik vermoed dat er in de wedstrijd wel enkele leuke gevechten kunnen plaats hebben:
- tussen de 2 corvettes
- Penders/Lamot - Van Rossem/Bouvy
en misschien zelfs Grouwels/Grouwels - Bouillion/Kuus.

kan je ergens online de race volgen, via raceresults ofzo, en is dat gratis ?

Thx alvast!


All times are GMT +2. The time now is 15:26.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.